Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    Van egy analóg kábel TV start csomagunk 880Ft-os havidíjjal, meg egy Netmánia M csomagunk 3000Ft-os havidíjjal. A netre lejár a hűség, így 4790-et kellene érteni fizetni, ezért betelefonáltam a 1412-őn, hogy újítsák meg az előfizetést. Egy hülye picsa nő vette fel, akivel fél óra vitatkozás után arra jutottunk, hogy a lakcímünkön ez a szolgáltatás 6800Ft a jelenlegi feltételek mellett. El is küldte a hivatalos árajánlatot e-mailben, megvan az ügyfélszolgálatos neve is. Nem hagytam annyiban, felhívtam őket újra, másik ügyintézőt kapcsoltak aki 3200Ft-ért megújította a net előfizetésünket mindenféle probléma nélkül.

    Kérdésem:
    - Tudatosan át akartak kúrni?
    - Utólag miként lehetne visszakeresni a 16 jegyű azonosítót, ami a beszélgetést azonosítja?
    - Hol lehet panasszal élni ilyen ügyben?
    - Illetve egyébként is elmennek a ....

    u.i.: Off ezerrel, de ki kellett adnom magamból, plusz mindenféleképpen hasznosnak találtam leírni, hogy fel kell őket hívni többször és nem hagynia magát az embernek, mert egy utolsó mocskos, cigány banda.

    u.i.2: Azt már meg se kérdezem, hogy a My T-Home webes felület egy országos szintű telekommunikációs cégnél miért nem működik lassan 1 éve, és miért nem tudják megcsinálni.

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák