Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Chal #31 üzenetére

    Igen, lehet hogy nem látjuk egy ideig az utóbbi évtizedben már unalomig pörgetett fps-ekben tündökölni, de új szintre emelhet más játékokat, kalandjátékokat, szimulátorokat, érdekes csavart adhat TPS címeknek sőt akár stratégiáknak. Emellett pedig a régi árkádos játékélmények előhozatalával nyitnak, konkrétan több órát képes voltam szórakozni a Labs-al is, az olyan címek pedig mint a Dead and Buried remek és könnyed szórakozást nyújtanak több órán át, és ismétlődően.

    A klasszikus fps is remek lesz (lásd a jó öreg HL2 vr videóban lévő lehetőségeket), de ott ki kell találni hogy hogy legyen a mozgás. Hagyományos fps-ek esetében jelenleg ez a legnagyobb probléma. Történetmesélésben pedig az, hogy vr-ban tilos irányítani a kamerát. Tehát amíg monitoron jöhet cutscene, ugráló nézőpont, vagy hogy a karaktered konkrétan néz valahova, addig vr-ban más módszerekkel kell rávenni a usert, hogy arra nézzen amerre akarsz, mert nem nyúlhatsz a kamerához.

    Szóval ahogy Schell is elmondta, minden új médiaforma megjelenésekor természetes ösztön hogy a régieket próbálják megoldani benne, tehát a színházi előadások idejében amikor bejött az első film, akkor színházi előadásokat vettek vele fel, fekete fehérben és hang nélkül (tehát rosszabb lett mint az eredeti előadás). Aztán később a technika és a tapasztalat fejlődött, és megtanultak gyökeresen más formában filmeket készíteni, és eljutottunk a mai filmművészetig, aminek már nincs sok köze a színházi előadásokhoz. Egyszerűen a készítőknek fel kell fedezni és meg kell tanulnia használni az új formátum adta lehetőségeket. Ez pedig idő. Viszont fenemód érdekes próbálkozásokat lehet megélni, aki esetleg belevág már most.

Új hozzászólás Aktív témák