Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #21 üzenetére

    Az első a debug lehetőségek bővítése. A második az a DX 11.2 GPU overlay funkciójához kapcsolódik. Ehhez kell írni a drivert. Gyakorlatilag azt teszi, hogy ha egy fejlesztő skálázza majd a frame buffert, ahogy a DX11.2 ezt megengedi, akkor a 2D-s interfészeket ezzel nem skálázza az API, hanem azok a natív felbontáson jelennek majd meg.

    Az Aggressive V-sync interrupt az eddig is része volt a rendszernek. A fejlesztő írja a DX11 óta a vsync-et, tehát a Win nem engedi meg a kényszerítést. Ahhoz, hogy ez jól működő legyen különböző funkciók is részei a DX-nek, lást az említett. Ezt optimalizálták.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák