- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arpee78
senior tag
válasz SzalaiG #6151 üzenetére
A BF Goodrich 1870-ben, az Egyesült Államokban alapított gyár, 1990 óta a Michelin csoport tagja. A gumiabroncs fejlesztés egyik úttörője, a BF Goodrich hozott elsőként forgalomba tömlő nélküli abroncsot, de hozzájuk fűződik az első leeresztve is gördülni képes abroncs is. Napjainkban főleg a Dakarról ismert, de újabban a rally világbajnokságban vezető szerepet tölt be.
Nem top márka, de az olcsó kínaitól messze van.
Szerk: 6147-re valaki?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Arpee78 #6147 üzenetére
Ha Budapest elérhető Számodra, akkor van egy jóféle maszek üléshuzatos, az rendes anyagból csinálja, lehet választani sokféléből. Valahol Angyalföldön van, otthon tudnám csak megnézni a pontos címet.
Sokan járnak oda, taxisok is, kell néhány nap, hogy legyártsa...
Érdekel?nofene
-
Arpee78
senior tag
Köszi, de sajnos ritkán járok Budapesten. Másrészt az autó értékét figyelembe véve nem akarok személyre(autóra) szabott üléshuzatot - ez bizonyára drága, inkább valami univerzálisat keresek. Swift univerzális csak van. A full univerzálisak nem gyűrődnek, lötyögnek? Igazából azt sem tudom milyen anyagot érdemes választani. velúr, plüss, poliészter? nekem ezek nehéz fogalmak
-
kételkedem
addikt
válasz Arpee78 #6147 üzenetére
Amiket linkeltél szerintem reális áron vannak. Az anyaguk is tűrhető. Mégis azt javaslom, inkább boltban, személyesen vedd meg. Tapintsd meg, milyen fogású az anyaga. Ha nagyon csúszós, vagy vékony és ráadásul 100% nylon akkor nem igazán jó. A Lidl-Penny-Aldi stb univ huzatokkal az a gond, hogy cseppet sem strapabíró az anyaguk. Nyúlik, koszolódik, mosás után öszzemegy, csavarodik stb.
Igazán jó huzatot kárpitosnál lehetne csináltatni, ahol az ő segítségével te választod ki az anyagot.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Arpee78
senior tag
-
a_tesz
Korrektor
na lenne egy olyan kérdésem a tisztelt urakhoz, hogy mostanában az ilyen mocsok párás időben tökre bepárásodik a sas (2007es swift gs), még légkondival is tök nehezen jön le, meg persze ha kikapcsolom, egyből vissza is párásodik, pedig mindent úgy csinálok, ahogy a kézikönyv írja...
másik, esedékes lassan olajcsere, tudtok valami jó áron olajat bele, meg szűrőket?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
ett
aktív tag
Nekem 2008-as a tragacs, de hipp-hopp leszedi a párát. Pollenszűrőből az alsó linken szereplő cégtől vettem utángyártottat, valami új aktív szenes cucc, még jobb mint a gyári és 500 forinttal olcsóbb. És tényleg jó. A régivel már nagyon büdi volt a belsőtér, meg koszos is volt már.
Itt szerintem jó áron van olaj, válogathatsz kedvedre.
Olajshop
Szűrőket meg én itt vettem, de biztos van más jó hely is. Majd írnak a többiek.
alkatrészek[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Reaper
őstag
Hali, nekem '98-as szedánom van, és azt mondta a szerelő, hogy ebben nincs pollenszűrő, mivel klímás Igaz ez? Ha igen akkor mit tudok tenni azzal hogy olyan szinten párásodik, hogy folyamatosan megy a venti, hátul meg a fűtés és úgy nem párásodik csak vissza. Ja persze oldalt nem látok ki. Próbáltam az ablak leengedős módszert is, de a hátsó oldalablakokat nem fújja le, ami azért nem ártana sávváltáshoz. Valakinek valami ötlet?
-
hossszú
őstag
Ma megkaptam a levelet a Magyar Suzukitól az újboli visszahívásra, ez már a második rozsdásodási visszahívás.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
t1
addikt
Szerintem meg kéne nézni, hogy nem ázik-e be valahol mert az lehet akkor a baj, illetve véletlenül nem belső keringetésen van a rendszer? Mert akkor párásodik nekem is, ha arra van állítva, illetve pollenszűrő csak az új Suzukikban van, a régiekben ha klímás ha nem nincs.
-
szekfizsolt
senior tag
Sziasztok!
Most olvastam végig majdnem az egész fórumot és szeretnék hozzászólni a témához. 1999-es évjáratú 1.0-es Swift-em van. 5 éve vettem az autót (hitelre, amit senkinek sem ajánlok), de kezdem az elejéről. Volt egy rakat öreg autóm szép sorban. Aztán a párommal gyereket tervezgettünk és úgy döntöttünk, hogy a 23 éves Volkswagen-emet lecseréljük egy újabbra, mert akármi van a gyerekkel legyen egy autó, amibe beülünk és megyünk. Elmentem egy kereskedőhöz, aki rábeszélt erre az autóra. 18 ezer volt benne és szőrösek voltak a gumijai, bedőltem és megvettük. Na most annyit kell tudni, utólag kiderült (szerelő nézte át), hogy a kocsi futóműve fel van újítva. Kiderült, hogy a törésmentes autóm biza' törött volt és valószínűleg a 18 ezer kilométer valójában 118 ezer. 5 éve hajtom az autót. Vannak dolgok, amihez a mai napig nem tudok hozzászokni, de megy. Most van benne 220 ezer!!! A háromhengeres motor egy kalap sz@r, nem megy, rángat, alapjáraton remeg minden és zörög, stb. A kasztni gyenge, de csak annyira, mint a legtöbb hasonló kisautóé. Viszont! 220 ezer kilométerrel olajcserén kívül SEMMIT nem költöttem az autóra. A mai napig beülök és megyek. A motor tiszta mint a patyolat, pedig nem mosom. Vezérműszíjat illene már cserélnem, mert több mint a dupláját ment az előírtnak. A kuplung kezd elfogyni, illene azt is cserélni (15-18 ezer a gyári szett). Annyit akarok kihozni az egészből, hogy rengeteget használtam ezt az autót. Nagyon sok dolog van, ami nem tetszik benne, amit nem szeretek. De szerintem ilyen igénytelen olcsó fenntartású autó másik nem létezik. Gyári GM olajat használok (10W40) 3500 ft-ért veszem a 4 litert. A gyári olajszűrő 500 ft. A levegőszűrő 900 ft. Ezeket 10 ezrenként cserélem. EZT KELL. Hidegen nem szabad hajtani, mert sokan beülnek, a sz@art kitapossák belőle és csodálkoznak, hogy fogy az olaj, csak finoman, ha hideg!!! De ha ezeket betartja a tulajdonos, akkor -szinte- örök darab. Még annyit mondanék, hogy háromszor törték az autómat. Harmadszorra pár méterrel arrébb repültem a kocsival együtt. DE! Azon kívül, hogy a futómű elment, összegyűrődött a kasztni, egy karcolás nélkül szálltam ki minden alkalommal. Nem gondoltam, hogy ismét autó lesz belőle, de szinte minden elemet cseréltek + futóművet. Nem kevésbbé biztonságos, mint hasonló kisautók. Akinek nincs pénze, de autóra van szüksége, az vegyen ilyen autót. Remélem segíthettem. További minden jót Nektek!Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
addikt
válasz szekfizsolt #6170 üzenetére
Tudom pénz és idő, meg könnyű nekem beszélni. De az ilyen kereskedőre rá kellene húzni a vizes lepedőt rendesen...
Menjen el a kedve egy életre az ilyesmitől!Nekem is volt egy háromhengeres szekér, az első Suzukim. Szerettem. De mondjuk nagyon nem szoktam hajtani az autóimat, azt is városban, szóval nekem bőven elég volt a benne lévő lóerő. Cserében nagyon keveset fogyasztott.
Nem is értem miért nem gyártanak ilyen, vagy még kissebb autókat. Városban, vagy második autónak bőven elég lenne. Hova kell itt 100 lóerő, a két lámpa közti néhány száz méterre?nofene
-
hossszú
őstag
Remélem most már alaposabban átnézik, bár gyanítom, hogy az enyémen ezt a korróziós hibát már kijavították mert az egész hátulja törve volt és ezáltal újrafestve.
Biztonság kedvéért csak be viszem jövő héten a szervízbe.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Reaper
őstag
Elvileg nem ázik be, ha mégis nemtom, hogyan ellenőrizzem, és mit lehet tenni?
A jobb hátsó ajtónál a gumi kéder kicsit le van válva kb 10 centi hosszan de annyi. A belső keringést nem használom.Az számíthat, hogy egész nap az utcán áll? Valami pára gyűjtő cuccot nem lehet kapni esetleg?
Köszi -
Doom
aktív tag
Helló!
A 4 évszakos gumik télen mennyire állják meg a helyüket? Érdemes inkább külön téli-nyári szettet tartani?
Köszi. -
t1
addikt
-
Hasaggymeg
veterán
Sziasztok,kéréssel fordulok a hozzáértőkhöz.2007-es SX4GCAC-m van és már újkorában is tapasztaltam,hogy (főleg télen hidegben) alátűrt kormánnyal tolatva vagy lassan előre haladva érdekes csúszásra vagy kőre ráhajtásra emlékeztető rángásokat (1-2x alkalmanként) tapasztaltam,amit a szervízesek féltengelyre fogtak és ki is cserélték mind2tőt.A jelenség megmaradt,féltengelyek bizonyítottan újak és ezt általában csak indulásnál és télen a hideg motorral csinálja.Az érzés pont olyan minha egy apróbb a kerék alól kiguruló kőről lehajtana az ember,ami megrángatja egy picit a kormányt is.Mi lehet ez?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
veterán
Anybody?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Arpee78
senior tag
A régi swift hátsó ülését hogy kell kiszedni? Az ülőlapot előre kell hajtani vagy egy határozott mozdulattal kiemelni?
-
fecosan
csendes tag
Sziasztok!
Kis gondom van a Suzimal
Szóval:
inditotam a kocsit de nem indult csak kb a 3 -dik inditásra amit soha nem csinált.utána meg a műszerfalon minden mutato teljesen meghülyült:a vizhőfokmérő azzonal azt mutatta ,hogy forr a viz.a fordulatszámmérő meg nekiállt ugrándozni le fől mint a nikelbolha.az üzemanyagszint mérő meg hol teli hol meg a valás mértéket mutatja egyedűl a km ora nem szart be.
a kocsi egy 97 swift 3 ajtos benzin
ha esetleg valaki tudja mi a pontos baja és megosztaná velem mielőtt még a nagytudású szerelők neki álnának találgatni vajon mi a baja azt nagyon megköszönném .
köszikew123 2400 D 78
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Egy öreg swift-tel az a gondom, hogy egyre szeszélyesebb kezd lenni a kicsike!
Nagyon nem szereti a hideg+párás, nyirkos időt! Ilyenkor indításnál alig akarja felvenni a fordulatot, fuldoklik szegénykém! Ha nem nyúlok a gázhoz, akkor azért fullad, ha nyomom neki, akkor meg azért! Aztán alapjáraton beáll a fordulat rendesen, viszont indulásnál megint fulladozik! Mintha rosszul állítaná be a benzin levegő arányt, + még a gyújtással is gond lehet. Ha tövig nyomom a gázpedált, akkor teljesen elállítódik a gyújtás, berángat, prüszköl, és lefullad! Gondolom vmi szenzor érzékeli a zázadagolást, csak éppen rosszul korrigálja a gyújtási szöget.
Szóval, az lenne a kérdésem, hogy mi lehet itt a hiba. Vmi alkatrész hibásodott meg, vagy csak beállítási gond lehet???
Azt nem értem, hogy akár -20 fok hidegbe sincs baja, ha száraz az idő! Csak akkor, ha hideg is van, meg párás, nehéz a levegő!
Tegnap este alig bírtam hazamenni vele, ma meg semmi hiba nem tapasztalható!
Valakinek van ötlete?-= Pancsermeste® =-
-
leytner
csendes tag
válasz Pancsermeste #6188 üzenetére
Lambda szonda? Esetleg légtömegmérő? Én erre a kettőre tippelnék.
-
Pancsermeste
őstag
válasz leytner #6189 üzenetére
Magam is erre a kettőre gondoltam. Viszont, mivel nagyon időjárásfüggő a dolog, így inkább a légtömegmérőre gyanakszom!
Kicsit se értek az autókhoz, még azt se tudom, hogy hol van pontosan ez a kütyü.... de gondolom a levegőszűrő köröl kell lennie....
Mi történik akkor, ha lehúzom róla a kábeleket? -persze, ha megtalálom egyáltalán!
Elképzelhető, hogy akkor is működik a motor... és esetleg még jobban is, mintha a rossz műszer fals adatokat adna a vezérlésnek?-= Pancsermeste® =-
-
mtade
aktív tag
válasz Pancsermeste #6188 üzenetére
A suzuki viszonylag egyszerűen diagnosztizálható, kb 15 perc alatt mindenféle hókuszpókusz nélkül rávehető, hogy morzézze le a hibáját...
Ha ilyenkor villog a check engine, akkor hamar kideríthetjük, mi a baj...Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Még1 dolog, h kapcsolódjon a nedvességhez: Este sötétben nyitsd fel a motorháztetőt és nézd meg a gyertyakábeleket, ha sérült a szigetelése, kis kék villámlásokat fogsz látni körülötte, akkor cserélni kell a kábeleket...
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
burasu4
senior tag
Sziasztok!
Már több mint egy éve vettem egy swiftet.(1999)
Eszméletlen jó autó. Semmi bajom nem volt még vele, olaj csere és kész. Igaz nem használom sokat, évi 5000 km, mert főiskolás vagyok. Azért vettem mert imádok vezetni. Nagyon jó autó. Vezettem én már mindenféle autót, volt közte luxus és "alap" is. Nem vágyom luxusra. Bár egy klíma jó lenne.
Nem tud valaki olcsón klímát?
1.3 motor van benne, és nem vall szégyent autópályán sem. 4 személy+csomag 165 volt idáig vele a legtöbb. Nem mondom hogy nem féltem. De nem volt még padlón.
Ugyebár nincs benne szervó, de abszolút nem is hiányzik, jó a kormány (ez a vastagabb, nem a virsli).
Vettem rá nagyobb nyári gumikat- 185/55 R14 - olyan stabil lett a kocsi....
Költeni nem is kell rá csak a kötelezőket, és ez igy van rendjén. (remélem igy is marad)Szóval aki, igénytelen, megbízható, jó autót szeretne és nincs sok pénze bátran ajánlom a régi swiftet. Megéri.
Nem tud valaki olcsón klímát?[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz burasu4 #6195 üzenetére
Múltkor asszem vaterán láttam eladót 60k-ért, amúgy látogass meg minket sok új dologgal megismerkedhetnél: Régi Swift Klub
-
burasu4
senior tag
Nem pörög ez a topic annyira...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen