- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
Hat probaltam, hogy kulcs kicesz de nyomogathattam en a kliman az auto gombot nekem nem csinalt semmit... Se roviden se hosszan nyomva. Igaz ma mar a klima sem hutott, bar a kompresszor kapcsolt hetfon viszem vissza a klimashoz, aztan kurvara remelem megcsinalja mostmar rendesen :/
-
hdman
őstag
Mivel most rendben van a kocsim ( új hűtők, kettőstömegű, kuplung, váltó beállitva) úgy döntöttem, visszairatom a chipet a kocsimra.
Bécsben találtam egy elég jó helyet a munkahelyemhez közel, 249 eur, 2x lehet módosítani, padon mérik előtte és utána is.
Azt mondta a srác, hogy 2 verza létezik: 180 és 194 lóerő lenne a gyári 150-ből. Az utóbbi kicsit már erős lenne szerintem, nem akarom, hogy 2 hét után lekókadjon a csiga
Sopron city :)
-
nagyúr
Mivel most rendben van a kocsim ( új hűtők, kettőstömegű, kuplung, váltó beállitva) úgy döntöttem, visszairatom a chipet a kocsimra.
Akkor nem lesz sokáig rendbe...
Nekem is volt egy 110 LE -> 136 LE chip a vasban, így vettem , nem is tudtam, hogy meg van piszkálva. Olyan 2000-2500 között 3-asban vagy 4-esben mindig nagyon csúnyán elkezdett kelepelni a kocsi, de húzott mint az állat. Elvittem pár szerelőhöz, de mindenki csak a vállát vonogatta, főleg, hogy a motor nem hidrotőkés, hanem a hagyományos szelephézag állítós. Mindenki azt kérdezte, hogy gyenge, rángat, elmegy az ereje? Nem, semmi probléma sincs a vassal, csak a hangja. Akkor hangosítsam fel a rádiót
Aztán vettem egy MP3-as fejegységet és el kellett vinnem beleíratni az autóba. Ott vette észre az Opel-guru, hogy piszkált a motor. Kértem, hogy írja vissza a gyári programot. Azóta nem kelepel (annyira) a motor a fenti tartományban és sokkal halkabb is lett. A fogyasztás maradt 5.1. És ami a lényeg!! : azóta nem láttam minden Opeles mumusát:Viszont ha a klímát bekapcsolom... Na, azt eléggé megérezni.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Hú!! Mászthev cucc!! Homasita rulez!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29807 üzenetére
Ezt tüntesd el ha kérhetem....megint rosszul fgok aludni
Én sosem voltam híve ezeknek a chip dolgoknak....ha valamit x lóerőre méreteztek, akkor az arra van méretezve. Pont. Azért 150 és 180 vagy 200 ló között, ha nincs is olyan hangzatos különbség, mennyivel eltérőbb erők hathatnak mindenre....gondoljatok bele, 30 al betonfalba ütközni, vagy 50 el.....nem nagy a különbség, mégis azt hiszem kevesen választanák inkább az 50 et....
-
Damage401
senior tag
Sziasztok,
Opel Astra G 1.4 16v motorhoz, melyik aksi lenne jó? Most jelenleg egy Unixos 44Ah aksi végzi a dolgát. Viszont érdekes, hogy ha indexelek, akkor állapotjelzők enyhén villognak. Mintha az index nagyobb fogyasztó lenne.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
Damage401
senior tag
válasz Dluinet #29812 üzenetére
Hol keressem a problémát? Mert menet közben megy az index akkor a digit kijelzőn látom, hogy halványan "pislákol"
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
-
Damage401
senior tag
válasz Dluinet #29814 üzenetére
Ha jól veszem ki a szavaidból. Nincs itt probléma, ne azt nézzem hanem az utat
De így már világos Ma figyeltem rá fel igazán.Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
-
nagyúr
válasz Declare #29809 üzenetére
Igazad van, de hozzá kell tenni azt is, hogy a legjobb példa ennek a megcáfolására a VW sumáksága; csavarra ugyanazt a motort árulják/árulták 110 LE-ben ( TD -kék-i) és 145 LE-ben ( TD-piros-i). Csak a motorvezérlés volt a különbség a kettő között meg pár ojró)
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Damage401 #29811 üzenetére
Próbáld ki, hogy a bilux-ot ráhúzod. Az 110W jócsán megrántja a rendszert, ha így is csinálja akkor a fesz-szabályzót szerintem érdemes lenne kipucolnod a generátor fenekén. Szerintem már tele van a szénkefe porával és egyéb kosszal ezért már nem 14V körül tölti a vasat, hanem kevesebbel és megérzi az indexet.
Ha csak indexelésre csinálja, akkor nézd át a biztosítékokat, a biztosítékházad hátulját, mert azon a körön ahol az index és az állapotjelzők áramforrása van, van valami korrózió vagy kontakt hiba.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
amargo
addikt
Cserelve lett a fekpofa es a tarcsa is, azota erosebb fekezesnel a pedalon keresztul erzek nemi pattogast/vibralast. A fekolaj csak utan lett toltve azt meg nem lett cserelve. Letezhet, hogy a tarcsahoz nem illeszkedik jol a betet? Kis fekezesnel normalis minden. Kb 20 km mentem csak csere ota, de problema eseten nem szadiznam vagy ez normailis es osszekopik meg?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
F_Gergely
őstag
Na gyerekek, ma szolt a szerelo tre van a turboval fel kell ujitani, de legalabbis meg le kell szedni, meg kell nezni...
Szoporoller episode 5.
En a felujitasra voksolok, nem akarok bontott cuccal probalkozni, ez fel evet birt lehet egy bontott ugyan ennyi ido beszarna. A felujitottra meg van gari ugyan ugy mint az adagolora. Ket het mulva lesz szetszedve addig meg 2 ezres fordulat alatt hasznalom a kocsit... :/
Egyebkent huz a kocsi csak 2500-3000-es fordulatnal hulye suvito hang jon a turbobol elotte meg nem volt ilyen. Meg szerintem kicsit gyengebben huz mar mint elotte. -
Declare
őstag
válasz KillHates #29818 üzenetére
Biztos van ilyen is Én pl úgy tudom, hogy az Audinál ha azonos a motor és több a lóerő, akkor ott azért nem minden marad változatlan. Vannak bizonyos elemk, amiket kicserélnek. Sőt az ABT is ugye így csinálja a motor tuningokat. Nem sok mindent, de pont azt amit kell
110 lóerő vagy picit több, de cserébe állandóan kínlódjak a kulcsos lámpa mumussal, ez nem az én bizniszem
-
Findzs
addikt
válasz F_Gergely #29827 üzenetére
"Szoporoller episode 5."
őszinte részvétem
rajtad kívül nem is ismerek mást aki ennyire beletenyerelt volna a kakibaa helyedben tényleg nem tudom mit csinálnék már vele hiszen nagyon sokat beleöltél amit nem fogsz viszont látni
lehet nem érdemes már eladni"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Findzs #29831 üzenetére
Nem értek veled egyet....az a kocsi soha nem lesz jó....most építsen, nem tudom én hány millió forintból egy pár százezres piaci értékű autót? Ennél az is jobb, ha vesz fel hitelt és vesz egy fiatal autót, ott is bukik a hitel miatt, de legalább előre kalkulálható, idegeskedés nélküli és még a szabadideje 80% át sem azzal tölti, hogy remegő kézzel indítja be a szerelőnél az éppen újabb százezrekből javított kocsit és cidrizik hazáig, hogy ugye nem fog nekiállni kolompolni, füstölni vagy nem tudom.... az embernek elmegy a kedve a használtautó vételtől ilyenkor mindig -
SPF
senior tag
Sziasztok!
Pár napja én is Astra tulajdonos lettem.
Sajnos nincs elektromos ablakom. Valaki rakatott már be utólag? -
DopeBob
addikt
Sziasztok,
Egy 2002-es G astram van, viszonylag sokat allt. Olyan baja van, hogyha nem megy a klíma, akkor iszonyú büdös levegőt fuj be. Pollenszurot kicsereltem, de a regi nem volt budös, és úgy láttam beázva sem volt. Honnan jöhet a büdös, otthon ez esetleg javítható valahogy? Nem tudom merre induljak
MZ/X
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #29832 üzenetére
Azt nem lehet tudni, hogy majd ezután jó lesz-e vagy sem. Lehet, hogy éppen most lesz majd patent a kocsi. De lehet, hogy nem. Szerintem, ha már ennyit beleölt akkor ne adja el mert sokat bukik, és nincs rá garancia, hogy amit venne annak nincsenek-e bujkáló hibái. A mostani autóján ami már egyszer tönkrement és fel lett újítva, vagy kicserélve az egy darabig jó lesz.
Hitelre főleg ne vegyen autót. Szvsz a legnagyobb luxus hitelre autót venni (meg elmenni nyaralni, mert ilyet is sokat hallani de ez más téma). Akkor vegyen valaki hitelre kocsit, ha munkához kell és semmiképp sem tudja megúszni.
Én inkább azt ajánlom, hogy bújja a használtautót, meg olx-et, meg nem tudom, és ha lát jó áron jó gépet akkor nézze meg, hallgassa meg alaposan és utána számolgasson.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #29837 üzenetére
Hát nem tudom mi a jobb....egy kiszámítható hitel vagy egy low budget kocsi, amit kezdj el rendbe tenni... én az elsőre szavaznék ha a saját bőrömről lenne szó. Ha kell a kocsi és nem jó az a kategória amit meg tudnék fizetni, akkor egy 3-5 éves használt kocsival+(vállalható) hitel kombóval is szerintem sokkal kisebb eséllyel lehet így befaragni, mint ahogy szegénynek sikerült....legalábbis én így tennék....arról nem is beszéve, hogy mennyi idő és energia amit azzal buksz el, h a kocsi a szerelőnél áll...és akkor mák ha nem kell addig kocsit bérelned vagy hasonló
-
AMD Power
titán
SPF: Üdv a klubban! Képet dobhatnál majd.
Egy hét alatt sikerült most 730km belerakni a kocsiba. Jó kis móka volt. De jó volt.
vebbful Teljes mértékben egyetértek veled.
[ Szerkesztve ]
-
Damage401
senior tag
Kis E-penis.
Nem rég tankoltam tele benzinnel a gépet. 52 lityi kattanásig. Most félig van a tank, klíma, vegyes használat, városozás. 440 km van most benne. De most érte el a felét. 1.4 G Astra. 2500 váltok el mindig kímélve a motort.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
Spancer RE
aktív tag
Tudom ajánlani: Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
szerk.:
Én mindenképpen bontott gyárit vennék és megpróbálnám magamnak beszerelni, nem kis meló, de nem is lehetetlen.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Rendeltem a kocsihoz VALEO ablaktörlőket. Előre és hátulra is. 2300Ft megvan az egész szett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mebby 2in1 Baba és csecsemőmérleg
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- OPTIDESK - Állítható Magasságú Elektromos Asztal (Garanciális)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest