- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikoljan
tag
válasz AMD Power #29300 üzenetére
Én a fékrendszert is ideírnám.
#29291
ne csússz túl 15-öt, csússz 5-öt. lököscsere fényezéssel mennyibe lenne?
Érdekesség képpen: Astra G kombi, hátsó lökös (tökéletes állapotú, használt), fényezés, tartópánt/konzol/csavar, színre fújva + meló: 118 ezer HUF[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
bzoley
veterán
válasz DeFranco #29299 üzenetére
Pont azért írtam, hogy aránylag biztonságos, mert meg lehet vele állni. Egy top gumival mi alapján tartasz követési távolságot? Valószínűleg tapasztalat, és a gumi képességei alapján. Felnin is lehet biztonságosan közlekedni, csak hangos, és mindenkit feltartanál. Érzed, hogy mire célzok? Vagy jó gumi rossz útviszonyok, rossz gumi, jó út. Szinte ugyanúgy kell kezelni mindkettőt.
Nem azt mondom, hogy ez a tuti megoldás, de lehet élni vele. Nekem megvan a téli, nyári szettem, cserélgetem is, de valahol el kell kezdeni, és inkább nyáron kopjon jobban a gumi, mint hóban egy nyárival eltolja a kereszteződést.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bzoley #29303 üzenetére
Én ezt értem, csak van olyan eset, ami nem a te döntésedtől, mérlegelésedtől és adaptációdtól függ, hanem objektíven azon múlik a helyzet kimenetele, hogy példának okáért milyen gumi van alattad.
Ezeket hívjuk váratlan szituációknak, vagy adott esetben baleseteknek.
Onnan ismerjük meg ezeket, hogy nem számítunk rájuk, mégis veszélyesek.
Ilyenkor viszont nagyon is sokat számít a lehetőségekhez képest legjobb gumi, mert ekkor ezek az objektív okok döntik el, hogy megállsz vagy csattansz. Nem az, hogy te felméred meg kikalkulálod a hőmérsékletet, páratartalmat, aszfalt állapotát meg a napállást. Nem tudod kalkulálni, ezért váratlan.
Persze, lehet a bizalmi elvet figyelmen kívül hagyva fix harminccal közlekedni, mert te mindenre fel vagy készülve (általános alany ne vedd magadra) és téged nem érhet meglepetés, akkor valóban mindent belekalkuláltál, de ez életszerűtlen, te sem én sem csináljuk, más sem csinálja.
El lehet itt filozofálni arról, hogy akár felnin vagy fakeréken is járhatnánk, de őszintén: van értelme?
-
zsambek
aktív tag
válasz bzoley #29303 üzenetére
Sziasztok,
Kövezzetek meg, de lehet, hogy hülye vagyok. Szerintem így helyes:
-nyáron, jó állapotú nyári gumival megyünk
-télen, jó állapotú téli gumival megyünkEzzel lehet leginkább elkerülni a baleseteket, kivéve ha nem megyünk sehova.
Nem is értem, hogy honnan jönnek ezek az ötletek, hogy nyáron jó lesz a téli, meg télen a nyári Az autópálya is tele van a reklámmal, hogy nem tudom hány fok alatt már télit használjunk.zsambek`
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz zsambek #29305 üzenetére
"hakapeszimaki1986
Ez hülyeség!
A Calibrám alatt téli gumi van nyáron is és nagyon királyul tapad! A haverok is azt mondják,hogy jobban fekszi az utat a téli gumi nyáron is!
A F1-ben is a lágyabb keverék tapad jobban!!
Olyanokat előzgetek vele,hogy az Audikból is csak néznek! Mondjuk lehet,hogy közre játszik az is,hogy 5 centis nyomtávszélesítő van alatta meg ültetve is van 40mm-t!!"...mondjuk a miénk nem calibra, hanem csak a kisöccse, de csak nem lesz vele gond... viccet félretéve nem gondoltam, hogy ilyen vitát indítok el
#29307: mi is így vagyunk ezzel, marad addig a téli, amíg nincs pénz nyáriszetre+alufelnire... műszakival együtt majdnem 200ban volt a karosszériamunka+festés+nagygenerál és ez betette egy időre... őszre talán helyrerázódunk kicsit anyagilag, de akkor már fölösleges lesz: idei tapasztalatokból jövőre elgondolkozunk, hogy mi legyen (ha láthatóan megkopik addig a téli, akkor egyértelműen rosszul döntöttünk)
29309: ja, de szórakoztató
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
F_Gergely
őstag
Én is téligumival járok még, de nem éreztem még hogy nyúlna a vezetés, autópályán is mentem 250 km-t, direkt megnéztem a futófelületét is. Ettől függetlenül én sem helyeslem, de most nincsen 100 ezrem egy nyári gumiszettre. Ami olcsóbb azt meg sztem veri a fennlévő dunlop téli gumim, amit most vettem januárban.
Városban simán elvagyok a téligumival, ahogy lesz rá keret majd felrakom a nyárit. -
bzoley
veterán
válasz zsambek #29305 üzenetére
Igen, így helyes. Mondjuk anno összehasonlítottam a gumijaimat, és a nyári még télen is jobb, még jégen is. Egyedül hóban nulla, akkor fékhatás semmi, álló kerékkel csúszok előre szinte lassulás nélkül. Hidegebb időben leginkább csak azért rakom fel a télit még a hó előtt, mert a nyári csattog kicsit a hidegben. Sqjnos mikor a téli pirellit le akartam cserélni contira, épp hiánycikk volt, azóta meg letettem róla.
-
DeFranco
nagyúr
válasz mephi666 #29306 üzenetére
olvasd tovább, obvious trollreg
reszerk: értsd már meg, hogy nem a kopás a lényeg, az le van sz*va...
@F_Gergely: ja, amíg a melegtől fel nem keményedik, aztán meg már nem használhatod rendesen se télen se nyáron... nekem is dunlop a télim (a nyárim barum) de nem merném még napon se hagyni nyáron, nem hogy járni vele.
@bzoley: dettó contit akartam venni idén télre, de nem volt, hiánycikk volt, így lett dunlop. gumis azt mondta, ne is bánjam, mert nagyon jó a conti újonnan, de 2-3 éves korukban valamiért varázslatosan elkezdenek foszlani.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #29298 üzenetére
4 evszakos szar persze, de jobb mint a nyaron lekoptatott teli...nyaron is telen is.
Csak hogy aközlekedes nem igy müködik Ha ennyi lenne az egesznek a nyitja, nem lennenek balesetek. Mutltko pl mentem egy kocsi utan föuton, lampa egyenesen ket savnak zöld, balra kanyarodo külön savnak zöld es egyszer csak a jobbra kanyarodo sav lampja pirosra valtott (egyenes zöld tovabbra is) es valahogy az elöttem levö ezt nagyon benezte (este 11 or volt) es belesatult a fekbe....en egy pillanatra fel sem fogtam, hogy mi van es telibenyomott fekkel (közben önkentelenül dudaval ) veszfekkel megalltam mögötte 1 cm re es igy is azert mert kapcsolt a dudalasra es elindult....na egy ilyen szituba a nonstop hasznalt teligumiddal lebontottad volna a kocsid elejet meg az ö kocsijanak hatuljat.... szvsz 4evszakos ami konstans szar mindig, de jobb, mint a teli, vagy ahogy irtak hasznaltan teli-nyari gumi.
(#29300) AMD Power: Ennyi!
-
glutamin
őstag
válasz mephi666 #29286 üzenetére
Én sokat autópályáztam 60 lovas astrával és mutató szerinti 150-et az esetek többségében tudta tartani (igaz jobbára egyedül vagy 1 utassal). Mutató szerinti 180-at (ténylegesen 160-170 között valahol) is sikerült belőle kihozni. Természetesen mindezt német autópályán.
Amúgy 160 kmh körül van hivatalosan a végsebessége. Nem sok a 60le, de nekem sokkal jobban hiányzott a szervokormány, központi zár, elektromos ablak, légkondi belőle.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
mephi666
nagyúr
válasz glutamin #29311 üzenetére
a szervo hiánya nekem csak első utakon volt fura (addig lényegében a tanuló c vectra-val meg a céges praktik-al mentem csak), most már megszoktam és az sem fura ha felváltva vezetem a szintén céges 207-el központi zárat raktunk be, de csak első ajtókra van most bekötve, ez nem is gond... elektromos ablakemelő meg nem lényeg nekünk... amit én hiányolok, az a fordulatszámmérős óra (párezerért szerzett ismerős is, lehet majd beújítok valamikor és bekötjük) meg a napfénytető (ezt barátnőmnek még szépen be kell adagolni, hogy jó dolog az... sógora mondta, hogy segít kivágni/bepakolni, ha lesz... ő csinálta a küszöböt is)
egyelőre nem érzek ingerenciát, hogy így meghajtsam, mert érezhetően 5ösben 90 környékén szeret lenni... itt hangja sincs nagy és nem is eszik sokat... alacsonyabb fokozatban nagyobb fordulatnál tud hangoskodni és nem érzem lendületesnek pl a 207eshez képest sem... (1.4es dízel) teljesen más végrehajtani a kettővel egy előzést 60-70nél (astra-val meggondoltabban kell csinálni, mert nem ugrik úgy)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
zso79
őstag
válasz mephi666 #29306 üzenetére
Pont akkor lesz kevés a téli gumi, amikor a legnagyobb szükséged lenne rá. Akkor majd mondhatod - akár a szenvedő félnek - hogy a többiek azt mondták jó ez... Arról nem is beszélve, hogy szépen lenullázod a gumidat, így majd télen sem hozza a maximumot. Egy szösszenet az ezzel foglalkozó cikkből:
"A gyorsabb elhasználódás mellett veszélyesebb tünet, hogy melegben hosszabb fékúttal számolhatunk a téli gumikkal, így nem csoda, hogy sok biztosító külön figyelmet szentel ennek a szerződések apró betűs részében. Sok casco biztosításnál feltétel lehet az évszaknak megfelelő gumi használata, és kárrendezésnél még akkor is figyelembe vehetik, ha álló helyzetben "csak" a tükröket lopták le az autóról. Ez nem vicc, megtörtént eset."
Erre valaki? [29278]
-
glutamin
őstag
válasz mephi666 #29312 üzenetére
Na az országúti előzéseket én sem erőltettem vele. Leginkább itt hiányzott az erő belőle. Bár én sokat járok pályán ott meg megvoltam nélküle.
Ahogy korábban is elhangzott már, ha az ember tisztában van az autó képességeivel, akkor együtt lehet élni egy gyengébb kocsival is.
Amúgy meg ebben az autóban még elég sokat kellett tekerni a kormányt. A 165-ös téli gumikat én is gond nélkül eltekertem, de a 175-ös nyárival máér kényelmetlenebb volt.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
AMD Power
titán
Visszatérve a gumi "spórolásra". Télen pl egy régi de nem kopott téli gumival lazán eljárok. Ez már mondjuk a nyárira nem igaz. Mert ott pl jobban számít ,hogy a gumi mennyire öreg és kiszáradt,kemény mint a télinél.
Hazudnék ha azt mondám ,hogy nem hiányzik a szervó, de én anélkül tanultam meg vezetni így túl fogom élni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz glutamin #29314 üzenetére
nekünk 175/65 van fent, de elvagyunk vele... tornázunk jókat... ismerős f astra-ján meg már 195/60 r14 van... mondta, hogy ez a max, ami felfér, hogy kormányzáskor ne lógjon bele semmibe
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
glutamin
őstag
válasz mephi666 #29316 üzenetére
Nekem még 175/70R13-as volt. Jó ballonos. Nem is kellett nagyon félteni a rossz út miatt. Mondeon most 215/55R16 van de már többször kellett kikalapálni a lemezfelnit, olyanokat kapott. Egy szép 18-as alufelniből felniből kb félévente vehetném az újakat
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
mephi666
nagyúr
válasz glutamin #29317 üzenetére
brutálisan néz ki a városban néhány út, pl vasút felé tart az ember a rákóczi útról, akkor van a focipálya(?) melletti balos ívben egy akkora kráter (DeFranco pl biztos tudja ennyiből, hol), hogy azt normálisan csak akkor lehet kikerülni, ha szemből nem jön senki és átmegy az ember abba a sávba... arborétumnál meg 1 hónapja csattantunk bele egy jókora kátyúba a stoptábla előtt, amikor esett az eső és nem látszódott (gyakran megyünk arra és egyik napról a másikra született) ...szerencsére épp fékezésben voltunk és minimális volt a sebességünk, de csak néztünk mekkorát koppant ...ja, ahol lakunk, ott is felvágtak nemrég 2db kb 2x2m-es négyzetet az aszfaltból, mert olyan kátyús volt az a rész, hogy csak jól eltalált szlalommal lehetett kikerülni őket, ha nem volt épp forgalom
29320: kedvencem még a balaton utca, ahol járok általában bringával melóba meg vissza... ott rájöttem, hogy azért kapta ezt a nevet, mert eső után úgy néz ki (többszáz kátyú itt is)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
Findzs
addikt
válasz mephi666 #29284 üzenetére
én évente kb. 4-5 ezer km -et megyek de nekem is van téli nyári garnitúrám
az f astrámon volt 4 évszakos gumi valamilyen nokian (ha jól emlékszem, régen volt)
én szerettem semmilyen hátrányát nem tapasztaltam se télen se nyáron
amilyen telek vannak magyarországon szerintem simán vállalható, ha a pénzügyi keret nem engedi meg a 2 garniturátén attól se érezném magam biztonságban ha nem lenne egyforma a 4 gumi
tudom, hogy tengelyenként azonos akkor nem lehet gubanc de valahogy mégse csinálnék ilyet, akkor inkább 4 jó állapotú használt 1-2-3 éves gumi garnitúra"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Lomha 8V
addikt
Téli gumival nyáron?
1. Elütsz valakit, mert hosszú a fékút (100 km/h-nál kb 6 méter, azon egy egész óvodáscsoportot ki lehet iktatni)
2. Odacsapod az autót a fent említett ok miatt
3. Tönkremegy a gumi egy nyár alatt (nem elkopik, hanem a lamellái elhajolnak és télen is szar lesz)
4. Tönkremennek a futómű alkatrészei (aki nem cseréltet, az nem is centíroztat)
5. Hangos
6. Rezeg
7. A legtöbb biztosító szerződésének apró betűs részében szerepel, hogy ha nem az évszaknak megfelelő gumik voltak az autón a baleset bekövetkeztekor, akkor nem fizetnek.
8. Kb 15%-al rosszabb kormányozottság
9. Többet fogyaszt az autóEnnyi jutott most eszembe, de szerintem ennyi is elég. Én is jártam egy nyarat téli gumival, egy Toyota Starlettel, mikor nem mentek jól a dolgok, de nem örültem neki.
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #29323 üzenetére
én is egy nyarat nyomtam le a passattal nyári gumival, mikor építkeztem, mert az alufelni+nyári gumit sajnáltam utánfutóztatni, a téli gumi+acél felni párost viszont nem! kb 5000km-t mentem vele, billegősebb volt az autó, szárazon is csúszott durván, szemre is meglátszik, hogy melyik volt a hajtott tengelyen, az jelentősebben kopott!
tehát szerintem éppúgy életveszély nyáron a téli, mint a nyári gumi télen használva! akinek ennyit nem ér meg a biztonsága, az vagy ülje le, vagy majd az árát hordja kasztnishoz, mert vannak olyan dolgok, amire felkészülni nem lehet(bicajos kiteker az ember elé, gyalogos kilép, gyerek kifut a labda után, stb), utána a lelkiismeretével meg mindenki maga számol el, ha esetleg 40 ezer egy élet......
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #29324 üzenetére
Egy szónak is száz a vége. Télen téli gumival, nyáron nyári gumival kell járni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
erikke17
őstag
Üdv.
Ma ki lett cserélve komplett a vezérműszíj, v.pumpa, görgők, feszítő és a hosszbordás is, ja meg a főtengely szimering is mert elkopott szórta az olajat mint az öregasszony..
Indítás után picit olyan búgós hangja volt vezérműszíjnak, nem lett túlfeszítve.. De már kezd "egybekopni" és halkul úgy látszik..
Hosszbordás cseréjek kisebb zsonglőrködést igényelt, mivel a klímakomp. a motortartó alatt van így az fel kellet engedni és úgy befűzni a tartón keresztül..
Holnap olajcsere, olajfilter, légszűrő meg pollen, benzinszűrő is. Aztán irány klímát tölteni(5éve nem volt de még mindig jó ) majd azt a kitisztíttatni..
Jövőhéten meg váltókulissza szimering csere és utánatölteni az olajat váltóba. Na meg hátsó lengéscsillapítókat se ártana mert már folynak..De a rejtélyes csilingelő hang még mindig megvan.. pl: ha megyek autóval 4-be 50-el de már nem gyorsítok csak tartom a tempót és ha jön egy kis emelkedő elkezd csörögni. Hidrotőkéket gyanítom.. Merjek egy motormosást? Hallottam már jó és rosszat is róla :-/
Vagy"kormoljam" ki, hátha nagyobb fordulatnál a nagyobb olajnyomás átjárja rendesen..||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
adidas4death
aktív tag
olajcseréről jut eszembe: Az mennyire jó ötlet hogy olajcserekor levenném a teknőt és alaposan kipucolnám? (és akkor az esetleges leülepedett szutykot már nem dolgozná vissza. (vectra B X16XEL)
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
diablo1984
veterán
válasz erikke17 #29326 üzenetére
motormosást én a saját példámból okulva nem ajánlanám! gyújtás utána hülyéskedhet, bárhol be tud ázni, akár az önindító, akár a generátor, bármi!inkább legyen poros, kevésbé gáz, mint a 3 hengerezés.....
a fórumtárs az olajcsere esedékességét kérdezte, tehát következik, vagy már túlhordtad 2-3 évvel.....vagy 30e km-rel.....
adidas4death: ártani nem árt, sőt! csak ahhoz egy teknő tömítés is kell, mert a régi valszeg nem zárna szivárgás mentesen, ha véletlenül túléli a levételt....
[ Szerkesztve ]
-
erikke17
őstag
válasz diablo1984 #29330 üzenetére
Őőő nem kívülről terveztem, hanem a motort belülről olajcsere előtt amit szoktak csinálni..
Kívülről patyolat tiszta...||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
diablo1984
veterán
-
adidas4death
aktív tag
válasz diablo1984 #29330 üzenetére
Persze, ez természetes h új tömitést kap a kicsike.
Még majd leeresztés előtt kap egy adalékot amit kb. 10 percig kell járatni a kocsiban és kicsit kipucolja, és akkor remélem hogy a lehető legtöbb retek kijön belőle ami van.Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
Lomha 8V
addikt
válasz erikke17 #29329 üzenetére
Olajcsere előtt közvetlen önts bele fél liter új DOT4-es fékolajat (meleg motorral). Járasd 5 percig alapjáraton, aztán 5 percig úgy, hogy tartod kb. 2000-es fordulaton. A fékolaj mindenhova bejut, ahova az olaj és alaposan lepucol mindent. Mikor letelt a 10 perc, jöhet az olajcsere (nem kell a forró motoron, meglehet várni, hogy kicsit hűljön). Az olaj sokkal könnyebben fog kifolyni, majdnem mint a víz, szinte semmi nem marad a régi olajból. Több csattogó hidrotőkét hoztunk már helyre így. Én minden olajcsere előtt megcsinálom(tam) az összes autómon.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #29335 üzenetére
meg persze a szimmeringeket, tömítéseket, stb.....
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #29336 üzenetére
A festéket simán leszedi... szerintem kikezd ott mindent.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
-
Kornel
veterán
Sziasztok!
Lassan aktuális lesz az autókeresés, képbe jött az Astra G is.
1.4 vagy 1.6 motoron gondolkozok, évjárat mind1, klíma, centrálzár mindenképp kell, cél, hogy minél olcsóbban megússzam.
ki mit mond, mire kell figyelni, mennyiért lehet normálisat kapni?Köszi
-
bambano
titán
válasz Declare #29282 üzenetére
nekem is téligumi van az astrán, mivel második autó, csak városban szaladgál vele az asszony. ráadásul a nagyobb meleg egybe esik az iskolaszünettel, amikor még ennél is kevesebbet mennek.
ha meg megyünk valahova, ahol számítana a téligumi, akkor az én autómmal megyünk, azon mindig van rendes gumi. (jó, kicsit túloztam, tavaly március 14-én nem sikerült eltalálni a gumit köszönöm a védőangyalomnak )
(#29290) Dluinet: a mostani telet simán elvitte volna a nyári gumim is.
(#29294) AMD Power: képzelem. vajon milyen rendkívüli dolog történhet? hint: semmi.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a motor belső átmosásának az a fő problémája, hogy mi történik azzal, amit leszed a motorból. ha kijön a blokkból, szerencséd van. ha meg máshol leülepszik, akkor meg peched. vagy szedd szét a blokkot atomjaira és rendesen mosd ki, vagy hagyd békén. legalábbis a szavahihető szerelő ezt javasolja.
adalékot meg azért nem öntünk a motorolajba, mert van benne gyárilag. ha "jól választasz" hozzá adalékot, ki is ütheti egymást a kettő, és akkor sirathatod a motorod.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Autós topik
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tudományos Pandémia Klub
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen