- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali informatikai kérdések órája
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- CES 2025: Naya, az igazán egyedi billentyűzet
- Gaming notebook topik
- Apple asztali gépek
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
válasz
Dilikutya #22 üzenetére
Ezek ilyen egymást erősítő folyamatok, nem kellene feltétlenül, hogy a Mac tömeges játékplatform legyen. Elég ha az OpenGL megerősödése mégjobban színesítené a platformot. Most egyelőre az a helyzet, hogy nem igazán érdemes komolyabb játékokkal OS X alól játszani, ott a BootCamp. Piaci szempontból nem véletlenül van Steam és Origin is a platformra.
-
-
nyunyu
félisten
válasz
Dilikutya #22 üzenetére
Ha jól emlékszem, a 2000-es évek elején még szebb is volt az OpenGl mód, nem csak gyorsabb.
Nekem meg nem remlik, hogy a GLQuake-en, meg a kesobbi id jatekokon kivul olyan sok minden hasznalta volna az OpenGL-t.
Valoszinuleg ott van a kutya elasva, ahogy a cikkben irjak, hogy OpenGL-re nincsenek olyan jo fejleszto eszkozok, mint DirectX-re.
Innentol meg a programozo vagy veszi a faradsagot, aztan joval tobb ido alatt lefejleszti ugyanazt, vagy inkabb hagyja a fenebe, mondvan az ido penz.Nem vagyok egy nagy programozo, inkabb koca szint, de valahogy nem birtam megbirkozni a Javaval sem, mert egyszeruen sem az Eclipse, sem a NetBeans nem er fel a Visual Studioval.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mobil flották
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Óra topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest