Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #117 üzenetére

    A Hitman mondjuk igen sok hardveren belül ütközik nagyon komoly limitekbe, főleg a speciális GPU-driven pipeline miatt. Ilyen kódban a Polaris jóval erősebb parancsmotorja, főleg kiegészítve az akár ezerszer rövidebb futószalagmélységgel tényleg nagyon erős lehet. Vannak a Polarisnak olyan képességei, hogy ha arra tényleg érzékeny egy adott játék, és ez DX12-ben mondjuk elképzelhető, akkor bármit képes szó szerint leverni. Ezt tisztán abból ered, hogy a Polarist már a Mantle API-ban gyűjtött tapasztalatok alapján tervezték, és reagálni tudtak azokra a szűk keresztmetszetekre, amit 2012-2013 környékén a gyakorlatban is kimértek. Erre más nem tudott reagálni, mert ilyen méréseket DX12-ven 2015-bel lehetett először végezni, onnan pedig nem lehet már módosítani a rendszert 2016-ra.

Új hozzászólás Aktív témák