Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    Egyébként egy ismerősöm 8-10 évvel ezelőtt meg tudta kerülni a Direct3D-t, rájött, hogy lehet közvetlenül kommunikálni a videokártya driverrel. Így pár lassabb funkciót saját kóddal helyettesített (asm, de valószínűleg C-ben is gyorsabb lett volna, mint a DX-es kód). Shadereket is shader assemblyben írt (Nvidián)... (Erről be is számoltam akkor egy másik fórumon, ami a legszakmaibb magyar számtech fórumnak címkézte magát, de ahelyett, hogy bárki aziránt érdeklődött volna, hogy hogyan lehet ezt elérni, mekkora sebességnövekedés volt elérhető, stb., egyszerűen csak azt mondták, hogy ez hülyeség, felesleges és amúgy sem lehetséges. Rájuk hagytam...)

Új hozzászólás Aktív témák