- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #164541 üzenetére
El is fogadnám csak ép 274Km vagy tőlem
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz molnarpeter #164544 üzenetére
Egyetlen megoldás: minden is OFF.
Az A7 nagyon tetszik kezdetektől, de úgyis nyuszi lennék megvenni (= spúr lennék szervizelni).
@Saint_ : Nekem 1x volt kupém, szép a forma; de többet nem kell a praktikum hiánya miatt. 4/5 ajtó, leginkább kombi.
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164536 üzenetére
Mit értsünk rossz minőségű gázolaj alatt? Ami nem prémium? Amiben döglött macskák úszkálnak? Én pl. csak MOL és OMV kútnál tankolok (A6 BiTDI, 2016.) nem prémiumot. Az előző autómmal (Passat B6 2.0TDI, 2006.) ugyanígy tettem. 380e km-nél még eredeti (majdnem) mindene.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164554 üzenetére
Mutatja a motorvezérlő mért értékei között, akár csak a tempomat kapcsolót.
Newmoonlight: nem is tankolhatnál nem prémiumot. Olvasd el figyelmesen, mi van a tankajtóra írva belül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz newmoonlight #164558 üzenetére
Kiskokó az illetékes ¯\_(ツ)_/¯
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #164560 üzenetére
Szerintem ezt is benézte, mint Chacón-t...🤪
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164559 üzenetére
Nincs ilyen előírás. (Csak biodízelt nem szabad használni.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz newmoonlight #164565 üzenetére
A nem prémium most mennyi? B7? Az 7% bio összetevő. B0 a prémium. Bár a gyàrtó nem modja ki nyíltan, de CR Tdi-be nem ajànlja a sima gázolajat, kérdezd meg bármelyik márkaszervizt. Az első üzemanyagrendszert érintő reklamáció során első gyanusított mindig a gázolaj.
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164566 üzenetére
Elvileg a (tisztán) FAME-üzemanyagot tiltja. Egyébként meg csak annyit határoz meg, hogy kénmentes legyen és min. 51-es cetánszámú. (De nyilván annak a 7%-os hányadnak sem örül...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
válasz newmoonlight #164568 üzenetére
Véletlenül nem EU norma a folyamatosan emelkedő BIO hányad?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
newmoonlight
senior tag
-
Reggie0
félisten
Szakik: Ugy 1000-1500km mindennapos szerpentinezes(ersd: kettes/harmas padlo, fek, kanyar, ismetel) utan kormosabb a kipufogocso belul. Ez normalis ilyenkor es a gyakori valtas/padlozas miatt elfogadhato, vagy valaminek az eloszele lesz? 3.0tdi ccwa
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #164572 üzenetére
Varosban nekem se, mondjuk ott nem padlozas van a gyorsitasok utan, max neha neha Csak Magus mondta, hogy valtas+padlogaz eseten normalis a fustpamacs amig a nyomasok nem stabilizalodtak, remeltem, hogy a fokozott fustpamacs elofordulas okozta.
Lehet beletorlok valami szerszammal egy referenciacsikot, ami a tiszta allapot lesz, es elkezdem nezni, hogy valtozik.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #164562 üzenetére
Román határ (látom a román falukat annyira határ) Berettyóújfalu környékén
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Reggie0
félisten
válasz diablo1984 #164576 üzenetére
Korompamacsot nem is lattam. De megtalaltam a hozzaszolast, azt meg a tdi-rol irta a Magus, nem a cr-rol. Csak nehez a malac jarganyait beazonositani a neve alapjan , Gazsi volt az, 2.5tdi.
Siman lehet h mar serult/oreg a dpf, 310k felett van benne.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #164536 üzenetére
Ezt hogy kell elképzelni? A pumpát ugye nem keni semmi, csak a gázolaj. Tehát a pumpa 0 km-es korától kopik. Akkor gyakorlatilag folyamatosan, újkorától nyomja tele fémreszelékkel az injektorokat? És ezek a reszelékek benne is maradnak az injektorban? Vagy csak akkor lesz ilyen reszelék, amikor a pumpa teljesen elkopik?
Én eddig csak Mol prémiumot raktam bele. (meg horvát nyaralásnál vmi egyebet, de az 2 éve volt, eddig túlélte )
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #164578 üzenetére
Ideális esetben a pumpa nem kopik, a dugattyút mozgató bütyök tehermentesítve van egy görgővel a dugattyú végén. Amíg megfelelő az üzemanyag kenése, addig nem lesz baja. De, de itt is sokan vesznek használtat és te nem tudod, volt-e a múltban félre tankolás, vagy bármilyen rossz minőségű gázolaj, az illető járt-e sokat 4-5 literrel a tankban. A gázolaj nem csak keni, hűti is a pumpát, minél több gázolaj van a tankban, annál tovább képes megfelelően hűteni. Aki csak negyedig tankol és szegénység jelzőig járja mindig, az nem igazán hűti megfelelően a pumpáit, és nem csak ezt a pumpát, a tankban lévőt sem.
Negyed tank alá amúgy sem megyünk DPF-es autóval, mert bizonyos szint alatt nem regenerál, de ezt is magyarázhatom itt körbe-körbe...
Van eg ypár dolog, amire figyelni kell, persze sokan le se szarják, az autó van értük, aztán meg sírnak, minlyen szar ez is, széthullott 4 évesen.
A videóban lévő Phaeton futása sem indokolja a pumpa halálát, volt ott más is, amit soha nem fogunk megtudni. Láttunk már 600 0000km-t futott 3.0 TDI-t gyári pumpával, sokan próbálták is, csak nem tudnak róla.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #164579 üzenetére
van vmi furcsa hangja, ha kopott, vagy éppen kopik a pumpa? Lámpánál állva van amikor hallok ilyen ütemes dübbenéseket, menet közben megszűnik.
A tankolásra figyelek, negyednél mindig telerakom, az a tuti
Márciusban cserélek megint egy üzemanyagszűrőt aztán szépen felmetszem
600ezer? Az nem lehet.... minden hazai kocsiban 174ezer van[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #164580 üzenetére
Kerreg alapjáraton a jó is, nem lehet egyértelműen a hangjából megmondani. Főleg ha terhelés nélkül megforgatod, mikor ejti a fordulatot, akkor tud kerepelni, de az teljesen normális jelenség. Új pumpa nem csinálta vagy 12000km-ig. Azóta az is kerreg annak, akinek cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #164585 üzenetére
Nem teljesen, mert az a konstrukció, ahol ennyi megkötés van, az szar, de lehet vele élni, ha odafigyel rá az ember.
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #164585 üzenetére
Amikor szóba szokott néha kerülni valahol a téma, hogy én mindig tele tankolom a kocsit és nem járom le negyednél tovább akkor kb. úgy szoktak rám nézni, mintha minimum más bolygóról jöttem volna. Sokan 2000-ből televágják és a következő "felvillant a lámpa akkor még ráérek majd 70-80km múlva tankolni" használják. Ezért is gatyásodik le sok itthoni kocsi. A nagy többségnek fogalma sincs, hogy hogyan kellene használni egy CR dízelt. Aztán meg megy a csodálkozás, hogy "én csak az óvodába hordtam minden reggel a gyereket, de 160k km-nél letérdel a kocsi."
Van ismerősöm aki arra használja a CR dízel kocsiját, hogy minden nap 3 km-re bejárjon a munkahelyére. Évente kb 6000km-t rak bele. 3 évvel ezelőtt lett rálocsolva kb 700e Ft.Tehát a technika jó, csak sokan nem arra használják amire való. Köztük én sem, azért is ment inkább el a háztól.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164587 üzenetére
Amíg itt tartunk, hogy a P állását sem tudják használni az automata váltónak, addig nem kell csodálkozni.
Leszarják, használati utasítást nem olvasnak, minek az, meg nem is érdekli az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Mágus2 #164588 üzenetére
Oké, amíg nem írtad én sem tudtam
De nem is volt egyik autómnak se kézikönyve és eszembe sem jutott, hogy rosszat csinálok.
A prémium dízelt is saját tapasztalatból kezdtem el használni.
Anno az MKIII Mondeo egy üzemanyagra nagyon kényes autó volt. 4 hónapig, míg nem jött a tél normál gázolajat tankoltam. Aztán egyszer csak kattant valami és tettem egy tankkal bele. Semmi változás, vissza a simára, de valahoy nem voltam nyugodt.
Kb. a 4. tankra változott a szitu, könnyebb indulás, rendes fogyasztás, jobban is ment.
Azóta nem is tankolok mást... mindegy milyen dízelem van[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #164587 üzenetére
"kb. úgy szoktak rám nézni, mintha minimum más bolygóról jöttem volna"
Csak akkor?
Rám mindig IS , mikor az itt olvasottakat, próbálom másnak is elmagyarázni.
Nem értik meg, hogy miért ajánlok mindenkinek IS benzinest évi 6-10 ezer városozásra, mert hogy az sokat eszik a B5/G4 AJM-hez képest.negyedes kolléga megelőzőt
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #164588 üzenetére
Olvastam a kálváriát, fogtam a fejem
Sajnos sok mindenkinek nem magától értetődő, hogy nem szabad terhelni a hajtásláncot. Nagyjából 3 évembe került mire rátudtam venni apámat, hogy használja már az elektromos kéziféket és ne csak P-be rakja kart.
Passatnál én is odafigyeltem rá nagyon. Most offos kocsinál E-CVT-nél szarni bele mindenbe Behúzom a kézit az elektronika mindent megold helyettem.(#164590) negyedes: Meg a #szmók end sárm a menő. Valóban sokan a fogyasztás miatt választják a dízelt. Én is eljárkáltam a városban vele 6 literrel, de szívem szakadt meg érte. Minden városi etap után mentem vele pályázni.
(#164591) i-sti: Nem csak akkor Minden olyan kijelentésemkor amikor a tudatos használatot ecsetelem. Mindig jönnek a hasonló válaszok: "Mit értő te hozzá, nekem már 45 éve jogositványom van, bezzeg nekünk még téli gumi se kellett, minek ide diagonál, bőven jó volt a radial. Józsi mikor hozod már a kannást? Jah annyi, akkor csak 10 liter kő."
Összeválogatott beszélgetést lehetett olvasni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz negyedes #164590 üzenetére
Én is kapom, pedig még csak autót keresek, hogy miért nem dízelt és miért benzinest drágábban. Hát, mert a dízel nem arra való amire használnám, talán azért. Aztán csak pislognak, hogy ők mennek vele 3 km-t lakástól a melóhelyig és mégis jó nekik. Ilyenkor szoktam mondani, hogy MÉG.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #164592 üzenetére
Jó neked!
Én nem tudtam az öreget meggyőzni hogy napi 10km és 5 hidegindításra ne 1.6 CAYD vegyen, hanem egy szar büdös 1.6 benzinest.
Neppertől is megkaptam, hogy én maradjak csak számítógépes álomvilágomba ne szóljak bele a nagyok dolgába. Mert mi az már hogy benzines VAG.Novum Forum Siculorum
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #164591 üzenetére
"Nem értik meg, hogy miért ajánlok mindenkinek IS benzinest évi 6-10 ezer városozásra, mert hogy az sokat eszik a B5/G4 AJM-hez képest."
Hát erre azért a benzines TFSi sem alkalmas
Én évi 10-20 ezerre vettem dízelt.
Miért? Mert a benzinesek rosszabbak.Most hajlanék TFSi-t venni (nem érdekes, ha rá kell locsolni egy kis pénzt), de alig van. Pár 1.4 A3-ba, a4-ben 1-2 1.8...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #164594 üzenetére
Sőt arról is megtudtam győzni, hogy legyen hibrid most már helyette, és még a Q5 hibridről is letudtam beszélni. Csak bejött a képbe egy olyan dolog amivel nem számoltunk, hogy a kutyának nem fog kelleni az Audi. Már lassan fél éve árulom, de nem jön meg rá a vevő. Pedig a legolcsóbb Q5 a HAHU-n.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #164597 üzenetére
Gondoltam már rá én is, hogy ez is lehet a baj. 5 milláért van fent de még ebből is akart alkudni egy tag 1 milliót. De van hátul ülésfűtés
Ennek nem híg a leve. Minden jó rajta, nincs hibakód. DPF teljesen jó állapotban van, injektorokat is néztem VCDS-el. Várok még vele, lesz jobb idő előkapom megint a Canon-t és csinálok új képeket. Megemelem az árat és kész(#164598) CharlieDrop: Teljesen magyar autó, 2011-től HAHU-n. Így már bárki megtalálhatja.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.