Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • T1OK3

    kezdő

    válasz Zsmester89 #7947 üzenetére

    Ott a ügyintéző csaj volt a hibás, valszeg nem rögzítette a rendelést. Már ott láttam, hogy vagy nincs kedve dolgozni, vagy csak nem voltam neki szimpatikus, vagy még új dolgozó, nem tudom, de egyéb más hibát is elkövetett a csomag rendelésénél. :W
    Amikor újra rendeltem -már eleve egy másik Telekom üzletbe mentem- már másnap SMS-t kaptam a rendelésről. Itt is egy csaj volt az ügyintéző, de Ő profin tájékoztatott és kezelte az ügyet, még valami sürgetést is odaírt a rendeléshez.

  • Zan

    aktív tag

    válasz Zsmester89 #7947 üzenetére

    Én kb. 3-4 hete vettem meg a MM-ban a B7V-t. Aznap azt mondták, hogy nincs raktáron, de majd holnap, vagy holnapután már biztos, hogy érkezni fog. Eltelt 5 nap, semmi. Eltelt 1 hét, semmi. Felhívtam őket. Elkezdett az ürge hadoválni, hogy: -Ömm, hát már a főraktárban (?) van, de "visszatartották" így még nem érkezett meg az üzletbe. Ok, nem baj! - mondtam, de akkor már bennem bolt az ideg, hogy több mint fél millió kifizetése után váratják ezek a f*szok az embert. Másfél hét után reggel felhívtam őket és csak annyit mondtam, hogy 2 lehetőségük van:
    1.: vagy ma du. legkésőbb megkapom a tv-t,
    2.: vagy elállok a vásárlástól.
    Délutánra érdekes módon, "véletlen pont akkor" megérkezett a cucc...!

    Ha elállok, csak az 5 év garanciát sajnáltam volna, mást nem. Az viszont biztos, hogy soha semmi komolyabb dolgot nem fogok a jövőben a MM-ban venni!

    Mindegy, ezt azért írtam le, hogy ne hagyd magad átvágni; ha kell hívd őket naponta! :K

    Minél jobb, annál jobb!

Hozzászólok Aktív témák