- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Projektor topic
- Apple notebookok
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Mela Kehes #311 üzenetére
Miről, mire? És mihez képest lenne érdemes? Ha most a régi verzióban
nyomulsz, amiben nincs TT, célszerű annyi szériát 100%-ra megcsinálni,
amennyit bírsz, ugyanis azért gold bónusz (is) jár. Majd mikor frissítettél,
és a TT-vel elrontja a 100%-od, elég lesz azt a 3-4 TT-t lefutni: eredmény
mellékes, lényeg, hogy 1 kört végigcsinálsz, s újra megadja a bónuszt.Amúgy drasztikusan megvágták a nyereményeket, viszont a szervizek ára
is jelentősen csökkent drágább kocsiknál. Régebben előfordulhatott, hogy
szinte a teljes nyereményt elvitte a javítás. Most ilyen nem lehet. Azonban
átlagosan kevesebb a profit. Főleg kisebb szériákban, ahol eddig érdemes
volt farmolni. Az új verzióban a tapasztalatom az, hogy elég ritka az olyan
futam, ahol arányaiban többet keresel 1000R$/levezetett percnél. Teszem
hozzá, hogy ezt az egész pénzért való újra versenyzést nemrég kezdtem...Pl.: JRM Nissan Melbourne, 5 kör megvan ~5 perc alatt, és hoz 13K-t: ezt
megéri újra és újra lefutni, mert arányaiban jó pénz jár érte. Ugyanitt pl. a
Mount Panorama 4 köre már 7 percig is eltart, csak 1K-val ad többet és a
kocsit is nullára amortizálja. Szóval ki kell tapasztalni, hogy mit érdemes:
ha a futam nehéz, a győzelem sem tuti, a nyeremény is kicsi, azt nem...Ui: ja igen, a PR feltétel... (Simán verhetnéd a népet tuning nélküli kocsival,
de kötelezővé tették a tuningot bizonyos futamokhoz, ráadásul jó drágán.)
Nem tudom, hogy a TT előtti verziókban volt-e ilyen: ha nem, ez is negatív.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla