Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    A nehezebb kampány egyértelműen a Witch Queen egyik legjobb újdonsága, úgy tudott kihívás lenni, hogy nem volt tele champion ellenfelekkel. Egyedül a 1hitelő void sniperek voltak kicsit túltolva...

    Kezdetek óta játszom a játékkal, kisebb-nagyobb megszakításokkal, de én most már kicsit úgy érzem, hogy az egész Destiny egy helyben toporog. Tényleg, a WQ első pár hete remek, a void 3.0 brutális (annyira, hogy szinte minden más értelmetlen mellette), de maga a játék minimálisat fejlődött az évek során. Oké, itt az új helyszín, a Throne World, remekül néz ki, de nincs benne semmi izgalmas az első pár felfedező kör után. Ugyanaz a statikus pálya, mint a Destiny 1 óta mindegyik. A Beyond Lighttal behozott időjárás-változás sem köszön vissza, pedig egy kis random eső, vagy köd is feldobhatná. A scornos public quest is már az sokadszor elsütött mechanika.

    Gambit és Crucible számomra érdektelen, egyiket sem élvezem, még a 3 meccsre sem megyek be a pinnacle miatt. A Strike playlist egy vicc, ha lemaradsz a többiektől, ellenfelet sem látsz többet, egy random fegyver bounty-t szinte lehetetlen ott megcsinálni.

    Na mindegy, a játék továbbra is remek, de az alapok szerintem már repedeznek, előbb-utóbb bele kell nyúlnia a Bungienak.

Új hozzászólás Aktív témák