- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Így építsd a billentyűzeted!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Philips LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
-
Nagyon olcsó, madzagos gaming headset a Sharkoon háza tájáról
ph A meglehetősen könnyű újdonság a Skiller SGH1 utódjaként értelmezhető.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #33999 üzenetére
természetesen nem okoskodni akarok, de egy 180-al haladó autó nem rossz döntés, hanem nagyon rossz döntés! mert ha valaki elnéz egy stop táblát, az figyelmetlenség és egyben "rossz döntés", ha valaki 180-al teker egy olyan úton ahol a törvény szerint 90-el mehetsz az vakmerőség, nem csak rossz döntés.....
ezért írtam, hogy ha ilyen "rossz döntés" miatt balesetet szenvednék, mint ártatlan, egy legyintéssel nem tudnám elintézni. és itt nem okoskodni akarok, 90-el is meg lehet halni, de 180 az azért nem csak egy kis figyelmetlenség!
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #33999 üzenetére
Lehet, nekem írtad, nem tudom igazából eldönteni.
De abban igazad van, mindenki hibázik / hibázhat.
Sőt, túl sokan hibáznak, pusztán felelőtlenségből.
És általában nem ők járnak rosszul, talán mert ők jönnek rá a leghamarabb hogy hibáztak.
Én csak azt mondom, sajnos az sem mindig elég ha te nem hibázol.
És ezért tarom amit mondtam, a környezeted hibáit sokkal többször kell elkerülnöd, mint a magadét, és sajnos erre a legnehezebb felkészülni. De akkor is az az álláspontom, hogy akkor teszel meg mindent a biztonságodért, ha a külső tényezőket is bekalkulálod.
Nem kell messzire menni (bár felétek szerencsére ez nem divat), elég megnézni, hogy közelítik meg az emberek a főutakat, amikor elsőbbséget kell adniuk. 5 méterrel a kereszteződés előtt fékeznek, addig jönnek ezerrel, az orrukat meg úgy teszik ki, hogy gőzük sincs, jön-e valaki. Körbenézni meg csak utána kezdenek el.Ékszíj: az a kérdés, túl feszes lesz-e hidegben, vagy felszerelés óta megnyúlt, és túl bő, így amikor hideg és merevebb, csúszik.
Illetve, a szíj nyekereg (vagyis csúszik), vagy valami csapágy?
Ha túl bő, azt látod ha megnyomod, abból, hogy mekkora a játéka.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
-
Findzs
addikt
válasz Declare #34000 üzenetére
nekem is nyikkant egyszer egyszer mint neked
még nyáron befújtam eagle ékszíj ápolóval azóta csendben van
hozzáteszem szerintem az enyémen a hosszbordás ékszíj lesz már lassan csere érettegyébként anno még az f asra is nyekergett azt is ilyen cuccal kezeltem le és abba hagyta az is
ha lefújod utána napokig fura hangja lesz nem kell megijedni"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
7Sony7
addikt
válasz realmadrid #34005 üzenetére
Passz. ra nem értek hozzá. Nemrég volt cserélve a vezérműszíj, valami görgők, ékszíjak. Szerelő csinálta.
-
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok
Van baj.
Az alany egy '88-as E Kadett. Ferde, 1.2 benzin.Tegnap menet közben a kocsi elkezdett dübögni és jobbra húzni, szerencsére pont egy parkoló mellett, így félreálltam. Körbenéztem mi a gond. A jobb első kerék a sárvédőív végében van, a közepe helyett, és az autó jobb eleje látványosan lelóg. Tekintettel arra, hogy pont a délutáni csúcs és köd volt, jobbnak láttam otthagyni az autót ahol van. Ma felhívtam a legközelebbi szerelőt - szerencsére vagy 500 méter - gondoltam odáig hátha kibírja, és eldöcögök vagy öttel. Na hát nem bírta. Kábé 3 métert sikerült megtenni, aztán kiment a sebváltó, vagy a kuplung, mert többé nem mozdult meg. Két srác segített visszatolni a parkolóba, akkor láttam, hogy egy méretes olajtócsa van a kocsi helyén. Kajak ilyen szerencsétlen vagyok, hogy egyszerre két tök független súlyos hiba jön elő, vagy lehet összefüggés? Szakember még nem látta, egyáltalán mi lehet a gond? Amennyire tudtam alánéztem, a rugó egyben van, a kerék fordul, kormányozható. A kuplung úgy működik mint eddig, nem lett keményebb/puhább, és a pedál sem esik be. A váltó a fokozatba bemegy, de ennyi. Olyan mintha üresbe lenne. Félek attól, hogy ennek meszeltek, ez az autó akkor se nagyon ér többet 100e-nél ha működik, így meg totálkáros. Mik a kilátások így látatlanba? Kezdjem írni a szöveget használtautóhura?
