Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Srácok van valaki Pesten inkább Budán aki egy 2000 es évjáratú 1.9 tdi-n be tudná állítani, az előtöltést vcds-el?
Nekem nincs hozzá kábelem szoftwarem és egy kedves ismerősnek kéne, ebben segíteni.
Természetesen honorálja.
Friss vezérlés van fent és azóta kicsit kormol a gép.
Persze csak a vezérlés lett cserélve finomhangolva nem lett.Ha valaki tud segíteni pöttyenjen már rám privátba, előre is köszönöm.
Renault power
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A6 C6 Avant, 2.7 TDI 2008, 132 KW. Multitronic váltó.
Milyen olaj ajánlott a szekrénybe, illetve van ebben olajszűrő is?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
-
Csaby25
senior tag
-
válasz Csaby25 #165161 üzenetére
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2007-448/3/300-300054/#1A G 052180 ETKA alapján. Majd Mágus2 javít ha rosszul látom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165173 üzenetére
Nem nehéz. Vcds, engine, basic settings 000 csoport, tdi graph. Ott kiválasztod a motorkódot és alapjáraton megméred az előtöltést. Valahol 0 és 260 között lesz. A cél 50 fölött, de 60 alatt. Az adagoló szíjtárcsáján a 3 csavart meglazítod, hajszálnyit állítva rajta vàltoztathazó az érték. Mindig elfelejtem merre hogyan változik, de megnézem, ha érdekel. Elvileg óramutató járásával ellenzétesrn fordítva az adagoló tengelyét növekszik az érték. Nagyon érzékeny, 2,-3mm vagy 70 egység. Ez finom hangolás és türelemjáték. Minden állítás után meghúzod a 3 csavart, beindítod, megméred. Végül 25nm-el meghúzod mind a 3 csavart, ha befejezted az állítást.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
srácok, az elképzelhető, hogy egy Passatban nincs bőrkormány? (nem magamnak nézem, idős, nem túl tudatos vásárló kolléganő mutatta, hogy tegnap találták és beleszerettek, random mentek be egy közeli kereskedésbe, hogy megnézzék, mit kapni, keresni neten nem szeretnek, élőben akarják látni a csodát és a férj városi használatra mindenképp dízelt akar és kell neki a high prestige
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #165186 üzenetére
Tegnap volt itt is akció. Rokon hívott, hogy megállt az SDI. Mondom mi az hiogy megállt? Az univerzum keletkezésétől megy, most meg csak úgy megáll? Kimentem a helyszínre, hát szétszakadt a kuplung. Soha nem láttam még ilyet. Too much power.
Hazahúztam lb 15kilométert. Titokban elmorzsoltam pár könnycseppet.. soha nem húztam még autót Saša-val. Egy szerencse volt, hivatásos sofőr, tudja hogyan kell feszesen tartani a kötelet, hogy ne rángassa szét a lendkerekemet.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Azt már tudom, hogy TDI-t 1500 rpm felett kell használni, de ez hogyan kivitelezhető budapesti forgalomban, pl lakó-pihenő, vagy 30-as övezetben?
1.-ben 1500 rpm-nél már 15-20 km/h van meg, ami parkolóban, teremgarázsban sok
2.-ban 1500 rpm-mel van meg a 30, tehát lakó-pihenőben végig egyes
3.-ban 45 alatt, de 40 felett vagyunk 1500 rpm-nél, tehát 30-as övezetben 2., ha tudunk a megengedett max-szal haladni...És ugye forgalom, Hungária, lámpák, én kihúzatnám szépen, de a forgalomban ez úgy valósul meg, hogy vagy 100 méter, mire tolhatok egy kettest.
Tényleg így kell használni ezeket? Illetve hát gondolom, a kettős tömegű lendkerék miatt a benzinesek egy részét is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #165190 üzenetére
Kettőstömegűnek 2000 alatt kb minden rossz.
Például, nem váltasz fel?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #165191 üzenetére
Oké, nem váltok fel és tartósan haladok például egyesben 2500-as motorfordulattal? Elfogadom, ha ez a helyes, de még ilyen modern géppel nem volt dolgom.
Tata kisteherautó 2.0 szívódízel, egyszerű váltó, Lada Samara, Kia Rio RS 1.3 benzin, Skoda Octavia 2 1.4 benzin, VW Bora 1.6 benzin, Suzuki Swift 1.5 benzin, ezek voltak huzamosabb ideig a seggem alatt. Egyedül a Tata volt dízel, az meg faék egyszerű konstrukció. Volt még VW Transporter T4 is, de főleg külföldi hosszabb utakra is, pályán meg úgyis forog a motor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165190 üzenetére
Az első fokozat kivétel, az annyira rövid, hogy nem terhali a lendkereket, az mehet 1500 alá is. 2.30km/h 1500 fordulat, nem alatta van szóval az is maradhat. Városban 3. ig kell használni, amíg nem lehet 60-tól gyorsabban menni.
Az első fokozat elindulásra való, arról mál hallottál? Egyedül kemény terepen van értelme 1.-ben csorogni, minden más alkalommal felváltasz 2.-ba szinte azonnal az elindulás után. Én el szoktam forgatni az 1-est, hogy 2. sem essen 1500 alá, ha lehet, nem mindig kivitelezhető.
Itt azokkal van a baj, aki 50-el csorog 5.-ben 1000-es fordulatoné és onnan még gyorsítani is próbál. DSG ezt csinálja alapból, de ki lehet belőle írni ezt a hajlamot, hogy ne engedje 1500 alá.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz macilaci78 #165192 üzenetére
Ahogy Boti mondja, nem váltasz fel. Én csak akkor váltok fel ha látom, hogy következő fokozatban tudok menni legalább 2000-rel.
Én nem hogy 1500 de 2000 alá is nagyon ritkán engedem a dieselt, újabban pedig a benzinest sem.Novum Forum Siculorum
-
rostiron
őstag
válasz Mágus2 #164989 üzenetére
Szia.
Van még valami ami kicsit aggaszt. A szerelő a vezérszijjat lehet hogy kicsit feszesebbre húzta mint kéne.
Úgye a mutatónak az " V " alakba kéne mutatni, de nálam egy kicsit alatta van.
Kb. ahová a poros vonalat tettem. Maradhat ?Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rostiron #165197 üzenetére
Annak a nyílnak, ahogy forgatod a motort mozognia kell kicsit. A V között kell lennie első dugattyú felső holtponti állásában. Lehet olyan állása a motornak, amikor túl megy rajta picit. Ha körbeforgatva a motort mindenhol kívül esik a jelölésen, akkor egyértelműen túlhúzták a szíjat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #165193 üzenetére
2.-ban 1500 rpm adja a 30 km/h-t, de elég sűrűn van olyan hely, ahol nem lehet tartósan 30-cal menni. 30-as övezetben lakok, anyósomék is, fekvőrendőrökkel tűzdeld helyek, vagy amikor beáll a Szerémi/Budafoki, Hungária, belváros.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Fűnyíró topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen notebookot vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Le Mans Ultimate
- Sorozatok
- További aktív témák...