- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Házimozi belépő szinten
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Socket AM5
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
Újabb update az indítózás problémával kapcsolatban (2.5 V6 TDI BDG).
Kitapasztaltam hogy igazából a reggeli hidegben, ~12 órás állások után tökéletesen indul pöccre, megfelelően hosszan izzít, stb.
A probléma olyankor van amikor meleg motorral lerakom, majd áll mondjuk 8 órát egy ~16°C-os mélygarázsban (meló utáni indításoknál mindig tudom reprodukálni a hibát).
Lehúztuk a hűtővíz hőfok jeladóját, ilyenkor marha sokáig izzít alapból, de egy 3-4 sec után ahogy elfordítom a kulcsot, tökéletesen indul. Ez pl. kinti 3°C-nál volt, autó nem volt üzemmeleg, kb. 70-75°C-os vízzel.
Hőgomba ha ilyenkor (nem teljesen kihűlt állapotban) rá van dugva, az izzítás piktogram kb. fél sec után eltűnik, ilyenkor jön a hosszan indítózás, nehezen indulás, fehér füstölés.
Érdekes egyébként, hogy a hőgomba kb. újnak tűnik.
Milyen hiba lehet ez, izzítás vezérlő esetleg? Ezt ha jól értettem, minden 60e km-nél cserélni kellene. Ki tudja, volt-e..
Reggie0: Céges Ford is ha épp nem gyorsítok, már egész elmebetegen alacsony fordulatoknál jelzi hogy váltsak fel. Kb. 1100-as fordulatra esik vissza ilyenkor. Ki kéne kapcsolni ezeket a javaslatokat
[ Szerkesztve ]
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma megoldásában. Rendeltem az MKIV-es Golfomhoz egy VAG-COM kábelt Franciaországból ami a mai napon megérkezett a hozzá mellékelt cd-t telepítve illetve illesztőprogramok telepítése és eszközkezelőben a kábel portját COM3-ra állítva a mellékelt szoftverben a következő hibát kapom: INTERFACE NOT FOUND.
Mi lehet ebben az esetben a megoldás? Előre is köszi a segítségeteket, amennyiben nem jó csoportban érdeklődök akkor bocsánatot kérek.
Köszi mindent Gergő.
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #165203 üzenetére
"Nekem olyan érzésem van, ezzel már küzdött az előző tulaj is, csak elfelejtette említeni."
Igen, nekem is pont ez jutott eszembe...
Reggie0: Nem mértünk még. Rossz kompresszió okozhat nem megfelelő mennyiségű izzítást félmelegen? Nekem az rémlik, hogy a hidegindítás problémás olyankor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #165206 üzenetére
TDI-nél kritikus az 0-5 fok közötti indítás, ilyenkér még nem izzít de már hideg a hengerfej annyira, hogy gyenge kompresszió esetén szarul induljon. Itt jön a képbe az adagoló pontos hangolása. Ezért fontos a megfeleő előtöltés. Ilyen 70-80 fokos motor nem fog izzítani soha, ez nem előkamrés dízel. Ha jó az adagoló, -10 fokig szinte észre sem veszed, hogy működnek-e az izzitógyertyák, vagy sem. 0 fok fölött csak villan az izzítás jelző és nem is izzít. Ez a normális működése. Más kérdés, hogy amikor világít az izzitó, akkor fizikailag ad-e áramot az izzítókra. Mert az nem ellenőrző lámpa, csak tájékoztató, hogy elvileg izzítania kellene, gyakorlatilag meg ki kell mérni egy gyertyán, meddig kapott áramot. Ha lehúzom az összes gyertyáról a kábelt, akkor is világít az izzítás jelző, amikor szerinte izzítani kell.
focvis Mintha lecsöpögne az olaj, 12 óra állás után még nem vonyít, 24 óra után meg sír. Nekem csapágyhangnak tűnik továbbra is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Vonyítós hidegindítás update.
Tegnap kb. 24 óra állás után, a várakozásoknak megfelelően vonyított. Az életben kevésbé van beragadt önindító hangja, annál nekem magasabb hangnak tűnik (de botfülem van).
Tegnap délután feltettem preventíve az akkutöltőt, megfeledkeztem róla, így csak reggel vettem le a töltőről. Nem tudom, hogy mennyi köze van a vonyításnak az akku töltöttségéhez, mindenesetre ma reggel csendesen indult.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zalman90 #165209 üzenetére
Ilyenkor mennyi gázolaj van benne? Leszívod, ráöntöd, meggyújtod.
Fel kell gyújtani.
Viccet félre téve, ezeket a hibákat a gép mögül nem fogja megoldani senki, annyira sok a hiba lehetőség. Lehet váltó, lehet a motor, lehetnek a motor és váltó tartó bakok, vagy a belső féltengely csuklók. Kezdésnek a váltót át kell mosni fross olajjal. Ha már érzed hogy vált, régen rossz. Nagyon finoman kellene dolgoznia. A többit meg ellenőriztetni kell. Mese nincs, nem fogod megúszni a hibakeresést.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #165213 üzenetére
Ami nincs azt ki lehet huzni a listarol
-
Gergő170
aktív tag
válasz Mágus2 #165205 üzenetére
Portonként változó. Egyébként COM3-mon volt legutóbb amikor próbáltam és a szoftverben is COM3-mat tesztelve a program tölt nagyjából 10 másodpercet és utána írja(Port: OK , Interface not found). A Com1,2,4 esetében a program nem is tölt rögtön dobja a hibaüzenetet de gondolom ez így van rendben.
-
veterán
válasz Reggie0 #165212 üzenetére
A vízpumpát nyáron cserélték az aranyárban mért termosztáttal együtt, fogazott szíj hajtja. De nem tudom, hogy mi a van a fogazott szíj másik végében; esetleg villanymotor? (villanymotorénál meg nyekergősebb a hangja mikor vonyít)
Tegnap erősen gondolkodtam a hahun; lehet, hogy megijedt a kis #eci?
-
Gergő170
aktív tag
válasz Mágus2 #165218 üzenetére
Próbáltuk az autóra dugva is persze gyújtással. Azonban minden USB port alatt ami a laposon van ugyan az a hiba lehetséges, hogy illesztőprogram galiba lenne ? Egyébként Windows 10 az operációs rendszer. Holnapi nap folyamán megpróbálom. Remélem jó a kábel, már nagyon szeretném a "RANGE" opciót... És nem kell várnom egy új kábelra heteket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gergő170 #165225 üzenetére
Ez a gond, ahová egyszer feldobod a drivert, mindig abba az USB-be kell dobni, máskülönben válzotik a port.
Mutass egy képet az eszk9zkezelőből, amikor rá van dugva a kébel.WIN 10 szerintem nem fogja tudni kezelni a dolgot. Win7-ig működött rendesen, abból is csak 32bit. Ez egy régi kábel még régebbi szoftverrel. Vagy teszel virtuális hetest, esetleg szerzel öregebb gépet, vagy nem lesz diag.
[ Szerkesztve ]
-
Gergő170
aktív tag
válasz Mágus2 #165226 üzenetére
Sajnos most nem tudok küldeni jelenleg munkában vagyok. Azonban mikor első próbálkozásképpen bedugtam az egyik USB portba akkor feltelepítettem az illesztő programot és a szoftvert is akkor eszközkezelőben nem az USB portokhoz dobja hanem külön létrehoz egy soros portot ábrázoló ikonnal és oda dobja ez normális ?
Szerk.: Esetleg xp módban futtatva vagy win7 ?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
zalman90
őstag
válasz Mágus2 #165211 üzenetére
gázolaj sajnos nyilt lángra nem gyullad be
igen ezt én is tudom, sajnos le irni is nehéz mert menni kellene vele és érezni..
a váltást hugy érzem hogy, nem űt meg semmi.. csak olyan van 1 kis szünet.. de soha nem volt automata váltós autom, nemtudom ilyennek kell e lennie
(#165212) Reggie0: nincs benne? ez biztos?
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
ßrainiac
addikt
Mági, az para ha most lehúzott hőgombával járok?
Nem muszáj amúgy használnom a verdát, szal akár kényszerpihenőre is ítélhetem amíg ez megoldódik.
Köszi!
-
Csaby25
senior tag
válasz Mágus2 #165193 üzenetére
Szia!
Én 60 körül cirkálok lakott területen 4-esben tempomattal, olyan 1800 körül pörög...
Ez még belefér?
1.8T AUM, 150LE, kettőstömegű van ebben is ugye?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó