- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz Declare #29447 üzenetére
Jobb ha elfogadod, h a rendor pont ranezesre baszogat. Uh neked kell szabalyosnak lenned.
Meg van hatarozva, h a DRL-en milyen jeloleseknek kell lennie, es hogy kell elhelyezned, illetve a legujabb rendelet szerint mar helyzetjelzovel lekapcsol, tehat normalis vezerlos kell...
Azzal ne foglalkozz, h a nagy Mercikben hogy van, arra nem hivatkozhatsz.
Megmondom oszinten, nem tudom a videon mit kell nezni.
De. Azt sem tudom, nalad a H7 mire szolgal. Viszont ahol H7 szolgaltatja a fenyerot, azaz 1500 lument, azt nem potolhatod LED-el. Mert nem LED-hez keszult az autod (es Astra H-nak sosem volt ilyen) lampatestje. Ez a legegyszerubb magyarazat, bonyolultabb, ha belemegyunk, h hogyan vilagit es izzo es egy gagyifosled. Nekem egy 48 LED-es panel van a terkepolvasoban, tokeletes, koran megyek, keson jovok, kell. De ezzel nem veszelyeztetek senkit, a szine OK, es belterben nem tilos. Illetve ott nincs foncsor es iranyitott feny.
Ha gondolod, a TC-n van egy iras az ilyen Hxx-es foglalatu LED-es "izek"-rol... Erdemes elolvasni.
Persze most itt jartatom a moslek pofamat, se elhinni, se megfogadni, se meghallgatni nem kell. Sot, lehet sose lesz igazam, vesztek a haverokkal par ilyen bucsus izet, es sose lesztek lemeszelve, be is valik es muszakin is fasza lesz.
Ez reszben nem csak szubjektiv dolog volt, amit elmondtam, hanem teny es rendelet, meg picit velemeny. Ha mar szabalyosak akarunk lenni. Persze a Paragi kipuff is bizonylatos, muszakin emiatt oke, de van akit zavar, ha picit horog. Meg van aki nem veszi eszre ha halk a kocsim.
Meg /5-el elter a gumim a gyaritol, en is szabalytalan vagyok...
Uh ennyit errol
Megjegyzem, szerintem H Astraba kb igenyesen is be lehet epiteni a DRL-t. -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #29453 üzenetére
Dízelből csak a fentebb írt konstrukciót merném megvenni mert tudom hogy ha összefossa magát az adagoló akkor 99% hogy 120-ból megvan. Ma ültem egy g-s astrában és tetszett csak ugye baromira nem ismerek egyik opel-t se. Ja de, az első autónk volt opel, egy d kadett.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #29451 üzenetére
Teljesen igazad van amiket írtál...fölösleges támadási felületet adni magánakak az embernek hülyeség...sajnos otthon ugye tényleg ez megy.....cseszeget mindenféle szerv, meg hatóság mindenért, nyakig érő bürokrácia és még kb azt is beszabályozzák, hogy hányat pukkanthatsz napközben, mert különben jön a NAV mert kell a zsé a költségvetésbe......iszonyat....ja és mellette ugye majd mi megmutatjuk a világnak, h ki a kemény....
De azért nagyon izgatja ez a led dolog a fantáziámat. Minidig is mániám voltak ezek a fény dolgok , ezért is voltam úgy, hogy autót xenon nélkül nem veszek Családban is xenonosak vannak egy ideje és ha átülök egy nem xenonosba este, basszus az olyan, mintha gyertyák pislognának elöl....LED es kocsi egyelőre még használtan sem elérhető nekem, pedig huuu az nagyon állat lehet
Találtam amúgy egy leírást a DLR ekről, ha valakit érdekel ([link])
Szóval elvileg itt le van írva, ,hogy milyen határok között kell lennie a fényerőnek, hol kell elhelyezkednie és hogy ki kell kapcsolnia ha felkapcsol a tompított világítás. Ez egybe vág azzal amit mondtam, ha AUTO állásra rá lenne kötve a H7 es foglalatban egy LED.....azzal a jelölés kérdéssel nem tudom mit lehet kezdeni, amit Te is írtál....lehet majd egyszer utána kérdezek, ha nagyon unatkozom, mert egy ilyen megoldás nagyon tetszene.... de addig marad a belső tér és rendszám
(#29454) RicHarD: Gondoltam én, hogy nem egy H opel astra fog nekem okoskodni, hogy milyen pilácsot csavarok a rendszám fölé
-
qdak
addikt
válasz Declare #29459 üzenetére
miert auto allasba akarod a ledet?
vezerlo jaro motorra, bekapcsoolja, jelet meg veszel a tompitottrol, (ha jelet kap szakitsa a kort, le relezed) bar paran a helyzetjelzore irjak, de pl esobe, tok folos a xenon nappal, de azert jobb, ha hatul is eg vmi (akar 1 kapcsolo is beiktathato a megszakito ele, hj es tompitottrol tudod valtani a megszakito jelet, igy nincs kotekedesi feluletuk )amiert jottem, omega ha godorbe megyek, kidobja D bol :/ olaj szep nem egett, lehet csak a sin kopott ki? vagy nem a rudbol kialo pocok es a sinbe levo maras dolga lenne D ben tartani?!
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
AMD Power
titán
Ezért jobb az OMV benzin?
[ Szerkesztve ]
-
-
Jofi81
őstag
Tegnap megbírságoltak 15000-re, mert a hátsó ablakok le vannak fóliázva és nincs róla műbizonylatom. Utólag lehetséges valahogy beszerezni?
-
TasiA
senior tag
Nekem mindig "1.8-2.0" motoros autóim voltak, a családban, kollégáknál mindenki másnak 1,2-1.6-ig. Városon kívül szinte 0 a különbség, belül pedig 0,5-1 literig. Nem is értem honnan jön ez az előítélet, hogy biztosan "zabál" ugyan az az autó, 1 icipicit nagyobb motorral? Nem hinném, hogy az 1.8-as, 3 decinél többet enne, ugyan olyan körülmények között, ugyan abban a kasztniban. Az biztos, 1,2-1,4-est ne vegyen, ha 4-5 fővel használja az autót és klímázni is szeret. Ha pedig hosszútávon jár vele és szeret kicsit is tempósabban haladni, biztonságosan előzni, akkor is inkább a nagyobbak között keresgéljen. Véleményem szerint, az 1.6 16V az elfogadható belépő szint a G Astránál. Kellően mozgatja, és nem kell üveghangig forgatni előzésnél.
B Vectra minimum 1.8, bár én a 2.0-tól sem estem szét. én inkább szeretem a nyomatékot 1 autóban, mint a lóerőt, azt meghagyom az üveghangon közlekedő hondásoknak, ne kelljen má 2500-nál csúsztatni a kuplungot, ha Pécsen felfelé kell elindulni 1 lámpánál 40 fokban klímával -
F_Gergely
őstag
Ma neztem motorolaj szintet semmi nem volt. De frankon ures volt a nivopalca, tobbszor is megneztem eppen hogy a palca aljan egy kis potty olaj volt. Ratoltottem 1-1,5 litert most meg kurva sok olaj van benne, nivo palca maximumanal. Kerdes ez hogy lehetseges? A motor hideg volt nem volt jaratva (annyira volt jaratva amig bealltam vele a kertbe az utcarol).
Masik, kicsereltem az ablaktorlo kart de az ablaktorlo ugyan ugy torol tovabb magatol nem tudom kikapcsolni.
Szetszedtem az ablaktorlo motorig a kocsit de ott nem lattam sem vezetekszakadast sem semmi egyebet. Csereljem ki magat az ablaktorlo motort?
Az ablaktorlo motornal talaltam ket csatlakozot ami csak ugy ott van, azok minek lehetnek a csatlakozoi?A sok favelevelet, meg dzsuvat kitakaritottam onnan
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #29471 üzenetére
Motorolajat melegen kell nézni sík terepen 5 perc állás után, addigra lefolyik a hengerfejből is az olaj. Szerintem ha éppen minimumon volt akkor 1.5 litertől lehet maxon.
Az ablaktörlőnél pedig a motoron belül elvileg kell lennie végálláskapcsolónak, lehet hogy az rossz. Vagy tényleg hiányzik valahonnan az a vezeték...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
Ezekben milyen benzin motor van? GM?
[ Szerkesztve ]
-
wenair
újonc
Sziasztok,
A tanácsotokat szeretném kérni Opel Astra G-vel kapcsolatban. A kulcsot nem tudom elforgatni a gyújtáskapcsolóban. Már próbáltam minden módon (kormány rángatása finoman, durván, kulcs ki-be húzogatása stb...) de sajnos sehogy sem tudom elforgatni szerda óta.
Van valami mód arra, hogy ennek ellenére ki tudja venni a zárbetétet a gyújtáskapcsolóból? Vagy mindenképp próbálkozzak még a kulccsal való elforgatással? Valakinek esetleg sikerült már áthidalnia ezt a problémát valamilyen alternatív módon (első körben nem szeretném lefúrni a gyújtáskapcsolót a kormány oszlopról)?
Köszi előre is!
-
-
nagyúr
válasz AMD Power #29473 üzenetére
Igen, a kocsi gyártási idejében futott Opelek egyel előtti generációs motorjai.
Jó szomja van ennek az Evandának. Nekem anno a céges 1.8-as Nubira itta le rólam még a gatyát isTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
amargo
addikt
válasz wenair #29474 üzenetére
Szia, az opelforumon keress ra a nevemre, tavaly volt ilyen gondom. Most mobilról írok. De a lényeg kulcs be a zárban másik kézzel pedig rangatod a kormányt és közben a kulcsot próbálod elfordítani. Nem vicc én is mindent próbáltam előtte. Viszont ez akkor működik, ha nem a kulcs kopott el, hanem a kormányzat pozok vágott menetet a zárbetetbe. Holnap kikeresem Neked, furni nem kellett semmit
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
wenair
újonc
válasz amargo #29478 üzenetére
Köszi a gyors választ, akkor még próbálkozom...
Az opel fórumon a bejegyzésben írtad, hogy miközben rángatod a kormányt és forgatod a kulcsot, még ütögeted is befelé a kulcsot egy kicsit -> ezt jól értettem, hogy a kulcsot ütögetted befelé kézzel?
Egyébként valószínűleg nem a kulcs kopott, mert a pótkulccsal is ugyanígy reagál.
WD40-et már adtam neki dögivel, egyelőre nem segített az sem.
Majd írok a fejleményekről
Köszi mégegyszer!
-
amargo
addikt
válasz wenair #29481 üzenetére
Igen a kulcsot ütögettem, egy videót is linkeltem be oda. Vélhetően Neked is a kormányzár csapszeg koptatta ki a zárszerkezetet. A kulcs ütögetés pedig azért kell, hogy az a csapszeg kipattanjon a bemart részről. Brutálnak hangzik, de nekem ezzel egyből sikerült - vagy is a szerelőnek. Ha sikerül elfordulnia, akkor utána érdemes kiszedni a zárszerkezetet és kicsit megköszörülni az élét majd bekenni. Ha ezt nem teszed meg, nekem még ott a műhelyben újra beakadt, de akkor ismét jött az ütögetős rángatós módszer
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zso79
őstag
Omega B xenon magasságállító szenzorait hogy lehet kimérni, hogy jók-e?
-
trassher
addikt
Urak!
1998 Astra G 1.4 16v 90 ló, 3 ajtós, gyári kagylóülésekkel mennyit érhet ha van benne klíma és mennyit ha nincs? Ma este megyek megnézni egyet ami anyukám munkatársáé ezért nem tudom van e benne klíma és villanyablak. Hahun csak egy db 1998-as 3 ajtóst találtam de az meg van pimpelve így azt nem vehetem alapul. Tesztvezetés közben és kívülről mikre figyeljek oda? Ezeknek a 16 szelepes 1.4-eseknek mennyi a fogyasztása vegyesben klímával?Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #29488 üzenetére
Nekem az olajam teljesen rendben van, egy grammot nem eszik.
Gondoltam pár dologra, de arra minden autónál figyelni kell...
Ha a belső levegő keringető nyekereg, teker, de nem működik, akkor az kuka. Nagy alkualap nem lehet, mert 15k körül van bontva, bár az is kamu, mert nagyon sok rossz.
Beindítod, jár egy pár percet és a klímának hideget kell fújnia.
Beszakadt dudagomb olyan 150-180e + km-t sejtet. Az én váltószoknyám 100e óta foszladozik.
Mattult lámpabúra szintén nagyon sok km-t sejtet.
Nem tudom, milyen a kopott motor, mert az enyémben 115e km van.
EGR szokott viccelődni, erre írnak tapasztalatot többen is a fórumban.
Nagyjából ezek vannak.
Nem fogja kitépni a kezedből a kormányt, annyira nem megy. -
hdman
őstag
válasz zolikaDB #29490 üzenetére
Lámpamattulás sok gép mosástól is lehet. Nekem matt volt és tiszta karc. Elvittem polirra, 6k volt, azóta (a mélyebb karcok kivételével) hibátlan.
Beszakadt dudagomb olyan 150-180e + km-t sejtet.
Erre +1, corsámban ~170 körül kezdett el repedni
Az én váltószoknyám 100e óta foszladozik.
Astrában 160nál cseréltem, addigra már elég csúnya volt, corsában ~170 körül kis túlzással hibátlan.
Sopron city :)
-
trassher
addikt
Kipróbáltam az autót, kellemesen csalódtam. Nagyon is.
Klíma nem volt benne de próbaalapnak tökéletes volt. Eddig csak 8 szelepes 1.4-et próbáltam, hát ez a 16 szelepes meglepett. Nagyon jól ment, 180-at pikk-pakk felvette. A gyári sport ülés nagyon kényelmes és jól tart, üléspozíció nekem tökéletes. 184 cm és 90 kg vagyok de úgy befértem magam mögé hogy a támla és térdem között volt kb 10 centi még. A 3 ajtós kivitel szerintem kifejezetten mutatós, kibékülnék vele.Redmi Note 7
-
Damage401
senior tag
válasz trassher #29493 üzenetére
Szia,
Én lassan 3 hónapja hajtok egy Opel Astra G 2003(klímás). Gumik+általános karbantartás(vezérlés,olaj,levegő,benzin,pollen szűrön) kapott. 1.4. 16v 90 pacika. Kényelmes, számomra teljesen megfelelő autót kaptam. Előtte egy Ford Escort '99 évjáratú 1.6 16V hajtottam. Megmondom az őszintét ég és föld a Gastraval. Nagyon eltalált konstrukció.
Mobile 1 10W40 olajat tettem bele, Man filteres olajszűrővel. 8000Km mondott a szerelő az olajcserére
Én azt mondom, szaladgálós autónak, fogyasztási csodának tökéletes Gastra 1.4. Nekem 6.5L eszik.
Tény, hogy a klíma megfogja, viszont gyorsan lehűti a benti levegőt.
Cakk-pakk 950.000 Ft fizettem ki eddig az autóra, átírás, gumik,szervizelésre.Apum-é az Fastra
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
AMD Power
titán
válasz Damage401 #29494 üzenetére
Én is szívesen kipróbálnék egyszer egy ilyen 1.4 16v G Astrát. "Mindenki" írja ,hogy gyenge stb. Ami nekem furcsa. Persze miből ülsz bele. De én nem hinném ,hogy egy 1.4 16v 90Le 125Nm motor egy kb 1150kg kasztniban olyan nagyon gyenge lenne. Logikusan ha száguldozni szeretne az ember nem ilyet fog venni. De egy átlagos autósnak nem hinném ,hogy olyan nagyon kevés lenne.
[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz AMD Power #29495 üzenetére
Nem is tudom. Nálam elégségesen teszi a dolgát az 1.4 16v, de átülve a hasonló paraméterekkel rendelkező, kb. 200kg-mal nehezebb H-ba, csak szidni tudom, aki piacra engedte ezt a szart. Siralmasan kevésnek érzem, kinyomom a szemét, és nem gyorsul. Ehhez a tempóhoz már jól meg kellett pakolnom az F-emet csempével.
Aztán lehet, hogy a H áttételei is hosszabbak. Az enyémet élvezem, de tényleg pörgetni kell, ami mondjuk jót is tesz neki.[ Szerkesztve ]
-
Damage401
senior tag
válasz AMD Power #29497 üzenetére
Próbálgattam a motort. 1500-2200 szépen lassan gyorsul. 2200 felett, már érezhető, hogy nyomna bele az ülésbe és megugrik a kis kecske. Nekem eddig nagyon bejön. Átlag autózásra teljesen jó. Hozzá teszem én nem szeretem taposni, mivel szeretnék még vele 3-5 év múlva is ugyanúgy menni.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Eladó Duootts rollerem 6000W 720 km!
- Mebby 2in1 Baba és csecsemőmérleg
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Hikvision kameravezérlő egység 1 TB HDD-vel féláron!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest