Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #164046 üzenetére
Na basszus, nem is láttam azt a hsz-t. Köszi, hogy megnézted
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Ehnaton88
csendes tag
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164054 üzenetére
A hőfokok így alakulnak folyamatos tempónál ~260C (110km/h) és ~330C (140km/h)
Regenerálás közben felmegy 550 - 620C közé.
Előtte mögötte kb 15C a különbség
Default beállításként be van kapcsolva VAG DPF ben a log mindjárt megpróbálom kinyerni.A mért korom szenzornál az normális hogy haladok egyenletesen (tempótól függetlenül) és 1-2 tizedet csökken az érték aztán szépen újra nő? Kifújja?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
B5 Passat gyári lámpáiba mi a legbitangabb izzó, ami belemegy? '99-es kombi, AJM.
A tompított lenne az fontosabb, hogy erősebben világítson, illetve hogy műszakin se okozzon fennakadást, na meg a foncsor se olvadjon. A fényszórópolír megvolt, szép tiszta, áttetsző lett a búra.
Az izzót ki tudom cserélni magamnak? Általánosnál kicsit szélesebb választék van szerszámokból, de nem pakolnék ki a motortérből.A korábbi olajfolt nem terjedt, fogyás nincs, igaz, az autó is csak 200 km-t ment azóta. Szerelő ránézett, EGR és szelepfedél tömítésnél látni némi kis szivárgást, de javasolt egy motormosást, hogy látszódjon, pontosan honnan és mennyi.
A márciusban esedékes olajcsere környékén csináltatnám meg, március elején lesz egy Budapest-Battonya utam, 500 km, 80% pályán, így február végén lenne célszerű. Van javasolt szaki erre a feladatra, aki télen is meg tudja csinálni és esetleg az alsó-felső borításokat, védőlemezeket is le tudja venni? Mi a reális ára egy ilyen műveletnek?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164055 üzenetére
Az lenne a normális, hogy csökken, amikor eléri az üzemi hőfokot, passzívan elkezd kiégni. Épp ezért szokott a pályás autó kevesebbet regenerálni, mert üzemi hőfokon csökken a korom tartalom amikor csak tartod a sebességet, gyorsításnál nő, motorfékkel megáll a folyamat nem telítődik de nem is nő, viszont visszahűl a DPF, ami miatt gázadásra előbb fel kell melegednie, majd utána ismét elkezd csökkenni.
65km alatt 5g nem tűnik nekem soknak, akkor, ha eközben nem éri el az üzemi hőfokot, ha eléri, és úgy is ilyen sok marad benne, akkor gáz, mert 240km után elkezd regenerálni.
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164057 üzenetére
A 65km 5g az 120km/h nál gyűlt össze nekem csak akkor jelez a VAG DPF hogy "passzívan" regenerál, ha lepadlózom és felgyorsítok legalább 180km/h-ig ilyenkor kb 420 fokra melegszik fel a szűrő.
Akkor a 250-320C közötti szűrőhőfok kevés folyamatos pályán való haladással?
Hamég 240km-t meg tudnék tenni azzal elégedett lennék de szerintem nem lesz több 170km-nél így sem, mert folyamatos haladásnál 1-2 szer látom hogy 1 tizedet visszaesik a korom aztán megint nő.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164058 üzenetére
Nekem 100 alatt is regenerál passzívan, de meg kell néznem a hőfokokat. Hétvégén megyünk szülőkhöz, akkor megnézem neked, milyen feltétel mellett és mennyit csökken. Nálam most olyan 340-400km körül van 1 regeneráció és személy szerint ezt is sokallom, mert mikor megvettem az autót, 700km-t is elment két regen között.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164061 üzenetére
Olvasd el még 1x, amit írtam. Nem pontosan fogalmaztam, a korom képződést sokallom, sokkal többet is elment azelőtt, és nem volt szoftver frissítés, szóval valaminek leromlott az állapota
Oil ash most is 0,11. Majd 0,17-nál kell kezdeni aggódni. 4 éve volt valami 0,6 vagy 0,8, szóval nem emelkedik sokat. Több mint 60 000km-t mentem vele vegyesben. Volt sok város, meg közút, kevés pálya.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #164062 üzenetére
Sejtem, hogy mit írsz, de nekem úgy lenne logikus, hogy kevesled amiért két regen között csak 340-400 km jön össze.
Így már értem, amit hozzáírtál szerkesztés után a hozzászólásodhoz
Pedig úgy rémlik, hogy az Oil Ash még egész jó értéket produkál nálad.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164066 üzenetére
Ezt írtam korábban, az az érték ami 11.7 ről felugrik 20 ra az a "calc soot mass" de a "measured soot mass" előbb eléri a ~21 g ot, a két érték nem fut nálam együtt, régen pedig úgy volt. Szenzorhiba? (erre is azt mondták nekem hogy jó de már nem tudom)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164069 üzenetére
Amikor a logot csinálod, engedi kiválasztani a kiterjesztést. Legyen .csv Ha ilyen kiterjesztéssel lesz, van logview, ami grafikailag szépen elrendezi, hogy ne ilyen katyvasz legyen.
[link] Ki lehet benne választani, mit akarsz nézni és egy idővonalra helyezi, majd grafikont készít belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164070 üzenetére
Én azt látom a logból, hogy ~160km alatt egyenletesen növekszik a korom mennyisége, csak több mint kellene lennie. és nem fut együtt a kalkulált és a mért korom:
Kalkulált korom ~5g ról indul pucolás után és kb 11g ig nő 160km megtétele alatt, így 300+km adna ki ilyen volt régen. De most a mért korom "beelőzi" és elindítja a regent, ezt melyik szenzor méri? van értelme kicserélni? -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
sirszevenap
őstag
Sziasztok!
Adott egy A7 (2011, 3.0 TDI, Quattro).
Az S tronic (7 sebességes) váltó megadta magát. Mit ajánlotok? Felújítást vagy pedig bontottan komplettet venni? Van egyáltalán Kelet-Magyarországon olyan mester ember, akit tudtok ajánlani felújítás esetén?
Üdv
Bankkártyával? Hát persze!
-
válasz sirszevenap #164079 üzenetére
Mindszenten van egy automatás mester. Asszem valamilyen Robinak hívják.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#92540160
törölt tag
Üdv!
2009-es Passat 3C CR TD olajcsere alkalmával 4 liter helyett 7 liter gázolajjal keveredett motorolaj folyt le. Porlasztókat bemérettük, jól porlasztanak, 3db elektronikailag nem tökéletes, de működik. A lényeg, hogy kizárták őket, mint a problémát okozó alkatrészeket.
Következő lépésként a szerviz a DPF felől közelítené meg a problémát, az egyik lambdaszonda kicserélésével. Leállíttattam a szervizt, mert hibaüzenete nincs, és szerintem csak találgatás.
Ha bárkinek van kedve építőjelleggel találgatni, kérem, tegye meg, kíváncsi vagyok a hozzáértők és sorstársak tapasztalataira. Előre is kösz!
-
-
#92540160
törölt tag
válasz bitpork #164086 üzenetére
Szia!
Tipikus városi autó, és nincs visszajelző, mely a regenerációt mutatná. Időnként enyhén emelkedik a fordulatszám alapjáraton, de nem lehet tudni biztosan, mit csinál, csak sejteni. Fogalmam, sincs, milyen állapotban van a DPF. A felső lambdaszondát többször cseréltük, mire találtunk egy működőt (bontva), erre a hibára volt üzenet. Volt egy vészüzem korábban az EGR szelep miatt, az lett pucolva.
Az egyetlen tünet, az autó kipufogójából áradó nagyon szúrós szag. Bármi mást mondanék, nem igazi tünet, csak belemagyarázás lenne. Egyértelműen érezhető probléma nincs az autóval. Megy, halk, nem kopog, nem csörög, csak dolgozik.
3 Liter gázolajat a motorolajban indokolhat a regeneráció hibája, vagy gyakorisága?
-
válasz #92540160 #164087 üzenetére
Nekem volt hogy a 9 liter helyett 12+ jött le...
Városban nem szabad használni, mert ez lesz. Ha a DPF telítődik ki fogja nyírni a turbót és ha az szíjjeesve benyelődik akkor GTK. Merre vagy helyileg? Ha Szegeden v környékén kiolvashatjuk az értékeket.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
csababarca
őstag
Az normális hogy a crtdi (továbbra is skoda superb 2012es 2.0as 140le) motort a ventillátor leállítás után hűti még? Kb 5 perc volt.
Egyszer hallottam hogy csinálja, meg most. BP belvárosból jöttem haza kb 55 kmt.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
válasz csababarca #164089 üzenetére
Ha minden folyadék rendben volt akkor lehet h regeneráció közben álltál le.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#92540160
törölt tag
-
rvn_10
senior tag
Hello, egy sima 80 lovas benzines octavia hengerfej felujítása kb milyen költség, csipegeti az olajat es mintha a vizet is.
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
Doki16
addikt
válasz csababarca #164089 üzenetére
Lehet, hogy regenerálni próbál már egy ideje vagy gyenge az akkumulátorod.
(#164096) playdontwork: Az igen, csoda, hogy még megy az a kocsi. Ez nagyon rossz felhasználás annak a motornak. Ki kell olvasni a DPF értékeit mindenképpen. A szoftverfrissítés meg még egy lapáttal rá tesz erre.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz #92540160 #164096 üzenetére
Akkor neked a legjobb megoldás ha autót cserélsz: ennyi városi km nem való a cr rendszereknek. Ha mégis emellett maradnál, javaslom h maximum 7k km alatt cseréld a motorolajat! Az EGR-t meg szerintem érdemes lenne cserélni, mert van ahol a puCColás sem segít
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164081 üzenetére
Megnéztem a garázsban a DPF-től a nyomásmérőbe nekem csak 1 cső megy be, a másikon van egy 5cm-es darab és szabadon lóg a levegőben, pirossal van bekarikázva ahova a nyomásszenzor csatlakozik, a zölddel bekarikázott részre tippelem a hőmérőket.
Nyomásszenzoron ezt a cikkszámot látom: VW AG DPS10 059 906 051 C
Videót néztem róla, de ott olyan mintha a másik cső is menne valahova ami nekem csak a levegőben lóg, az úgy normális?[ Szerkesztve ]
-
#92540160
törölt tag
válasz bitpork #164098 üzenetére
[...és (#164097) Doki16 ]
Az a baj, hogy a kupecem dieselpárti, és én is. Szóval, hiába mondom neki, hogy hozzon egy benyát, legutóbb bekísért a műhelybe, és mutatott egy törött dugattyút, ami egy kis turbó benyából jött ki. Tehát vagy nagy benya, vagy diesel. És a nyomatékról nehéz leszokni. Az a baj, hogy már másokat küldök magam helyett vidékre, de ezen fogok változtatni, ezután magam megyek, és akkor lesz regeneráció.Arra nem válaszoltatok, hogy ez a felhígult motorolaj - ha egyébként nincs semmilyen konkrétan érezhető tünet - okozhatott-e kárt a motorban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- 3D nyomtatás
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Futás, futópályák
- OpenWRT topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...