- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- DUNE médialejátszók topicja
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Apple notebookok
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Memóriakártya topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
negyedes
addikt
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat .Nála a megbízhatóságon van a nagyobb hangsúly mint a fogyasztáson.És falusi környezetben használná,a munkahely egy kisvárosban van.Az általam linket dízel meg biztos kapott egy km felezőt .Amúgy kicsit visszaolvasva a 4-es Golfnál benzinesben jobban ajánlott az 1.6-os mint az 1.4-es.De mi a helyzet az 1.9 TDI-vel?Annak szokott lenni valami nyűgje?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
gzbotii
veterán
válasz szilchi #165604 üzenetére
Tipikus dízel gondok (DMF, DPF, PD elemk, turbó) bármikor lehetne ugye. Főleg, ha nem ügyeltek rájuk.
A régi, PD előtti 90 ill 110 lovasok állítólag elég jól bírják relatív sok rövidtávot is, valamint az Euro 3 PD-kben sincs még DPF (de kijavítanak, ha tévednék).Napi 50km-re én már simán vennék egy dízelt, főleg, ha nem városban araszolgat. Bár a gázolaj is egyre drágább a benzinhez képest.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
szilchi
őstag
válasz gzbotii #165605 üzenetére
Igen,én is egy ekkora távra használok már 1 éve dízelt a legnagyobb megelégedéselAkkor talán ezeknél a dízeleknél nincs semmi extra hibaforrás,csak a szokásos.
Amit korábban linkeltem 230K km-es TDI-nek meg lekértem gorsan az adatait.A jármű idén február 23-n járt 252 ezernél,a 230 ezer az olyan 2016 körül volt.Az autó 2014-ben lett honosítva,AHF motorkódos.És jelenleg második tulajánál van.Ezt a TDI-t sztem ki is lehet húzni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
macilaci78
nagyúr
Na, most már kerek a sztori. Hétvégén voltunk Battonyán szülőknél (Budapesttől 250 km), hazafelé jövet beugrottunk Szegedre 10 percre, majd kifelé jövet az ELI Lézerközpontnál meg is álltunk a kocsival. A Contectnél volt valami hangja a kocsinak, sose hallottam olyat és nem tudtam egyértelműen, hogy egyáltalán kocsiból jön, nemhogy a mienkből. A nagy körforgalomnál (egy sarok) megint, de mire átértünk rajta, semmi. Kiértünk a Metroig, addigra kicserélődött körülöttünk minden autó, megint hallottam, úgyhogy félre is álltunk a gimigyárnál a buszmegállóban, fékezéskor előjött a korábbiaknál erőssebben a hang.
Felnyitottuk, volt egy kis füstje, még több szaga, alatta olaj is állt, úgyhogy telefon...
Kb 1,5 órával később jött valaki, aki elhúzott minket szerelőig (vasárnap délután), a kocsi alatt eddigre egy elfektetett keréknyi tócsa állt már, a motortérben a vezérműszíj előtt minden apró pici cseppekkel telefröcskölve.Diagnózis: a vízpumpa állt keresztbe, csere az amúgyis esedékes olaj-szűrők cseréjével együtt 162k. Ismerős holnap átveszi, én hétvégén tudok érte lemenni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165613 üzenetére
Ha a vízpumpa állt be, honnan a sok olaj? Megfőzted az egész motort?
-
Zuri
tag
Sziasztok, VW karroszériázásához Iharos vagy Klokkerholm gyártmányút ajánlotok kb ezressel drágább a Klokkerholm de annyival jobb is?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #165614 üzenetére
A hőfok nem ment 90°C fölé, nem Szegedig elérve (autópálya Csanádpalotától) semmi szokatlant nem éreztem (se hang, se szag, se gyorsításnál, semmi rángatás).
Volt február 13.-án motormosáson, az út szélén unalmamba levettem a burkolatot és az EGR kerületén volt összefüggő olaj, mintha egy befőttes gumit tettem volna rá. Lejjebb nem láttam semmit. A szíj előtti tér is csakúgy volt összefröcskölve, mint amikor kicsapod az ecsetből a vizet.
A szerelő azt mondta, inkább víz volt az, mint olaj, de én sem értem, miért tűnt olajfoltnak, egy az egyben fekete folt volt.
A nívó szerint kb 2 mm olaj folyt el a legutóbbi ellenőrzés óta (kb 3 hete a motormosáskor), az autó egy hangyafasznyit balra lejtett a teremgarázs vízszinteséhez képest, a csomagtartóban 5 gumi felnin és "egy fél disznó".Leállítás után mikor megjött a vontató (apám), akkor elindítottuk újra pár másodpercre, pöccre indult, gázt nem adtam, de a hang miatt meg is állítottam. Apám gyakorló gépészmérnök és inkább gépész, de nem olyan baja volt, amihez hozzányúlt volna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #165616 üzenetére
Mennyi méter volt a vízpumpabán?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165619 üzenetére
Elöregedett a pumpa műanyag rotorja. Ezért kell betartani az idő korlátot is, nem csak a futást.
zsolt19900 Kérdezd meg, hányszor volt olaj cserélve a váltóban. a azt mondja, nem kell, akkor ott is lehet hagyni. Európában nem tett intervallumot a gyártó, amerikában meg max 40-60 000km. Az amerikaiak tudják, hogy kell, ott nagyobb az automata váltók kultúrája. Ha soha nem volt cserélve az olaj, kell a váltóra költeni 600 eurót anyag költségben. A nyomatékváltót fel kell újíttatni és kell egy szeleptömb. Ha ezeket megcsináltatod, jó lesz sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
elmennénk Asszonykámnak megnézni, nagyon betegágy lenne? mit érdemes (főleg a váltóra gondolok) megnézni ilyen váltóval szerelt autón?
Egyelőre keresünk-kutatunk, váltódna a Golf
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
expander
senior tag
válasz zsolt19900 #165621 üzenetére
kinyitott napfenytetorol van egy fenykep, de a kiszakadt ulesrol nincs?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165624 üzenetére
Azt sem tudom, milyen autóról van szó. csak osztom az észt... 4-5 év szokott lenni.
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #165625 üzenetére
Nálam most volt egy off topik, amiben lepörgött a lapát a tengelyről.
Csodálkozott a srác, hogy miért forr a víz pár kilométer után.
De szerencsére figyelt és amikor meleg volt leállította a kocsit.
3 óra alatt jutott el hozzám 8 kmre
Aztán amikor szétkaptam a vezérlést csodát láttam. Gyönyörűen ment a kocsi, csak nem forgott benne a víz.
Vezérlés csere lett belőle. 7 éve volt, azaz 2 éve már esedékes lett volna.Renault power
-
Koczó93
őstag
Srácok egy minimális 3 nagyon max 4 cm ültetés mennyire szúrhat szemet a rendőröknek, illetve ver oda a használhatóságnak? Audi a4b5 sedan az alany, a 16os kerekekkel nem olyan rossz a helyzet, de a nyári 17es nagyon bután fest alatta.
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #165631 üzenetére
Hát én a vezérlésekre is már csak 4 évet mondok.
Egyre rosszabbak az utángyártott cuccok.
Még a jó márkák is.
Kicsi időm lesz kaphatom le az enyémről is a tavaly felrakott vezérlést, mert ereszt az ajusa szimering a főtengely szíjtárcsa alatt. 3000.- os alkatrész miatt cserélhetem a vezérlést.Renault power
-
CharlieDrop
veterán
Most láttam egy Fini szervízkönyvet. Simán 30 ezres olajcsere....
3 évente...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165629 üzenetére
6 év alatt 45000km? Kell ennyire dízel motor?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #165635 üzenetére
Apósom az előző tulaj, ő munkába járásra használta Budafokról az Infoparkba. Városon kívül évi pár alkalommal ment az autó, nyaraláskor.
Mi kvázi ingyen kaptuk, de alapvetően benzinesben gondolkodtunk. Úgy voltunk vele, hogy egy ismert előéletű dízeles még mindig kisebb csapda, mint vakon menni egy benzinesben.
Olyan 10k km éves futással tervezünk, amiből 5k km autópálya. Városban kevésszer menne 6-30 km-es etapokat.1.6-2.0 szívó benzin, kombi, manuális váltó, klíma, min euro4 lenne a cél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #165635 üzenetére
Szia,csináltam logot..inditásról passat avf..
Majd átirtam 903alapjáratra..eddig a befecskendezett mennyiség ugrált alapjáraton a 820f de 903 nál stabil...a korrekció is szebb,nem remeg ugy alapjáratom....viszont furcsa a magas alapjárat plusz ha gurulok még emel is rajta...próbáltam 860alapjáratot viszon ott jobban remeg mind 820nál....ennyi
Csak 798 ejti be a log szerint..igy 903 nál nem csinálta inditás után de majd tesztelem[ Szerkesztve ]
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
1.4tsi cav 118kw, 6os manuális váltó. Van benne kettős tömegű, vagy nincs?
Köszönöm.
yo
-
newmoonlight
senior tag
(A 30 ezres olajcseréhez, pár sorral lejjebb...)
OK, tiszta sor. Tényleg soknak tűnik az a 30 ezer az évtizedekig 5-10-15 ezerhez szokott szemeinknek, ettől függetlenül a 2.0 PDTDI-s, 140 lovas Passatom (ráadásul BKP-s ) a 30 ezres olajcserékkel úgy ketyeg 390e km-es korában, hogy legszívesebben ráfeküdnék a motortakaró burkolatra, összekucorodnék rajta és a hüvelykujjamat szopogatva átaludnám a hétvégét.
(Turbó, DSG szintén eredeti és hibátlan.)
Az mondjuk igaz, hogy a futásteljesítmény min. 80%-a lakott területen kívül ment bele, meg az is igaz, hogy 90-nél gyorsabban csak akkor nyomtam, ha muszáj volt, meg az is igaz, hogy végig vezetett szervizkönyves, meg az isigaz, hogy állófűtéses volt az autó és szeptembertől májusig csak azzal indultam el (azaz dermedt olajos indítása nem nagyon volt), ettől függetlenül szerintem nem a 15 vs. 30 ezres olajcserék közti különbség fogja eldönteni, hogy betegágy lesz-e az autó vagy sem, hanem az általános bánásmód és a szakszerű karbantartás. (Hacsak nem 1 millió km-es bontatlan motoros rekorddöntögetésekre gyúrunk...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
CharlieDrop
veterán
válasz newmoonlight #165639 üzenetére
Nem tudom, hogy az enyémre írtad-e, de mondjuk amit írtam nemcsak a 30 ezer volt fura, hanem mert a két olajcsere közt 3 év telt el!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
newmoonlight
senior tag
válasz CharlieDrop #165640 üzenetére
Ja, a Tiédre. A 3 évvel súlyosbítva már valóban elég zordan hangzik. (Én 25-30 ezret mentem évente.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
CharlieDrop
veterán
válasz newmoonlight #165641 üzenetére
Persze, az akár oké is lehet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Valakinek valami tipp?
Toledo 1M 2004Első ablakemelők leengedéskor, felhúzáskor nyikorognak.
Mivel ma szétszedem, mit kellene megnéznem?
Magát a bowdenes mechanikát bezsíroznom?
-
veterán
válasz Winchester95 #165643 üzenetére
Vagy az ablaküveg nyikorog a koszos vízlehúzón (a fekete gumicsík, amibe belecsúszik az üveg). Jó alaposan kitakarítanám.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Ha már nyikorgás. Múlt év decemberében kapott a CC négy új gyári lengéscsillapítót, előtte is és most is hallható hátulról apró (idegesítő) nyikorgás-nyekergés rossz, hepe-hupás úton. Erre van valakinek ötlete, h ha felemelem, mit olajozzak zsírozzak?? Azt gondoltam, a teló cserékkel ez megoldódik, de sajnos nem.
THX!!Joe
-
veterán
válasz Winchester95 #165646 üzenetére
De ne feledd, én full amatőr barkács vagyok! A könnyebb megoldással kezdeném a dolgot.
Esőben is nyikorog? Ha esőben nem vagy csak kevésbé, akkor ez lesz a hiba. Ha ugyanúgy, akkor más, ergo szét kell szedni, megzsírozni a mechanikát.Szóval leengedett ablaknál kipucolod a vízlehúzó belső felét; esetleg a végén óvatosan bekened szilikonnal.*
* = kensz rá szilikonzsírt, vagy szilikon sprayt fújsz egy puha rongyra, majd azzal átdörzsölöd a vízlehúzó belső felét.
@simonjoe: Ha hidegben csinálja, akkor a futómű szilent nyekereg. Az enyémben is (4,5 éves, 90 K km).
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
Sziasztok
A6 C5 Avant quattro 2.5Tegnap visszakaptam az autot a szerelotol.Azt mondta ut a jobb elso tarcsam,azert van az utemes cincogas+melegedes.Ma kivancsisagbol leveszem,ideiglenesen visszarakom a bal oldali regit + befogatom nezzek meg esztergan mit mutat.Szomoru,hogy egy vadi uj tarcsa meghajlik ilyen hamar....Foleg, hogy teljes ara valami 26ezer forint
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- DUNE médialejátszók topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple notebookok
- Külpolitika
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest