Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Thome #22927 üzenetére

    én éppen most boltotam páromnak egy autót, neten nem is nézelődtem mert autó kellet már azonnal. Az előző F-es Astra megszünt létezni elporladt a kaszni :U

    Miskolc környéki kereskedéseket végigjártuk.... háááááát bammeg kategória.

    2 nap leforgása alatt vettünk egy Skoda fábiát 1.4 68Le. 2002 500k volt átírással 80k-t lealkudtam. De ez is egy akkora cigány autó hogy nemigaz :DDD, viszont a kaszni jó, (lehet volt törve, de nem apróra), beülök szilánk darabok a kesztyűtartóban. A váltó az 1 és lükverc közt akad, csörög a vezérműlánc, de a lengéscsillapítók jók, nem kopog semmi, menni megy, a motortér retkes de nincs olajfolyás a kipufogó tiszta.... elvittük átnézetni, suzuki után ez a legolcsóbb verda, szerintem egy új swithez, sx4-hez kb duplája minden. A vezérműlánc (gyári) 9900Ft :DDD , komplett szűrő és folyadék csere (15k), mivel nem ismerem azért szerelő csinálta. 30k-ból megállt a repair, a váltót meg után kellett állítani jön-megy, nem rohad. A skodákkal eddig is szimpatizáltam de most jobban tetszik.... viszont egy sx4-et soha oda nem ednék érte.

    A motor, a váltó, a fék fényévekre van még egy ignis-hez, vagy régi swifthez képest is... a gázreakció olyan mintha egy jegesmedvét rugdosnál egy sivatagban, 2mp mire alapjáratról felveszi a fordulatot, az a kuplung meg hááát.... na mind1.

    Egyébként csak úgy technikai szempontból érdekes, 2002... Alulvezérelt OHV, szép tolórudakkal. Háth ja... suzukinál az SOHC legalább alap úgy 1984 óta.. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák