- Apple notebookok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #165050 üzenetére
Hat elegge nagyok a Liqui Moly viszkozitasi ertekei. Probald ki a Motul Specific 504/507-et. Tablazat szerint is eleg jo, en eddig elegedetten hasznalom. Raadasul az LM szerintem eleg nagy atkuras mar, alig van benne molibden, akkor inkabb Mobil1-et hasznalj.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #165053 üzenetére
Munkahelyen halkan volt illendő meghallgatnom. Hááát, másnak gondolom. Olyan mintha felhúzná magát valami rugós cucc - ezért gondolok a feszítőre. Holnap felveszem a hangját.
@ Reggie: A Castrol Edge eddig bevált, majd arra térek vissza. Az LM-et istenítik a felhasználók, és nem vonom kétségbe, hogy nekik bevált. Nekem - erősen úgy tűnik - nem.
(#165051) ßrainiac : Igen, azt szabad, de nem lennék biztos a felvétel minőségében. Holnap feleség indítja a vasat, én pedig felveszem a produkció hangját.
-
-
őstag
CFGC motorkód.
Regenerálásnál hogy zajlik a folyamat?
Mondom is mi a probléma:
Alapesetben 1200 és 1600 közötti fordulat tartományban érezhető rezonanciát érzek az autóban a kormányon, fék-, gázpedálon, könyöklőn, stb.. alatta, felette 0 rezonancia.
Ez azonos módon jelen van álló helyben, menet közben (mindegy milyen sebességi fokozat és mekkora sebesség), üresben és sebességben is.Azonban amint elkezd regenerálni az autó, egészen addig amíg be nem fejezi semelyik fordulatszám tartományban nincs jele a legapróbb rezonanciának sem. Amint véget ér a regenerálás folytatódik a rezonancia
Láttam már sok mindent de ez új.
Ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #165056 üzenetére
Nekem forditva van, regeneralas vege fele egyenetlenebb a jaras es erzodik a rezges, de csak allo helyzetben.
Amugy ha tippelnem kene akkor kettostomegu, de en nem ertek hozza.
(#165054) focvis: Ezzel a motorral valt be? Sajnos nincsenek rola parameterek igy nem tudjuk elhelyezni a paletan.
Szerintem az LM fan tabor mar csak a placebo hatas miatt van meg. Anno amikor az LM megjelent pont a Molibden tartalom volt benne a lenyeg(innen jon a "Moly"), mivel jelentosen noveli a szaraz sikossagat is a femnek, azaz ha sokat allt a kocsi, vagy elfolyik az olaj, akkor joval jobban teljesit, mint molibden nelkul. Ezt mar szinte teljesen kisporoljak belole, csak annyi maradt benne, hogy pont ne lehessen perelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #165056 üzenetére
1200-as fordulaton nem járkálunk az autóval, ha DSG, akkor nem tudsz ellene mit tenni, de a manuális váltóssal biztosan nem szabad ilyen fordulaton járni, mert nem tesz jót a motornak.
Regeneráláskor megváltozik a befecskendezés és megemelkedi a turbónyomás, hogy ne legyen teljesítmény csökkenés, érzetre kicsit jobban is megy ilyenkor a szekér, szerintem nagyobb a nyomaték alacsony fordulaton, azért nem remeg. Ha manuális, ne használd abban a tartományban. 1500 fölött kell autózni és úgy is kell váltani, hogy ne essen alá a fordulat motorfékezésnél és gyorsításnál sem. Ezzel sok későbbi problémát meg lehet előzni.
-
-
őstag
válasz Mágus2 #165065 üzenetére
DSG.
Ez előtt full ugyan ez a hajtáslánc volt (CFGC, 4motion, DSG) a CC-ben és ott nem csinált ilyet.
Pedig abban a méter is több volt.A baj, hogy eleve sokat megy az autó 1200-1600 között, ráadásul fékezéskor mivel motorfékez is (szinte 1000-ig) mindig áthalad rajta és akkor jön ez a rezgés.
szerk.: üresben hiába nagyobb a nyomaték, nem? Attól még csinálnia kellene, ha jól következtetek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #165067 üzenetére
Ez összefügg azzal hogy említettet, hogy zörög a szívócső vége, ami a zárhídhoz van erősítve ,vagy az egész auró remeg és érezni ülésen, kormányon, padlólemezen?
Ennek a rezgése közismert hiba, a bekarikázott csavaroknál elreped a ház, ha valaki erre támaszkodik, onnantól zörög, ha meg a fedele lazul le, azon is csak ideig-óráig segít az új fedél. Nálam így lett javítva, amikor másodszor esett le az a fefdél, eldöntöttem, hogy rögzítem, persze levehetőnek kell lennie, nem lehet felragasztani. Fúróval és kábel kötegelővel 5 perc alatt javítható. Nézd meg, hogy a csavarokon lóg-e a háza, ha igen, nagy alátét kell, vagy ha teljesen letört valamelyik fül, akkor csere.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165069 üzenetére
Töltök fel videót.
Szerintem a szívócső rezgése is ennek a hozománya. Ha lefogom a szívócső végét, akkor nincs búgás az utastérben, de a remegés megmarad.
Igen érzem a kormányon, pedálokon, ülésen, kartámaszon.
De csak 1200-1600 rpm tartományban. kb 1250 a tetőpont és 1600-ig simul ki.
szerk.: Fülek stabillak.
Nem szívesen furkálok amíg garanciális Persze a márkaszerviz egy darab bandázsszalaggal tuningolta meg, ami igaz tompított a búgó hangon, de nem valami sokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #165070 üzenetére
A másik dolog, ami meg tudja viccelni az embert az a vízelvezető cső a légszűrőház alján. Nem szabad hogy valamihez hozzáérjen.
Sok autóban láttam helytelenül berakva, mint ahogy itt is a képen, az a cső szabadon forgatható, alámpa mellett van egy nagy lyuk, oda kell lennie bevezetve és nem érhet hozzá semmihez:
Nézz le a lámpa mögött a légszárőház sarkánál, hogy a helyén van-e.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165071 üzenetére
Ilyen a mindennapokban
Ilyen mikor regenerálAz első videó elején a hang is hallható. Na az a légszűrőház.
Ha haza értem megnézem ezt a vízelvezetőt, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165073 üzenetére
Egy hónapja kb. Van amikor erősebben csinálja, van amikor kevésbé. De mindig jelen van.
Kivéve azt a 10 percet amikor regenerál.
Reklamáció megtörtént, jelenleg várakozó álláspont van. Azért írtam, hátha valakinek volt már hasonló problémája. Ha nem akkor én leszek itt az első.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Magus, a multinak sem tesz jot az alacsony fordulat?
Hasznaljam nagyreszt S-ben esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #165079 üzenetére
Maradok inkább a gyári megoldásoknál
Annak a híve vagyok, hogy minden maradjon úgy ahogy az eredetileg tervezve lett.
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
P0016 hibakódot dob néha a 2010-es VW Golf 6 1.4 tsi 160Le 118kW CAVD autóm.
Azért néha, mert a műszerfalon a motorblokk narancssárgán néha villan csak ki. De a háttérben hibakód olvasást követően a következő fogad állandó jelleggel:Mit akar jelenteni ez a hibakód?
Érdekesség, hogy semmilyen negatív hátrányt nem tapasztaltam eddig semmilyen körülmények között. A motor az olajat nem eszi, dinamikus mint mindig stb stb.
Mivel laikus vagyok már ilyen szinten, így inkább kérdeznék, hogy van e aggódni valóm és merjek-e menni a kocsival egyáltalán?!Köszönöm a segítséget!
-
atika88
senior tag
válasz Mágus2 #165087 üzenetére
Ok, eddig abban a tudatban voltam ha már elkezd zakatolni és csörögni a lánc akkor van baj
Akkor ez esetem egyedi? Csak, mert ha Én magam nem olvasom ki a kódot házilag, akkor lehet már pl fél éve így közlekedek nemde?
Azt lehetni tudni h milyen összeggel számoljak egy ilyen műveletnél? -
molnarpeter
nagyúr
válasz ßrainiac #165078 üzenetére
Amiket olvasgattam, kettős abban is van, bár ott nem pofozza váltás hiányában. Illetve abban a módban használd, ahol nem virtuális fokozatokat csinál (talán ez van S-ben), hanem inkább úgy, mikor érezhetően csak változtatja az áttételt és nagyjából azonos marad a fordulat - megelőzendő a "fokozatok" helyén a kúptárcsák rendellenes kopását (kis árkot csinál magának a lánc/szíj). Nameg persze olajcsere - szerintem az is sokat tesz a rossz hírnévhez, hogy kevésbé viseli a ridegtartást, hamarabb kárt okoznak a szennyeződések.
-
atika88
senior tag
válasz Mágus2 #165089 üzenetére
Nem! Olyan mint mormota most is, tudom milyen egy kerregő zakatoló tsi hangja, és ez pont az ellentéte. Gyakorlatilag múltkorában elektromos autónak hitték, mert olyan csendes
Annak idején ezért is vettem meg (valós!) 32ezer km-rel, mert már cserélték benne a láncot és az egész feszítőt stb garanciában márkaszervizben. Most 85ezer van benne, eddig a kötelezőn kívül nem volt se gondom, se anyagi kiadásom a kocsira. De még csak hibakódom se! Ezért fura ez most így hirtelen picit.
Mindenesetre köszönöm a segítséged, biztos ami biztos meglátogatok egy szervizet akkor a "problémával"!
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz molnarpeter #165090 üzenetére
D es S-ben is folyamatos, manualban (tiptronic) pedig kitalal nekem ilyen kamu sebessegfokozatokat xD
Poennak jo, bar az en ingerkuszobomnek kicsit nagyokat rant valtasnal. Viszont jo itt a motorfek, D-ben 1000 korul, S-ben 1500-nal megtartja a fordulatot es ott erezhetoen kevesbe jo a lassulas.
Igen, szerintem is az lehet a fo oka a hibaknak h nem foglalkoznak veluk, nem tartjak be a szerviz intervallumokat.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #165090 üzenetére
Melyik multi bírja jobban? A TDi-s vagy a TSI-s?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #165093 üzenetére
Ahha akkor a rendszer ugyan az.
És a vezėrműtengelynek itt is van jeladója?
Csak azért kérdezem, mert ma volt nálam egy oftopic autó ezzel a hibával és a jeladó volt kuka.
Az autó szépen ment csak a jeladó ellenállása az egekben volt és dobta a pozíció hibát.
Itt ilyen nem játszik?Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #165095 üzenetére
Józan földműves logika szerint a kisebb nyomaték gondolom kevésbé nyírja a technikát, azt már nem tudom, mennyire különböznek a váltók maguk felépítéstüket tekintve.
ßrainiac:akkor inkább hagynám a manuált, olcsóbb a fék, mint a váltó
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165096 üzenetére
Játszhat ez is, van a vezérműtengelynek jeladója, de ahhoz is fel kell rakni a vezérlés reteszt, hogy mindenhol ül-e, akkor fogod tudni, hogy biztos jeladó. Vagy ki lehet cserélni csak úgy, és remélni... de a remény nem szokott elég lenni az autószerelésben.
[ Szerkesztve ]
-
Pendragon911
aktív tag
Sziasztok,
remélem, hogy jó helyre írom a kérdésem, ha mégsem, előre is elnézést! Skoda Fabia 2012-es típus vásárlásán gondolkozok, mivel kb ez férne bele a keretbe a közeljövőben, jelenleg egy 2005-ös Lacetti 1.6-os kombim van, amit kisebbre és kedvezőbb fogyasztású, lehetőleg Skoda-ra cserélnék. Mire kell figyelni egy ilyen típus vásárlása közben, egy ilyen korú autónál mik lehetnek a jellemzően előforduló hibák? Egyelőre túl sokat nem tudok erről a típusról, mert a családban az eggyel régebbi, még a legelső dizájn szerinti változat van. Úgyhogy attól tartok, majd minél többet tudok meg róla, annál nehezebb lesz a választás Nekem nagyon megtetszett, annak ellenére, hogy először Octavia kombira vágytam, de aztán be kellett lássam, hogy jelenleg egy kisebb, egyszerűbb autót könnyebben fenn tudnék tartani.
Bizok benne, hogy tudtok választ adni a kérdéseimre!
Előre is köszönöm a segítségeteket!Üdv,
Pisti
-
ßrainiac
addikt
válasz molnarpeter #165097 üzenetére
Vajon melyik fordulatszam tartomanytol nem para padlozni?
1500-tol fokozatosan?