Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz Pendragon911 #165099 üzenetére
Benzin v Diesel kellene?
Hol használnád?
Napi hány km?Novum Forum Siculorum
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
Van egy Seat Leon 2003-as 1.9TDi-m, őszinte 203000-el az órájában (igaz az óra mérföldet mutat ).
A problémám a következő lenne, és a szerelők nem tudnak rájönni mi a gond:
Lassú bal kanyarodáskor illetve tolatáskor egyetlen, határozott koppanó hang hallatszik. Ha kitartóan körözök egy kördorgalomban, nem ismétlődik meg, illetve hosszabb tolatás után sem. Abban az esetben, ha egyenesen megyek, vagy előre gurulok tolatás után, és megismétlem a műveletet ismét hallatszik a koppanás.
Az alábbi videón 17mp körül hallatszódik:
[link]Van valakinek ötlete rá?
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
simonjoe
senior tag
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea 2004 1.6 BGU
Olajleeresztő csavart keresek, következő olajcserénél azt is cseréltetni szeretném.
7zap-on(katt) kikerestem a robbantott ábrát. N90813202 cikkszámot dobja a csavarra. Fékmester(katt) 5 gyártó terméke közül választhatok: Akronmalo, Blueprint, Corteco, Elring és Febi. Melyik gyártó ajánlott? -
Brumi˘
addikt
válasz grizlisandor #165104 üzenetére
Febit szoktam venni, eddig nem volt baj vele. (25db-ot vettem kb 8-10 féle konszern autóba)
-
Pendragon911
aktív tag
-
CharlieDrop
veterán
-
zalman90
őstag
Sziasztok. Látom másnál is vannak gondok hogy ráz az autó, én is tapasztalok hasonlókat, meg próbálom leirni hátha valakinek van tippje
Az autó egy 2007-es A6 Asb motorkoddal és tiptronic váltóval.
A jelenség: mikor el váltana 1800 fordulat körül érzek finom rázást a gazpedalban, a valto szépen megy csak zavaró hogy érzem mikor vált mert ekkor pont ráz kicsit.. próbáltam kézi módban hogy én váltok el 3000 körül, az, említett rázás jelen van 1800-2000 körül, felette már nem.. S módban pedig vajpuha mert magasan vált el.
Ötlet?
plus meg egy észrevétel: ha 4 és 5 be vált, be esik a, fordulat és ad egy morgó hangot egy pillatra
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
F_Zolee
veterán
válasz Pendragon911 #165108 üzenetére
Hát ha még meló mellett is autózol akkor már megérné dízelben gondolkodni.
-
Winchester95
őstag
-
Winchester95
őstag
Érdekesség: [link]
Volt már hasonló eset nekem is, igaz ketten voltak és a végén már el sem akarták vinni az autót
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Winchester95 #165120 üzenetére
Azért ez elég gáz! Úgy fest, h már nemcsak venni de eladni is kockázat egy használt autót.
Joe
-
gzbotii
veterán
-
veterán
válasz zoo8800 #165121 üzenetére
Érdekes, hogy az 1.4 is, hmmm. Csak hosszú állás (több óra) után?
(#165119) Peti198506: Elvileg gyári olajszűrőt kapott, márkaszervizben.
(#165122) F_Zolee: Passz. A felvétel kedvéért inditottam el akkor az autót; majd 20 perc múlva mentem vele a dolgomra, akkor csendben indult.
(#165123) bitpork: Bármi lehet, de köze kell legyen a hidegindításhoz. A turbó fix, nem geos.
-
zsolt19900
őstag
-
Ulius80
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
2001-es Vw Polo 6n2, AUA, 1,4es 16V 55KW 75Le
A problémám az, hogy alacsony fordulaton egy kicsit berángat, és kigyullad az Epc utána rögtön a Check is.
Amiket eddig cseréltem :
-Egr szelep fél éve
-Map szenzort ma
-Ngk gyertyákat 2 hete
-végig pucoltam minden elektromos csatlakozót
-vákuum csövek jó állapotban vannak
-porlasztót takarítottam kb fél éve,most benzines volt, vissza köp
Hibakód olvasás Torque Lite progival és wifis Elm327-el, hibakód P0106.
Ha törlöm ezt, elalszik a Check,Epc marad addig, míg le nem veszem a gyújtást. Viszont amíg világít az Epc, arra nem ír hibakódott.
Jelenleg szinte csak városban hajtom, tudom nem jó ez neki.
Hibák törlése után is vissza dobja a hibákat.
Mit tudnék még megnézni, mi lehet a baj?
Előre is köszönöm válaszaitokat![ Szerkesztve ]
"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
-
veterán
válasz grizlisandor #165132 üzenetére
Csak nem; korábban is előfordult, de most rendszeres.
-
-
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Segítséget kérnék, egy 1,2-es Fabia AZQ motorkód, 47KW-os autóhoz milyen szervizciklus tartozik??
Olajcsere az tiszta. Vezérlés, szíj cserékről ha van valakinek infója ezekre lenne szükségem.
THX!!!!Joe
-
Gyula84
veterán
150-160ezeret bírna a lánc?
"A 4,2-es motor vezérlését valami fütyi áttervezte, és a vezérműszíjat láncra cserélte, ami kb. 150-160 ezret bír."
[link]Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #165148 üzenetére
....egy barátom a héten vette ezt a kocsit 60k van benne 2005-ös, kívülről és a belseje is szép, de mint írtátok többen is, h nem biztos, h jó a viszonylag öreg kocsi ennyire kevés km-el. Holnap viszi valami Pesti pékhez, aki már említette neki a vezérlés cserét (is)
Azt meg végképp nem értem, h miért nem viszi ki hozzátok. A környezetemben sokan vannak akik a határ túl oldalára hordják, akár garanciális szervizeltetésre is. Állítólag nálatok még jó a renomé.Joe
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Ablaktörlő lapàtbòl manapsàg mi a jò vàlasztàs màrkàban, típusban?
1,5 évet bírt 9n Polo-n egy Valeo Silencio X TRM 530/475
Màr csíkoz és zajos. Akkor valami 7 ezer körül vettem most meg 9ezer ugyanúgy egy pàr