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
DNReNTi
őstag
válasz diablo1984 #34012 üzenetére
Ha igazatok van, akkor viszont elkerülhető a gazdasági totálkár. Holnap elvontatjuk szerelőhöz és okosabbak leszünk. Köszi mindent. Jelentkezem.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
mohabá 007
aktív tag
válasz adorjant #34016 üzenetére
Én is most cseréltem thermosztátot,mert ugyanilyen probléma volt
Kicseréltem.Az új thermosztát 5 km után a képen látható hőfokot mutatja,a régi ugyanezen a távon még csak meg se nyikkant,alapon állt.A jól működő thermosztát normál üzemi hőfoka: 92 foknál nyit.Ez rá is van írva.
A rossz thermosztát túl korán,akár már 50-60 vízhőfokon nyit nem tud a hűtővíz felmelegedni + hűti a hűtőbe áramló légáramlat.90re városi araszolgatáskor fog felmenni. /akkor már a rendszerbe lévő összes víz annyi fokos/ azaz.akár van thermostát,akár nincs.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #34017 üzenetére
3db G Astrám volt-van,ebből 1 újonnan vettem. Mindegyik üzemi hőfoka az volt,amit a kollega linkelt. A ventilátor 90 fokot elhagyva kapcsolt. (Z14XE,Z14XEP,Z16XE)
Sőt, a Z18XE Zafiránk is pont ennyin van menet közben,és a venti szintén 90 fokot elhagyva kapcsol
Mármint a mutató szerint,persze.Bár nem Opeles éveim alatt,de volt már alkalmam rossz termosztátos autóhoz,nem volt egy élmény,mivel természetesen télen döglött be
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz adorjant #34018 üzenetére
A ventilátor 90 fokot elhagyva kapcsolt.
Pontosítsunk egy kicsit.Azaz: Amikor a rendszerben lévő összes hűtőviz hőfoka eléri a 90 fokot, ezt érzékeli a hűtőventilátor hőérzékelője,és bekapcsolja a hűtőventit,azaz hűti a vizet.Ez a dolga.A thermosztátnak pedig az,hogy egyenletes üzemmeleg állapotot biztosítson a motornak. (Hideg motor,nagyobb fogyi.)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
SPF
senior tag
válasz diablo1984 #34015 üzenetére
2 hónapja cseréltem...
adorjant:
Akkor ne "izguljak"? Ez a 87-88 fok a normális?
-
Blue Eagle
őstag
válasz DNReNTi #34013 üzenetére
Lengőkar gömbcsukló, vagy hasonló gond lesz ott. Gondolom kifordult és a féltengely kicsusszant a váltóból.
Más: Ebben a 2-3 fokos időben nekem sem megy 80 fölé a víz. Sőt ha nagyon finoman megyek még a 80 sincs meg főleg ha kirakom üresbe 100 métert a fűtés meg megy. A 90 fok nekem jobb időben volt meg, igaz nekem dízelem van...
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
Jól elbeszélünk egymás mellett.
Azt áruld el légyszi,hogy a képen látható hőfokot mennyi idő alatt éri el.
Beindítás után kb:2-3perc után,ha a thermosztátbóla hűtőre menő vízcső hideg,akkor a thermosztátod jó.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #34021 üzenetére
Kizárólag gyárit szabad venni Ideig-óráig az utángyártott is beáll fix X fokra de hamar vége az örömnek.
Behr, Wahler amire emlékszem, nem rosszak de nem is tökéletesek, újonnan 90 körül nyitnak (óra szerint) és ezt tartják is de hamar 85-80 lett belőle. A gyári megvan már jó ideje és fix 89 fok óra szerint a hűtővíz télen, nyáron
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
SPF
senior tag
válasz mohabá 007 #34023 üzenetére
Az időt konkrétan nem figyeltem, de kb. 8-10 perc, de lehet kevesebb.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #34024 üzenetére
Nekem is Behr került bele.Cromax-nál ez volt a legolcsóbb. UNIX-nál a duplája. Megrendeltem,másnap visszanéztem,akkor már egy ezressel még olcsóbb volt.
Körbenéztem hát hosszabb távon csodát nem várok tőle.A hőérzékelő része az eredetihez képest ég,és föld.(gagyi)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Blue Eagle #34022 üzenetére
Sokat segít,ha a hűtő kb:2/3 részét kartonpapírral befeded.( Már ha nincs útba ott is egy venti)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #34029 üzenetére
Ráadásul nekem most új hűtő van benne így még inkább nehezebben melegszik be a gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #34030 üzenetére
Nekem 92 fok, 5-10 perc alatt.
Különösen a 60 LE F Astránál fontos a jó minőségű termosztát, de nem a hőfok miatt, hanem mert a komplett vezérlést le kell bontani, hogy ki lehessen cserélni.
Írtam már, először ilyen 1500-200 Ft-osat hozott ismerős boltos, aztán magától átállt a 4000 Ft-osra, mert a gyengébb hamarabb tönkrement. A csere meg a munkadíj miatt sok.
Nekem egyébként mindkettő úgy ment tönkre (a gyári is meg a gagyi is), hogy forrt a víz, vagyis nem nyitott.Postázást nem vállalok.
-
deicide
veterán
válasz trassher #34033 üzenetére
Elég különbözőek a termosztátok. A gyárim sokáig volt beállva nyitott állásban, még a 80-at is alig érte el télen és már kezdtem megunni, hogy nincs fűtés az autóban, amikor egy este hazaúton bezáródott (mondani sem kell, hogy M7-en hazafelé, hóban, dugóban, 20-al araszolva forrt a víz, vidám volt leállított motorral gurulni az érdin lefelé és taposni az élettelen féket ) és többé ki sem nyitott. Na akkor lett fűtés, meg háromszor kellett megállni hazafelé, hogy ne forrjon fel az összes víz.
Másnap kicseréltettem, azóta jó, 90-95 között ingázik haladás közben, dugóban pedig a mutató szerint 100-ig megy, amikor kapcsol a ventilátor.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kickass
őstag
A tied teljesen oké, szerintem a legtöbbünknek ugyanígy áll be, főleg városon kívül ha nem kell araszolni és nincs meleg se.
A gyári osztás sose pontos ha vkinek van infrás hőmérője rá tud mérni, nagy valószínűséggel magasabban lesz az adott hő mint amit a műszerfalon látsz vagy hiszel.Konszern autókhoz egyébként se hasonlítsd, elcsalják a hőmérsékletet, mind fixen beáll középre rövid idő alatt, de az se reális, de ezt eddig még csak náluk láttam illetve olvastam róla, hogy ez direkt így van.
Azt egyébként nem láttam milyen motorral szerelt Astra-d van, nyilván egy kis köbcentis szívó, egy 1,8 szívó és pl az én 2literes dízelem nem egyszerre fog bemelegedni.
[ Szerkesztve ]
-
n0rbert0
senior tag
Ezzel a termosztátos dologgal kapcsolatban ma csináltam egy kis "mérést" munkába jövet.
~2000-es fordulaton (5-ben) kb. 4 percig tartott mire megmozdult a hőfok mutatója, ezután 4 percig tartott mire elérte a ~92 fokot és kapcsolt a termosztát, ezért a hőfok vissza eset 90 alá, majd 1 perc alatt vissza 90-re és ezt tartotta végig.
Opel Astra F 1.4 90le
-
Declare
őstag
Szinte tuti ekszij. Nagyon onnan jön, nagyon olyan az egesz
(#34003) 7Sony7 : nekem is csak most csinalja amiota hideg van de en azert ezt szeretnem orvosolni ha lehet.
(#34004) diablo1984 ja ez jo ötlet, ezt a klimas tesztet lefuttatom, köszi!
(#34006) Findzs na ez az csak erre irtak nagyon sokan, hogy ideig oraig müködött a dolog aztan lekopik es ujra nyüsszög. Nekem par napja amikor kezdte akkor nagyon durvan kezdte, hangosan es gyors ritmusban ment a nyikk nyikk....valahogy utana orvosolta magat es most mar sokkal lightosabban megy ez a nyikk nyikk amig be nem melegszik.
Szerelöm is azt mondta, h a feszitöre kell ranezni, mert hogy hidegben amikor indul elkepzelhetö, hogy nagyobb terhelest kap a motor (pl kiegeszitö fütes is elektromos), meg ugye a kenes se jo az elsö percekben....meglatjuk, ha ilyen gyenge nyikk nyikk marad es a szerelö azt mondja, hogy a feszitö rendben, akkor en is beszerzek egy ilyen sprayt!
-
Declare
őstag
Ugy latom ez a vizhömerseklet is egy ilyen visszaterö megoszto dolog Szerintem amugy az, hogy most a vizhöfokmerö pont 90 fokon all, vagy egy icipicit alatta vagy fölötte az kb mind1. Ha ilyen 80 fok körül van stabilan az mar nem tünik egeszsegesnek.
Rendeltem amugy most meg 2 ilyen adalekot amit a gazolajhoz kell önteni Eddig nem nagyon hittem benne, de szerelöm azt mondta el tudja kepzelni, hogy bizonyos alkatreszek amikre raneztek nagyon tisztak voltak es az akar ennek is köszönhetö....
Szoval, mivel megint jött ilyen sarga szervizkulcsos lampacska par hete amikor jöttem vissza ezert meg mielött valami költseges reszecskeszürö vagy turbo tisztitasba kezdek adok egy eselyt ezeknek
dpf tisztito kivancsi leszek....
Ezt a fuvoka tisztitot meg azert rendeltem, mert meglepöen sokan dicsertek ennyi dicserö hozzaszolas nagyon ritka...barmilyen termeknel is
majd elmondom, hogy mit tapasztalok
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #34040 üzenetére
Kíváncsian várjuk hogy mit tapasztalsz.
Én is erősen gondolkodtam pl. szeleptisztítón (alapjáraton kopog, minimálisan, de hallhatóan), motortisztítón, meg ilyen prolong - metabond - és társai is képbe jött.
De annyian mondták az olaj arra van kitalálva hogy pont az kell a motorba és semmi más, meg nem jó az ha leold mindent és akkor nagy lesz a rés, az olaj meg nem tölti ki a nagyobb lukat, hogy letettem a projectről.
Dícsérik is mellette ugyanennyien, de most akkor kinek higgyek?Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #34025 üzenetére
Nálam városban 5km után 95 fok körül megáll. Városon kívül is tartja 100-110km/h mellett. De városban egy araszolós szakaszon képes kapcsolni a venti ebben az időben is. Szóval sose hideg a motor de 100 fölé se megy sose, akármennyit áll. X14NZ
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
Ezeket az üzemanyaghoz kell tölteni. Az olajhoz en sem rakok semmit. Most az olajcsere elött a meleg regi olajhoz öntöttem ilyen kosz feloldo tisztitot, allitolag az is hatereset, mert ugye maradhat a rendszerben utana valami (bar a szerelöm mondta, hogy emiatt direkt hagytak sokaig folyni az olajat, hogy tenyleg lehetöleg minden csepp menjen ki )
Egy ilyen üzemanyaghoz tölthetö szeleptisztito löttyöt töltöttem bele az 1000km autopalya elött , mondom ha valahol akkor ott müködnie kell a dolognak.
Majd meglatom ezek mit tudnak. Gyanus ez a reszecskeszürö vagy turbo koszolodas, hogy azert kapok ilyen szervizkulcsos hibat hosszu uton....bar furcsa az egesz de egy probat meger nekem ez.....
Ez is a hiszek/nem hiszek kategoria.... van aki esküszik ezekre, mas meg az ellenkezöjere
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #34043 üzenetére
Majd meglatom ezek mit tudnak. Gyanus ez a reszecskeszürö vagy turbo koszolodas, hogy azert kapok ilyen szervizkulcsos hibat hosszu uton....bar furcsa az egesz de egy probat meger nekem ez.....
részecskeszűrős működhet, de a turbóhoz a gázolajba önthető adalék nem jut el, a turbót az olaj keni és levegőt nyom, nem üzemanyagot! az max ha valamit az olajba öntesz, az ér el odaáig.....
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #34044 üzenetére
Igen ez vilagos, de olvastam valahol, hogy ez a koszolodas dolog az EGR/DPF/turbo paros összefüggesben szokott lenni. Rosszul irtam, picit.
A lenyeg hogy valami koszolodas gyanu all fenn tovabbra is (EGR pucolva lett, a reszecskeszürö több ilyen egyhuzamban 130-140 km/h es a fölötti 1000+km es autopalyazasok utan szerintem nem lehetne koszos....de megis gyanus....es akkor mint 3. jatekos a turbo lehetne koszos). Sajna egy turbo tisztitas ilyen 50-60 ezer forintos moka a munkadij miatt....na ezt azert ha nem muszaj feleslegesen nem csinaltatnam meg. Plane hogy többen irtak (meg en is ismerek ilyet), hogy mennyi ember hasznalja tenyleg varosban pöförgesre a dizelt, ami szinte soha nem megy meg 90 km/h sem egy huzamban 1 oranal tovabb...es egr meg dpf esetleg elkoszolodik, de a turbo nem szoval tökre erthetetlen a dolog
Tehat a taktika most az, hogy minden egyeb dolgot megprobalok kizarni, adalekkal "tisztittatni" es ha tovabbra is van ez a hosszu utak alkalmaval (3-400km egyhuzamban autopalya), jelentkezö hiba, csak akkor csinaltatnek ilyen turbo tisztitast.
Sajna most elegge egyedül maradtam itt a benzines közössegben a kis trakimmal
-
adorjant
senior tag
-
Blue Eagle
őstag
válasz adorjant #34046 üzenetére
Ja, csak mennyibe fáj a prémium üa? Sajnos. Igaz, én meg mindig teszek bele 2T olajat teli tankhoz 1-2 dl-t. Lehetőleg szintetikust.
Ja! Régi Isuzu! De egyszerű kis szerkezet volt az! Azokba semmi nem volt, egyszerű volt mint a szög. Nekem is volt Corsa 1.5 D Isuzu. Jártam vele úgy kettő hónapot, hogy abszolút nem volt benne kábelköteg, de semmi!!!
Ment az még étolajjal is.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz adorjant #34046 üzenetére
Üzemanyagtol nem felek, itt gyakorlatilag nincs is külön premium dizel....talan az Aral kutakon, de nem biztos. Itt mindenki "a dizel"-t tankolja es ez most nem ilyen "na mert aztan nyugaton kolbaszbol van a kerites" duma, de tenyleg ezt fuvarozok, autoszerelö is mondta, minnel keletebbre megy az ember, annal roszabb az üzemanyag (dizel legalabbis amiröl irok....többet fogyaszt belöle a kocsi es jobban kormol, koszolodik minden).
Ha jol tudom mashonnan kapjak a Nemetek es nincs különbseg a kutakon tankolt üzemanyag minösegben (ezt megint nem akartam sokaig elhinni....de mindenki ezt mondja, egy ellenvelemennyel sem talalkoztam eddig). Annyi, hogy pl a shellnel fuel save adalek van, amitöl allitolag kevesebbet fogyaszt, meg az Aral kutak üzemanyaga talan jobb minösegü adalekot hasznal, de ezeket, -Aral, Shell- kb csak a ceges flottas üzemanyagkartyasok hasznaljak, mert jopar eurocenttel dragabb pont ezert, mint a többi -tankcenter, jet, star....).
Egyebkent amit a hibamrol eszrevettem, hogy ugye tankolok egyet itt ugy indulok, Cseh hataron kell tankolnom megint (cseh oldalon ONO benzinkutnal szoktam), utana otthon hazaerkezve szoktam közel teletankot a Mol nal. Kis jöves menes otthon megint egy tankolas (altalaban mol) es jövök vissza. Szlovakoknal meg soha nem csinalta. Cseheknel Praga elött nem sokkal altalaban egyszer jön a kis sarga szervizkulcs. Utana a szokasos cseh-nemet hatoron az ONO kutnal tnakolok megint, majd utana mar nem kell többet (viszont ezt követöen mig nem erek vissza Hamburgba -600km kb - ez a szervizkulcs random idöközönkent 3-4-5x is jelentkezik).
Itt is volt, hogy 5 orat mentem autopalyan nemeteknel, nem jelentkezett a hiba soha. Hazafele nem jelentkezett a hiba soha. Otthon 1-1,5 ora utopalyazas maximum, nincs hiba. Közuton nincs hiba.
Ez nekem egyelöre nagyon blödsegnek tünik, azert nem is irtam, hogy "bezzeg a nyugati kolbaszbolvanakerites dizellel" semmi baj a cseh/Magyar dizel meg sz@r es jön a hiba, miutan mar csak az van a rendszerbe.... ha igy is lenne, akkor is van valami baja a kocsinak.....de mindenesetre erdekes....teljesen tanacstalan vagyok... ....de valahogy akkor is kideritem es megoldom
Sorry, kicsit regenyes lett
-
sitotomi
tag
válasz Declare #34049 üzenetére
Hogy mekkora egy határ sz.r az a 2-es Csehországban, úgy ráz a külső sáv, hogy az leírhatatlan... csoda hogy nem b.ssza szét a kocsit... Az 1-t meg mindenhol szétbombázták és útépítik (vagy a 2-est is? már nem is emlékszem pontosan)... Nem irigyellek ha sűrűn közlekedsz ezeken az utakon... :/
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Autós topik
- Jövedelem
- Kupon kunyeráló
- Aliexpress tapasztalatok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Horgász topik
- Hálózati / IP kamera
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...