Új hozzászólás Aktív témák

  • Real_Necro

    veterán

    válasz Studi #38237 üzenetére

    Nagyobb, kényelmesebb, biztonságosabb, erősebb és talán most még az Astra is ér valamit. Nekem ezek számítanának.
    Persze az újat jobbat drágább fenntartani, de cserébe bőven ad annyi többletet, hogy megérje és itt azért nem sok milliós járgányokról beszélünk.

    Az 1,4-es Astram most városban sokat tökölve megeszik 8,5-9-et. Cserébe szenved a pályán, szenved a hegyen átkelve. Ok, "dinamikusan" vezetek.

    Második kocsi meg nincs, nem is lesz egyelőre. Ja meg ha a most 16 éves járgány 5-6 év múlva megadja magát, nehezebben fogok találni sima jó állapotú benzinest. Most már mindent turbósítanak.

    Amitől azért tartok az a 163ekm, meg hogy csillaggarázsból nem akarja e valaki illetéktelen "elvinni".

    Kutyus:

    Elvileg lenne Fordnál ismerősön keresztül szaki, aki rögtön megmondja mi jó mi nem, szóval ilyen esetben tuti beguríttatnám hozzá átvizsgálásra.

    "Én most újautóként csak Kia-t mernék, teljes körű kiterjesztett, minden istennyilát lefedő sokéves garanciával. Már kezdenek is jól kinézni, jó műszaki tartalommal."

    Ez szép meg jó, csak kinek van manapság 5-8-10 millája új autóra? Pl egy szép Sorentora? :B

    [ Szerkesztve ]

    „Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

Új hozzászólás Aktív témák