- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- HDD probléma (nem adatmentés)
- SSD kibeszélő
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Rob, Mági!
Köszönöm, igyekszem jobban behatárolni a hang irányát.
-
Gyula84
veterán
hello
jól lelevegősödött a rendszer mit tudok kezdeni? lelazít injektornál és indítózás? 2.5v6 aym 2002 VCDS ből kapcsoltam az üzemanyag szivattyút, de az nem nyomja ki átlátszó csőben ott a levegő
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #165305 üzenetére
Ha a visszatérő ágat az adagoló és a szűrő között megbontod és járatod a tankban a pumpát, kinyomja a levegőt az adagolóból(a szűrőt bedugod a visszatérő csövet az adagolóról egy üvegbe lógatod.). Utána az injektorokon lazítani kell a csöveken, indítózni míg megjelenik a gázolaj, visszahúzni a hollendereket és 2-3x 8 mp indízózás után be fog indulni.
[ Szerkesztve ]
-
Emu
őstag
Sziasztok!
Az alany egy 1.9 pdtdi AUY Ford Galaxy. Tudom-tudom ford...de technikailag ez inkább vw sharan ford emblémával Remélem megbocsátjátok, ha itt kérdezek.
Fedélzeti számítógépet nyelvét szeretném olaszról valami emészthetőbbre (angol v. német) változtatni. Tudtok valakit ajánlani Győr közelében aki ért hozzá? (Külföldi fórumon úgy olvastam, hogy gyári Vagcom-mal lehet nyelvet állíani)
Második inkább technikai lenne: most hogy elkezdtük használni az autót, a kinyomó csapágy elkezdett szólni benne. Maga a kuplung szerkezet még jónak tűnik, a kettőstömegű sem szól, nem lehet ezt a csapágyat valahogy bontás nélkül megzsírozni? Vagy 280e km után most jött el a komplett kuplung csere ideje?
Köszönöm!
-
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Golf VI 1.6 cr-nél tudni lehet, hogy melyikeket szerelték egytömegű lendkerékkel? Évjárat/motorkód/váltókód függő?
Más megközelítésből a DSG mennyire ajánlott ennél a típusnál? -
-
aLávaló
csendes tag
válasz beno92 #165319 üzenetére
Sajnos Golf esetében nem tudom mi a helyzet. Az évjárat(2012, 1.6 CR) és platform azonos Octaviámban nem volt DFM. Megúsztam a kuplung cserét 100e alatt anyagköltségben.
Igaz a szerelő előszőr kettős tömegűt kért aztán amikor szétszedte volt a meglepetés, hogy ez sima! -
beno92
csendes tag
válasz Mágus2 #165322 üzenetére
Értem, akkor mégsem olyan egyszerű a helyzet.
Chipes mesterem ajánlotta az 1.6-ot inkább mint a 2.0-át hosszú távon, a kettőstömegű és a segédtengely hiánya miatt, illetve fogyasztás és tuning szempontjából is.
Nemrég ha jól emlékszem az 1.6-nál az injektorokat hoztátok fel ellenérvként. -
beno92
csendes tag
-
c00per
tag
Udv!
A6 C5 quattro 2003 2.5 tdi Ake
Meg mindig a fekemmel kuzdok es mar tanacstalan vagyok.Volt egy olyan szindroma,hogy atlosan fogott a ket fek,illetve mar elfaradt az egesz rendszer.Elkezdtem a felujitast.Kicsereltem a fofekhengert,osszes tarcsa+betet,osszes gumi fekcso+bal hatso fem fekcso mert elrepedt,osszes nyereg fel lett ujitva.A hiba a kovetkezo: a jobb elso fektarcsa melegszik illetve menet kozben ilyen szakasos visito hangja van ami sebesseg fuggvenyeben valtozik.Mar ketszer szetszedtem,mindent atneztem,de semmit nem latok.Legtelenitojet megnyitom es kezzel visszamegy a dugo,tehat ott nem szorul.Mar most az elsa-t nezegetem, remenykedve valasz utan.
A kerdes: letezhet,hogy maga az abs tomb szivatna?
Elore is koszi a tanacsokat -
beno92
csendes tag
válasz Mágus2 #165329 üzenetére
Igen, de nem árulta el konkrétan, hogy mit állított. Első két próbálkozásnál talán alapjárati alapmennyiséget állított ami nem jött be, aztán a harmadik verzióról fogalmam sincs Ettől függetlenül szerintem valami hardveres hiba lett az elektronikával átverve, kiderül majd ha letöltöm a tartalmat és a gyárival összenézem.
A lényeg h "ölöm é bódottág". -
Kronk
őstag
@Mágus2, de bárki aki tud segíteni
2015.10 havi, B8-as Passat 1.4TSI 110KW, 150LE, DSG
Akksit kell rajta cserélni, bent van az óbudai autójavitónál.
Még megy a régivel, de már ajánlott cserélni.
Szervizben 117k +szerelés, 130k a vége, gyári akksi.
A maszek szerelőm ugyan azt az akksit megszerzi 90k körül, és be is teszi, ami ugye teljesen gyári.
Vagy tud hozni Varta AGM akksit amit dob hozzá a gép, nyilván nincsen rajta a VW Audi jelzés és a cikkszám, 50k körül.
Megéri a gyári?
Mit kell csinálni akksicsere után, fel kell valamit programozni?http://totesz.myminicity.com/
-
Doki16
addikt
válasz Kronk #165332 üzenetére
Itt egy nagyon jó ismertető videó. [link]
Csak olyat vegyél amin van BEM code. Ha elbírja a pénztárcád a Moll akksit akkor mehet bele az. Nekem a B7-ben Varta AGM volt a gyári.Mekkora kell bele egyébként?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
do3om
addikt
válasz Kronk #165332 üzenetére
Mi lett a gyári aksival? Én most cseréltem a gyárit, nagy hidegben nehezen forgatott de amúgy ment, 8 éves volt. Van egy opel abban ugy 9 volt cserekor, szuzka kb 10 év.
Egy 2015-ős aksi em kéne hogy szar legyen, inkább valami más, ha csak ki nem nyirtad lemerítésekkel.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Kronk
őstag
válasz Doki16 #165334 üzenetére
70AH/420A EFB
Ennyit írtak vissza a szervizből, ez van most benne.
De akkor inkább elhozom, és teszek bele utólag valamit...
És csak simán fel kell programozni az akksit, és semmi más?@do3om a multimédia fejegység, már néha kiírja ajtónyitáskor, hogy gyenge az akksi, startstopot szinte sosem használom, nem tudom mi szívta le "ilyen hamar" de most kell egy akksi, sajnos...
[ Szerkesztve ]
http://totesz.myminicity.com/
-
Doki16
addikt
válasz do3om #165336 üzenetére
3 éves gyári akksim döglődik már az offos kocsimban. 11,9-re lement már attól, hogy bezártam a kocsit és becsukta a tükröket. Mondjuk az is igaz, hogy 35Ah 220A akksi van benne Túl sok fogyasztó van már és csak hosszabb távon tudja jól visszatölteni.
(#165337) Kronk: Bikaponton azért legyen egy másik akksi is amikor kiveszed a kocsiból. Miután kicserélted, a videóban ahogy megmutatták úgy kell feltanítani. De ha nem vagy magadban biztos akkor keress meg inkább egy szakembert. Ha meg mégis magad csinálod vállalni kell a kockázatot.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #165330 üzenetére
A nyereg lesz. Veddi ki belőle a munkahengert és fotózd le, ha belül meg van marva a nyereg, ott szorul benne a munkahenger. Volt ilyen esetem, könnyen járt, kézzel visszament, viszont amint leléptem a pedálról magától nem ment vissza. Ha látható bemarások vannak, a nyereg cserés.
do3om Start-stoppos nem megy el annyit, 3-4 évesen mind kuka.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Sziasztok,volna egy passat 1.9pd 2004évj és cserélni kellett a főtengely jeladót mert a vezetéke ki volt dörzsölődve...gyárit raktunk bele de furcsa volt valami mert csere után a szinkronszög 1.5° pluszba volt és elötte 100% hogy nulla volt az érték...van ennek jelentősége?Vagy állitsuk nullára ezt is és annyi?A lényeg ,hogy két jeladó között volt 1.5° külömbség...köszi