Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz ßrainiac #165206 üzenetére

    TDI-nél kritikus az 0-5 fok közötti indítás, ilyenkér még nem izzít de már hideg a hengerfej annyira, hogy gyenge kompresszió esetén szarul induljon. Itt jön a képbe az adagoló pontos hangolása. Ezért fontos a megfeleő előtöltés. :B Ilyen 70-80 fokos motor nem fog izzítani soha, ez nem előkamrés dízel. Ha jó az adagoló, -10 fokig szinte észre sem veszed, hogy működnek-e az izzitógyertyák, vagy sem. 0 fok fölött csak villan az izzítás jelző és nem is izzít. Ez a normális működése. Más kérdés, hogy amikor világít az izzitó, akkor fizikailag ad-e áramot az izzítókra. Mert az nem ellenőrző lámpa, csak tájékoztató, hogy elvileg izzítania kellene, gyakorlatilag meg ki kell mérni egy gyertyán, meddig kapott áramot. Ha lehúzom az összes gyertyáról a kábelt, akkor is világít az izzítás jelző, amikor szerinte izzítani kell.

    focvis Mintha lecsöpögne az olaj, 12 óra állás után még nem vonyít, 24 óra után meg sír. Nekem csapágyhangnak tűnik továbbra is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák