- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- iPad topik
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Mikrofon topic
- Mini-ITX
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini PC
- OLED TV topic
Hirdetés
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz LuckyL #18041 üzenetére
Szia!
Én igen, méghozzá egy benzines GL+-t, összkerék nélkül. Nemigen vezettem (utaztam) még hasonló kategóriájú autót(/ban), valahogy eddig csak kisebb, meg nagyobb kocsikkal volt dolgom. Jobbára csak édesapám WagonR-jéhez tudok hasonlítani. Hát, annál minden tekintetben nagyobb és jobb. Én a 194 centimmel bőven elfértem elől, patentul be tudtam állítani a kormányt és az ülést is. Magam mögött már neccesebb, ha normálisan ülök, akkor a fejem épp hogy hozzáér a tetőkárpithoz, de egy kicsit "lazábban ülve" szerintem simán kibírnék néhányszáz kilométert. Ha nálam alacsonyabb lenne az előttem ülő, akkor nem is lenne probléma. Pár hónappal ezelőtt vezettem az S-Cross-t is, hiába rövidebb a Vitara, nem vettem észre nagy különbséget a komfortban. Nekem kényelmes volt, minden kézre áll. Főleg a váltót imádtam kapcsolgatni, tipikusan japánosra sikerült és jó helyen is van. Tetszik, hogy az első üléseknek van oldaltartása is. Egyedül a könyöklő hiányzott, de mint kiderült, 75000 pénzért van gyári megoldás. A középkonzol váltó utáni részét cserélik le, ha a vevő kéri. Illetve a GL+-ba lehet kérni órát is, ha valakit zavar a műanyag dugó, de ennek elfelejtettem megkérdezni az árát.
Vezetni határozottan jó volt. Érződik az a ~200 kg, amennyivel kevesebbet kell mozgatnia a motornak az S-Cross-hoz képest. A sebességérzet másabb a WgR-hez viszonyítva, mintha a Vitara lassabb lenne, valójában meg nem az. Szerintem ez a sokkal merevebb karosszériának, a jobb futóműnek és a hosszabb fokozatoknak köszönhető. Mondhatnám úgy is, hogy a WgR-ben nagyobb a félelem-faktor. Nem veszett ki belőle a "szuzukisság", ha pörgeted, nagyon élénk is tud lenni. Az úthibákat szépen veszi, nem is dülöngél annyira, mint gondolná az ember egy ilyen magasabb építésű autótól. Nem sportautó, de - szerintem - lehet élvezetesen közlekedni vele.Szóval, én csak dicsérni tudom. Ha valamire még kíváncsi(ak) vagy(tok), akkor kérdezz(etek) nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen