Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BiP #7 üzenetére

    Az eljárástól függ. Tök sok dolog elérhető a DX11.1-ből DX11-es hardverrel is. Speciel a BF4 olyan DX11.1-es eljárásokat használ, amelyek nem igényelnek DX11.1-es hardvert, de Windows 8-cal gyorsítják a feldolgozást.
    Olyan nincs, hogy félig DX11.1-es. Vagy támogatja a feature_level_11_1-et, vagy nem. Ha az effekt ezt a szintet igényli, és a hardver nem támogatja, akkor nem lesz megjelenítve az effekt. Ugyanez igaz a kiterjesztésekre. A PixelSync-et bárki támogathatja.

    (#17) lenox: Tudtommal ebből a Haswell-H 2M-GT3+beágyazott memória dizájnból lesz 47 wattos is kisebb teljesítménnyel. Ez a kategória 47-57 watt szándékosan, mert az Intel már úgy számol, hogy a gyártók ezek mellé nem raknak dedikált GPU-t, csak a DTR és a workstation kategóriában.

    (#25) letepem: Semmi. Az AMD-nek van szabványos OIT megvalósítása erősen a Radeonokhoz szabva, lásd TressFX. Az Intel csinált magának egy alternatívát, de az AMD-t ez nem fogja érdekelni. Maximum támogatni fogják.

    Igen asztalon nincs beágyazott memória és GT3 sem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák