- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
Az nem szabályozó hiba? Ugyanis motornál a dióda is a szabályozóban van ami átereszt. Ezért van rajta feszültség. Akkor viszont érthető a bizti füstölés. Ha megtalpalta a marha akkor szívás. Az allórész csak egy darab drót. A forgórész pedig állandó mágnes szokott lenni. Nem ismerem a típust, de majd a tulajok kiigazítanak. Ha 12V-ot mérsz akkor már megszakadt.
-
üszök
őstag
válasz Brogyi #11502 üzenetére
Ugyan az a rendszer mint a Beverly-ben,sőt még az állórész is ugyan az szerintem.
6-7 Volt feszültség mérhető bármely fázis,és test között, a blokkból kijövő sárga vezetéken lekötött fesszabályzónál. És itt semmit nem kéne tudni mérni 3 villamosság szerelő,és egy tekercselő szerint.+ A Manual szerint is 0 az ellenállás,bár azt nem mértük,de ahol fesz van,ott ellenállás is van.
A 3 fázis között 12,5 Volt alapjáraton,2k fordulat körül már meg van a 20 Volt.Holnap lesz egy bontott állórész ha minden igaz,pénteken vagy szombaton lehet bekerül.
Utálok pedig már szerelni ilyen hidegben,de nem akarom tavaszig így hagyni,az unoka öcsém meg lusta befűteni a műhelyben.
Meg azt is utálom,hogy ha veszek valamit,egyből szerelnem kell.
Bár amilyen ársávban vásárolok mindig be van építve a költségekbe."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
Na most már nagyon úgy tűnik cserés lesz az a világítás kábelköteg. Hol egyik, hol másik oldalon kontakos. Bontottat nem szeretnék (valószínűleg hamarosan ugyanerre a sorsra jutna). Az új viszont 40-50€ amit kicsit sokallok 10 szál kábelért. A csatlakozója a másik kábelköteghez speciálisabb, a többi sima saru. Van valami ötletetek, hogy kinél lehetne érdeklődni egyedi gyártásúnál? Ha lesz rá időm, én is megpróbálkozhatok vele, de az csak Január... Addig jó lenne legalább valami stabil ideiglenes megoldás. Ha nincs más, marad a gyári...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #11505 üzenetére
Azt tudom, hogy a csatlakozóban is saru van, csak más fajta, speciálisabb. Esetleg, ha van ötlet hol tudok olyat szerezni... Még szerszámokkal is kijövök 10 rugóból, és akkor a többi kábelköteget is ki tudom cserélni. Szerintem hamarosan szükség lesz rá.
Ha hosszútávon megmarad Maja (nagyon úgy tűnik), akkor úgyis kapni fog egy telifényt, amihez lebontom, és akkor kompletten újra akarom húzni az elektronikát.
szerk.: Itt jól látszik, hogy mi kéne nekem. 9-es számú.
szerk.: A két (ha jól emlékszem T10-es) foglalatú LED-hez viszont nem normál saru megy, hanem a foglalat gumija meg bele a lámpába. Azt is nehéz lehet beszerezni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
Ez milyen durva. Így néznek ki általában a frissen érkezett Olasz motorok,csak ennek Magyar rendszáma van.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #11512 üzenetére
Ha nagyon spórolni akarsz, és a csokik rendben vannak, akkor kicserélheted a vezetékeket is. Kivágod a köztes szakaszt és forrasztasz be új vezetéket. Lehet kapni asszem kb 1000Ft forrasztó zselé, vagy lötty formájában cuccot, ezek enyhén savasak, mint a citrom, és lehet tisztítani vele a sarukat is, a rezet nem bántja de szépen pucolja.Üszök: Mit is szeretnétek? minek kell testre zárnia ? Nem értem.
Ha testre zár az rossz! -
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #11515 üzenetére
Nem akarok nagyon spórolni....
Ki fogom fizetni, ha muszáj, de ha van igényes, normális minőség olcsóbban, akkor azt szeretném. Amúgy a csokik közül 1-2 már megégett, szóval az is kukás.
Igazándiból az fáj, hogy kb 200Ft-os anyagköltségű dolog, ami a szakmámba is vág, simán meg tudnám csinálni.
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz csongi #11515 üzenetére
3 kivezetése van.
Az a hiba,hogy járó motornál,ha lehúzod a feszabályzó csatlakozóját a blokkból kijövő csatiról ,a 3 sárga vezeték bármelyike+test,feszültség mérhető,és nem kéne lennie. Ha lejjebb tekered a manualt amiből linkeltél le is van írva,hogy vezeték és test között az ellenállás végtelen."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
Én mielőtt neki állnék tekercset cserélgetni, végeznék egy terheléses tesztet.
nem emlékszem már pontosan, de nálam is lehetett mérni 6V körül. Arra nem emlékszem, AC vagy DC de asszem AC lehetett. Mivel az aksi egy egyik mérési pont és a tekercset méred, nem pedig egyenirányított feszültséget. A járó motoros terhelésénél terheld le 24V-al.
Ha jól emlékszem a kiszedett tekercset pedig 230V al terheltem meg menet zárlat vizsgálatához. Ha kehes akkor az tuti megmutatja. -
kcsa
veterán
No, elkelt az Xciting. Aztán most megálmodom mi legyen
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #11524 üzenetére
Ennyi
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #11524 üzenetére
Ismerős, mi?
kcsa: Akkor jöhet Alma?
Pont holnap akartam elvinni neked a kábelt, munka előtt. Azért odaviszem.www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #11528 üzenetére
Az valóban az évezred vétele
-
runner 125
nagyúr
-
balazs1011
aktív tag
Ha lenne annyi pénzem, mint amennyi nincs akkor Yamaha T-Max -ot vennék.
vagy egy choppert amit átépítenék bobber stílusúra.
De hát pénz nélkül marad a Beverly.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Burt1793
veterán
válasz balazs1011 #11535 üzenetére
Nemrég voltam Nápolyban, brutálisan sok a robogó, bár az állomány fele sh125/150/300, a másik felében a sok szar mellett van egy-két ilyen Tmax vagy Integra. Hihetetlen mennyire kellemes a kéthengeres hang. Jó lenne egy ilyen Tmax, nekem valszeg kicsi lenne és a nyakamban lenne a térdem. Az SH-n pont elférek és ott azért van hely felfelé.
Persze igazából egy ilyen Tmax pont nem jó sehova igazán. Városba túl nagy, a kerekei meg kisebbek, brutál széles az SH-hoz képest (Nápolyban volt alkalom összehasonlítani), túrázni meg sokkal jobb motorral (bár ebben nincs tapasztalatom).
A robogók között viszont nálam fölényesen a legszebb ez a Tmax...[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #11536 üzenetére
A haver lassan ötödik éve nyúzza az 500-as EVO-ját, probléma nélkül, minden működik rajta, még az elektromos sztender is. De persze sajnos nem ez a jellemző.
Ott van még az X10, igaz abból csak 500-as van, viszont gyönyörű, egy idomhajlatában több stílus van, mint pl. az SW egészében. És ahogy olvasom, mentes az X9 faszságaitól.
burt,
Most akkor ami nem SH, és nem T-max, akkor az ezek szerint szar?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11539 üzenetére
Nem Bocs, rosszul fogalmaztam, a robogóik fele SH, a másik felében van nagyon sok tákolmány, más robogók és pár jó hangú Tmax.
Az a durva, hogy az utak mellett két sorban parkolnak mindenhol robogók, ha nem egész napra hagyja ott a gépet, akkor a kulcs mindig benne marad, még egy új sh300-ban is például. Úgy mennek, hogy az hihetetlen... nem is gyorsan, csak folyamatosan. Nem fékeznek, ha nagy a dugó és nem tudnak előzgetni (meg úgy általában) jobb kézzel vezetik a robit, bal kézzel telefont nyomkodnak, mivel most is jó meleg van, nem kell kesztyű. Van róluk videóm, csak nincs feltöltve sehova. -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #11540 üzenetére
Mondjuk a T-Max-nak meg a GP800-nak én sem látom nagyon értelmét. Városba nem jók, országútra, meg túrára valami rendes váltós gép. Vagy ha nagyon felvet a pénz, sokadig gépnek a garázsba.
Pár éve voltam Indiában, na azokhoz képest az olaszok kispályások. Hat motorból összehegesztett tákolmány szar, nyélgázon, bukó nélkül, szájában cigi, olyan, hogy fék, az nincs, ellenben a duda csúcsra járatva. Bónusznak néha az asszony felül hátra féloldalasan.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11541 üzenetére
Én ilyeneket láttam:
Egy hosszú botot vitt a sikátorokban, a kereszteződésben először csak az jelent meg, vitte maga előtt, mint régen a lovas küzdelmeknél a harci eszközt.
Második utas oldalt fogta a 2 méter hosszú fém létrát.
Láb között viszik a 4-5 éves gyereket.
Sokszor hárman ülnek fel, simán felférnek.
Kb 10%-os lejtőn felrakja középtámaszra mindenki és ott merik hagyni.
Telefont nyomkodva előzget.
Hegyi szerpentineken úgy előzgetnek, mintha átlátnának a kanyar utánra.
És ez azért durva, mert nem egy-két ember közlekedik így, hanem kb mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #11536 üzenetére
Nem akarok feljebb lépni, az elmúlt két évben ismertem fel azt, hogy motorral tényleg nem megyek sehova csak dolgozni, és az 500-as erősen overkill.
Sejtettem a vásárlás előtt is, de meg kellett bizonyosodnom róla
Hyo is úgy került képbe (btw javított széria tudtommal de rákérdezek) hogy bent a gazdája alig-alig használja, garázsban simogatja, és már tavaly is gondolkozott az eladáson, aztán visszalépett. Röhej de fogyasztása ingázós üzemben is kevesebb lenne mint az Xcitingnak (és pont emiatt van képben), cserébe se csomagtartó se kényelem a robogós értelemben.
Összességében ha nem adja a Hyot szenzációs áron, akkor jó eséllyel robogó lesz, meglepően Kymco fanatikus lettem. Downtown 300i-t nézegetem, de az igazi egy People GT300i lenne.