Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #7165 üzenetére

    Én 100%-ban, ha kocsiról van szó. Öv, beindít, lámpa. Ezek az alapok.
    Motornál az ember megszokja, hogy automata, aztán átül egy olyanra,
    ami nem, ott oda kell rá figyelni...:K Főleg, ha valamiért menet közben
    leállítod és lekapcsolod a lámpát. (Vasúti átjárónál jártam kétszer így.)

    Maján szeretem, hogy automata, viszont nem szeretem, hogy nincs rá
    mód, hogy mégis manuálisan FELkapcsold, ha szükség lenne rá, csak
    a motor beindításával kapcsol fel... Igaz, utána a vészleállítóval le lehet
    lőni a mocit, és bekapcsolva marad, de azért az nem az igazi.:))
    (Mikor lenne erre szükség? Pl. fényszórómagasság beállításakor, stb.)

    Madisonon simán felkapcsolod már gyújtás mellett is, de ott meg ott a
    rizikófaktor, hogy elfelejted felkapcsolni, mert az meg nem automata...
    Továbbá ha lefulladnál, akkor kézzel érdemes lekapcsolni... ha kímélni
    akarod az akkut, mert az indítózás magában durva megterhelés, pláne
    xenon lámpával, viszont utána meg nem kellene elfelejteni felkapcsolni.

    Ami nekem ideális lenne:
    - automata lekapcsolás indítózás közben
    - automata felkapcsolás, ha a motor jár(!)
    - de felkapcsolható legyen gyújtásra (ha kell: ne gyújtásra kapcsoljon!)
    - lekapcsolható legyen ha a motor jár, pl. töltésteszteléshez... Oh wait!

    Szóval ami nekem ideális lenne a hosszabb agy, hogy ne felejtsem el!

    "Kinek rövid az esze, legyen notesze."

Új hozzászólás Aktív témák