Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
- Először is fontos elmondanom, hogy a kezdetek óta (1998) vagyok a UPC (immár Vodafone) előfizetője. Annyi féle kálváriát jártam meg velük, amit senkinek nem kívánok. Hidd el, nem kell bemutatni nekem őket!
Az viszont tény, hogy soha nem vállalták, hogy minden egyes, a piacon csak elérhető, CI+ kártyára felkészített televízióval működik a szolgáltatásuk.
A legutóbbi (egyben jelenlegi) tévém vásárlásakor erre is figyelnem kellett. A saját baráti körömben is volt olyan Philips, és LG tévé is, amely egyszerűen nem működött a UPC szolgáltatással.
Hiába az elmélet, amely szerint "elvileg minden 2010 után gyártott, CI+ csatolóval rendelkező" készülékkel működnie kell.
A UPC pedig soha nem vállalt garanciát erre. Sajnos ez a helyzet! Semmilyen törvény nem kötelezi őket arra, hogy "mindenáron", az összes lehetséges készülékkel garantáltan működőképes szolgáltatást biztosítsanak.
Márpedig amíg ez nem változik meg, addig ajánlott a felhasználónak olyan tévét vásárolnia, amelyre ők vállalják, hogy letesztelték a szolgáltatásukkal. (Minden egyéb esetben "lutri" a készülék beüzemelése.)
- A TCL ugyan "itt van", de nem olyan feltételekkel, amiket felsoroltam. Nyilván nem véletlen, hogy a Media Markt is megszüntette a termékeik forgalmazását. Számukra különösen fontos a megfelelő beszállítói, és szervizháttér.
Az pedig, hogy a Telekom hivatalos forgalmazó partnerként sem tudja eldönteni, hogy 5 év garanciát ad-e a tévéire, vagy sem... És hogy még a hivatlos szervizként megjelölt partnerük is a tévé dobozának megőrzését javasolja a "biztonság kedvéért" valami elképesztően amatőr dolog.
Az viszont tény, hogy nem erősíti a vásárlók bizalmát a cég termékei irányában.
S hogy miért van UPC is a tévék menüjében? Ne feledd, hogy a UPC nem csak Magyarországon működő vállalat; a szomszédos országokban is az egyik fő szolgáltató.
A TCL Europe pedig oda is szállít tévéket. Nem volnék tehát meglepve, ha mindez (a UPC integrálása a firmware-be) a szlovák, vagy a cseh, esetleg osztrák tévétulajdonosoknak volna köszönhető.
- Ami pedig a SONY szervizhátterét illeti.. .a válaszom: igen. Sajnos a rosszabbak közé tartozik, a Panasonic, és Philips garanciális szolgáltatásaival egyetemben.
Ám azért ne keverjük ide őket, mert egy "ezer éves", globális világcég, hazai hivatalos képviselete, a SONY Magyarország, a garanciális feltételeivel, disztribúciós láncával, képviselteivel messze magasabb kategória, mint az említett, magát hivatalos TCL partnernek tekintő "Gipsz Jakab 2010 Kft", az "őrizd meg a tévé dobozát" jellegű hozzáállásával.
Ahogyan fentebb is írtam, ez a márka ilyen szempontból még nagyon gyerekcipőben jár, és messze van attól is, hogy kijelenthessük: "megvetette a lábát Magyarországon".
Ahhoz a jelenleginél sokkal komolyabb jelenlét szükséges. (És nem ártana az összes típust sem behozni...)
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Tőzsde és gazdaság
- OTP Bank topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tesla topik
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5060 TWR számítógép - i5 8500 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD UHD630 WIN10
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest