Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Egy barátommal mennénk autót nézni, Golf 6 és A4 b8 a célközönség, elsősorban 2.0CR. Van ezekből hírhedten kerülendő motorkódú vagy kimondottan javasolt verzió? Szóba jöhet az 1.6CR is, a teljesítmény annyira nincs előtérben, inkább a megbízhatóság. Előre is köszönöm a tanácsokat.
-
hdman
őstag
A tempomatnál már csak az utólag bevarázsolt adaptiv tempomat (ACC) a jobb
Sopron city :)
-
veterán
Leszoktam a tempomatról mióta VW (vagy TSI?) tulaj vagyok, ezek érezhetően többet fogyasztanak mint mikor lábbal nyomom a gázt (G6 1.4 TSI és G7 2.0 TSI is, DSG se számít). Autópályán 0,5-1 liter/100 km plusz.
Nem tudom az okát, Opeleknél nem tapasztaltam ilyen anomáliát (sok Opelt használtam).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #164154 üzenetére
A4-ben szerencsére csak 2.0 van [link]
De a Golfot sem venném 1.6-al ha nem muszáj.(#164155) focvis: Miért szoktál le róla a TSi miatt? Valamiben más?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabadi
tag
Sziasztok,esetleg meg tudná nézni nekem valaki,hogy az RFR 397 rendszámú autóba mennyi km lehet?Szuper telómba volt az ügyfélkapu jelszó mentve és már nincs...köszi...Egyébként valószinű mostanság került forgalomba,vagyis rendszám alapján
-
gzbotii
veterán
[link] Nem onnan jó az a Passat CC
Ha jól látom, akkor Doki16 hozzá is szólt
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #164172 üzenetére
Így mondjuk haverok közt, ha valakinek elsőre nem jön át az irónia/szarkazmus. Egy helyi öregtől van, aki nagyon "vicces" volt, kicsit H betűsen beszélt. Nem a tudom, ezt a beszédhibát minek nevezik. Autocorrect megtanulta már. Még milyen új szavakat tanultál tőlem?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tibi.234
tag
Fel került a másik reszecskeszuro annyiba változott hogy a kipufogó vég nem 55mm hanem 60 valaki tudna linkelni olyat ami 60mmrol szukit 55re vagy jó hozzá ami 60es az egyik végét össze lehet húzni 55ig hogy ne fujjon ki? Mert ami rajta volt 55mmes az kifuj
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #164176 üzenetére
Egyszerűbb és gyorsabb gyártatni is szerintem.
Első mesterhez bemész. Nem hiszem, hogy fél óránál tovább tartana.Novum Forum Siculorum
-
L1ZRRR
senior tag
offf : eddig castrol olajot hasznaltam, de most filozok ezen a LIQUI MOLY Top Tec 4200 5W-30 LongLife III on velemeny? tobb ember mondta mar h halkabb lett a jaras.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Dock munkás
csendes tag
Sziasztok!
Skoda Superb CRTDI 2.0 125kw 2013-as( motor kód: CFG ) EGR problémám van. 167.000km van az autóban. kb 2 hete cserélték benne az egész EGR-t hűtővel kompletten, gyári alkatrésszel. A csere után közvetlen egyszer bejelzett az izzító ikon. A komputeren kiütötték a hiba kódot, ami EGR problémát jelzet. Ezt követően vissza jött a lendület. Végre olyan volt, mint mikor megvásároltam 2016ban. Majd ma újra bejelzett kétszer is az izzító ikon, és hasonló képen az előzőekhez a teljesítmény elment. Mint, ha behúzott kézifékkel menne az ember. Újra indítottam, akkor eltűnt a hiba ikon, és vissza tért az erő, ami nem 100% os. Az alkatrész cserét megelőzően a hiba legtöbbször a hideg nyirkos időben jött elő, mikor a ventilátort, vagy legfőképpen klímát bekapcsoltam. Tudom, hogy a kettőnek elvileg nincs köze hozzá, de a hiba akkor jött előbb elő, mikor a klímát bekapcsoltam. A kérdésem az volna mivel ez a csalós motor, sok más autóba is szerelték, van valakinek tapasztalata ezzel? Mi lehet a megoldása?
Köszönöm! -
Killer01
őstag
válasz Dock munkás #164188 üzenetére
Erre nehéz találgatni, de simán lehet hibás a cserélt EGR. Nálam csere után 1-2 hónappal kifeküdt a gyári (nem utángyártott) EGR is, gariban cserélték. Én visszavinném ahol szerelték, hogy ugyanúgy rossz.
-
zsoleszkai
tag
Mágus alvázszám alapján tudnál nekem mondani gyári gátlót(/cikkszámot) a Golf 4-hez, mert alkatrész keresőkben egy adott márkánál is van legalább 4fajta (Scash) ami elvileg jó az enyémhez, de nem tudom hogy pontosan mi a gyári (elvileg sport)? Az alvázszámom: WVWZZZ1J2YW641206
/KneeBy/
-
-
gzbotii
veterán
Urak,
Használ valaki OBD II ELM327 Golf 4 (és testvérmodelleken)? Épp ezt akartam megrendelni, de állítólag csak a 2003 utáni autókat támogatja (enyém 2001-es).
Alap dolgokra kellene, pontos víz- olajhőfok, fogyasztást nézni, stb.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...