- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #11550 üzenetére
Pont ezt írták máshol is, hogy hosszabb lábúaknak - és én az vagyok amúgy - nem annyira kényelmes. Valahol ahhoz is kiimádkozok egy próbát, de félek hogy tényleg kicsi lesz.
Burgman 400 is csábító, gyönyörűek a K7 utániak, de tényleg valami kis ficánkolós könnyű darabot keresek.
(vagy nagymotort )
-
runner 125
nagyúr
válasz Burt1793 #11549 üzenetére
Uf, 800k egy 300-as robiért?
Egy ilyennél nálam valahol 450-500k környékén lenne a lélektani határ, pedig tech buzi vagyok és a jót hajlandó vagyok megfizetni.
A 180-ast úgy 5 éve 270-ért vettem és megy úgy, mint egy 300-as SH, persze a fogyi nem 3,5 liter."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #11553 üzenetére
ABS-es Downtown 300 valahol 5-700 között van.
ABS-est szeretnék, mert nem vagyok HSM
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #11553 üzenetére
OK hogy drága volt, de ezzel nem is játszik szopórollerest!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11553 üzenetére
2 éves volt, minden tökéletesen megy rajta, napi 50 km-t megyek vele, nem kell szerelőhöz hordani. Újonnan 1,5 millió egy ilyen.
Kcsa: ok, ma is ezzel vagyok a városban. -
Bogyó bá'
nagyúr
Na nem a kétütemű olasz rettenetre gondoltam, hanem Burt Hondájára...
(#11561) kcsa: nem csak "Hondaazisten", hanem 2 éves, keveset futott japán gép az Isten. Amit nem vagyonokból "haló poraiból feltámasztasz" és folyamatosan sok pénzért javíttatsz, hanem csak előírásszerűen karbantartasz. Pár éves korában (még mindig hibátlan állapotban) meg még mindig jó pénzért eladod. Tudom, egyszer soakt kell bele fektetni, de tuti megéri. Sajnos én sem tehetem meg, bár a mostani - 8 éves- GS-em nem áll messze tőle. Csak össze ne törjem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #11560 üzenetére
Két évesből bármit veszel, aminek ismered egy kicsit az előéletét, az nem lesz szar. Az olasz se. Tudom, nekem volt öt évig. Addig nem is volt vele gond, amíg a kollégám meg nem vette és le nem nullázta.
BTW az olasz import két éves japán (ami olasz gyártmány ugye, mert az SH az) életéről se tudsz semmit, simán lehet hogy életében nem látott egy olajosflakont se, aztán van benne 30ezer km.
Értem, és ismerem a japánmániádat, de azért nem minden fekete és fehér, ezt már nagymotorosban is próbálták megmagyarázni
-
Burt1793
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #11567 üzenetére
Nekem több japán géppel is van/volt tapasztalatom. Ha az állapotuk megfelelő volt, nincs vele gond. Az elhanyagolt gépek viszont pénztemetővé tudnak válni, ha "hibátlan" gépet akarunk belőle faragni.
Jelenleg is 3 japán, 1 olasz autónk van, 3japán robogó/motor, 1 Kymco, 1 Simson.
Mindegyiknél az alap állapot a kérdés... Viszont a japán cuccokat megszerettem. Stiloban még izzót sem szívesen cserélek én.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #11568 üzenetére
A Honda Accord új volt, ennél megfelelőbb állapotú járművet nehéz szerezni. De ennek ellenére nagy szopórollert játszott, mint ahogy az egyéves, teljesen visszaellenőrzött Avensis és Camry is. A Camry egyszer sem rohadt le, nem úgy, mint a másik kettő, de ott is voltak idegesítő faszságok.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #11569 üzenetére
Nekem a most 15 éves Yarisomon az elmúlt 3,5 év és 25 ezer km alatt az olaj- és szűrőcseréken kívül egy akkut kellett tavaly, valamint első fékbetétet idén cserélni. Ezen kívül most volt "javítva", mert a rohadt gumis a rosszul beállított légkulcsával minkét első kerekembe beszakított egy-egy csavart (túlhúzta). A kocsi vezetett szervizkönyves (de nem márkaszervizben), 185 ezer km van benne. Ennyi....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #11555 üzenetére
30.000km alatt az olasz rettenet sem hagyott ott sehol.
Egyébként nincs gond a márkafanatizmussal, sőt, megértem, nem véletlenül van VFR-em és HR-V-m, de ettől függetlenül robogó iparban nem kérdéses az olaszok szerepe. Olasz népautóért egy vasat sem adnék, de a robogóik jó része nálam egy szinten van a Honda-val.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11571 üzenetére
Mondj másik 250 ccm-s (kb 25-30 lóerős), pár éves, kis méretű, azaz kizárólag városi használatra való nagy kerekű, jól működő (amúgy igen, minden új motor jól működik egy-két kivétellel) robogót ennyi pénzért! Ez volt, ez van.
-
runner 125
nagyúr
válasz Burt1793 #11572 üzenetére
A kor engem soha nem érdekelt. Mindig is állapotot vásároltam mindenből. Ebben a kategóriában mondjuk 450-500k körül a 400-as, 500-as Beverly-t venném. Ccm-hez képest kicsi a teste, nagy kerekű és még jól is megy.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #11573 üzenetére
Én Renaultból fogtam ki fosokat (egészen pontosan vásárláskor szinte hibátlan, de pár év használat után, 8-9 éves korukra - kevés használat és rendszeres karbantartás mellett is - fossá váló példányokat. A 9 éves Renault-t egy 12 éves, dupla annyi km-t futott Yarisra cseréltem, és tényleg problémamentes az autózásom azóta. Vagy csak most van mázlim...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11574 üzenetére
Engem érdekel a kor, de a 2009-es még okés. Adatok alapján nem tűnik rossznak, majd legközelebb lehet, hogy ilyen lesz, bőven erős az sh, sőt, de azért elbírnék egy ennél is erősebbet. Kicsit furán néz ki, nem olyan egységes, de nem zavar. Valószínűleg ez is használható hibátlanul a mindennapokban.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #11574 üzenetére
ÁÁÁÁ. Ez minimum 2x annyit ment. Gumit azonnal le kell cserélni, mert az életveszélyes. 24 000km nálam 3 év. 16km-re van a melóhely. Szinte csak munkába megyek vele. Szóval igenis számít az életkor.
Nézd meg piszokul kiganézták. Gyanús. Biztos nem venném meg. Nekem ez a véleményem.
24k-nál még az eredeti guma lenne. -
runner 125
nagyúr
válasz Brogyi #11577 üzenetére
Kategória miatt linkeltem első sorban, de magadból indulsz ki. Egy 400-as robogót nem mindenki vesz napi ingázásra. Van aki céges autóval jár dolgozni, van aki tömegközlekedik, s csak hétvégén robog. Évi 4-5000km-es, szezonális használat mellett reális lehet a futása. Persze import motornál ennek kisebb az esélye, de így elutasítani egy látszólag korrekt állapotú robogót nem helyes, csak mert le van mosva és van rajta új gumi.
24.000km-t egy 400-500-as robogón a gumigarnitúra nagyon nagyon lágy használat mellett bír ki, de cserélhették defefekt miatt is, stb. Mondjuk a választás szar volt, de gondolom occsón hozzájutottak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11580 üzenetére
Értettem, hogy nem ezt a konkrét motort, hanem a típust ajánlottad és meg is akartam köszönni, többször szoktam kérdezni, hogy mit venne az adott ember adott paraméterekkel és mindig csak a süketelés jön vissza, nem úgy mint te.
SH-n majdnem kibírt 20 ezret a gyári gumi. Most ez a citygrip van rajta, ez se rossz, bár ma csúsztam egyet vele (pedig már be volt melegedve, 20 km után történt), egy A7-es jött a seggemben, kicsit gyors volt a kanyar, már készítettem a lábamat, hogy kicsit kisegítsem magam, de visszajött előtte a tapadás (kicsit visszaegyenesedtem). Ezért is kell lassan abbahagyni, nagyon hideg az aszfalt.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #11582 üzenetére
Tipikus pelda, a gumi hiaba meleg, ha az aszfalt hideg. Mikor bekoszont ez a kodos nyalkas ido, en mar ne ulok vissza. Teleni eltettem . Jovore lesz meg egy par kissebb javitgatas, raszanom magam es karbit felujitom, illetve az oninditot megreszelem ne szivasson . Es megkeresem hol az ordogbe zorog az eleje. kb ennyi.
A Beverly nekem is teszik a nagy kereke miatt, dobozolva jo kis turazos robogo az. -
Burt1793
veterán
válasz csongi #11583 üzenetére
Tudom, most már leteszem a robogót, még a jövő héten megyek vele egy-két napot, amíg nem esik, aztán vége. Tegnap reggel is olyan köd volt, hogy 20 méteren tűnt fel egy szembe jövő autó. Garázsban van amúgy, de azért megkérdezem, eddig nem foglalkoztam vele, inkább üresen vagy teli tankkal rakjam el? Az aksi mindig kipurcan tavaszig, de van csepptöltőm, azzal egy fél nap alatt feltöltődik tavasszal és onnan használható, ha meg le is kéne mosni, pár hete lemostam, de persze utána volt esős idő...
Nápolyban a Beverly-t adták alapáron a robogóbérlő helyeken, az SH-n volt 10-15% felár, gondolom megvan az oka, de azért majd kipróbálok egyet pár év múlva. Az SH egyik legnagyobb baja a kis tank, 250 km-t lehet menni két töltés között, még szerencse, hogy csak 3,2-3,3 litert fogyaszt
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Burt1793 #11584 üzenetére
Ha műanyag tankos, akkor mindegy, ha fém, akkor tele. De szerintem ezek nagy része műanyag.
Az új Beverlykről jókat írtak több helyen, bár nem volt lehetőségem próbálni. A 2005 körüli széria nekem nagyon tetszett, de a lábtere még a Scarabeohoz képest is sokkal korlátozottabb volt. Meg a tárolóhely is, azért is lett a Scara, mert van dobozrendszer hozzá. Meg régi szerelem.
-
balazs1011
aktív tag
válasz Brogyi #11587 üzenetére
Én is 200 Km-nél már tankolom.
Az a biztos.
Nálam kb.:4.5l a fogyasztás.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #11581 üzenetére
Itt is. "Új Continental gumik elöl-hátul". Ezt kár volt.
-
csongi
Topikgazda
Ez a teletankolas mizeria nalam tobbszorosen megdolt. 3honap a max szavatossaga a benzinnek, Es tavaszra egy hulladek, adalekok kicsapodnak es szivas az egesz. A fem tankos se fog 3 honap alatt berozsdasodni, annyira nem bidli anyag. En tuti nem pocsekolok el 12liter benzint plusz a karbi szopas meg tarsai. Par litert hagyok benne, havonta be inditom egy fel orara, es ontok hozza 1 liter friss 98 at. Azt jonapot. ezt 4x megcsinalom es mar lehet lovenni kikaparni es kezdeni a tavaszi felkeszitest.Marciusba meg teli tankolom, es barmikor lehet menni, akkor sincs baj ha meg 2 honapot all, anyit kibir a benzin.
-
runner 125
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #11591 üzenetére
Nem véletlenül írtam az etanolos figyelmeztetést
Nálam sose volt ilyen benzinpara.
Demagóg ON: Mondjuk nem is büntetem magam karbis járművekkel. Amit ugye mindenhol javítanak, csak sose jó
-
Burt1793
veterán
válasz Brogyi #11587 üzenetére
De ez akkor még nem injektoros? Miért ilyen sok a fogyasztásod? Robogóval ha nem esik mindig húzza neki az ember, nem? Én legalább is így teszek. Nagyjából fél gázzal indulok, de utána kényelmes háromnegyed gázzal gyorsítok, előzéseknél meg gyakran nyelezem. Ahogy a forgalom kiadja, a lámpákat ismerem. Amúgy az a durva, hogy óra szerint 70-80-nal kell menni a városban, hogy zöld hullám legyen (nem a Váci útra és hasonló tényleges zöld hullámos utakra gondolok, hanem random kereszteződésekre). Sőt, van ahol 90ig kell húzni, hogy ne váltson át.
Az újabb Beverly gondolom úgy fogyaszt, mint az SH, vagy mégis tudnak valamit a Hondánál? Persze látom neked 500asod van, olyan semmiképpen nem kéne városba, megölne.[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Szerintem nem 2005-ös.
Mert más az első sárvédő meg a műszerfal.
Az én 2005-ösömben az első sárvédőmben nincs ekkora ívelés oldalról,
és a műszerfalban már van időt mutató óra.De az elírás jogát fenntartják!!!
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Brogyi
senior tag
válasz Burt1793 #11593 üzenetére
Ezek már nagyon rég injektoros kivitel. Nálam akkor kisebb a tempó, és 4 az átlag. Az enyém 400-as a Balázsé 500-as. Ha húzod mint a bolond 50-es seggrakétnak akkor az bíz 4,5. Maradj az SH-nál.
Nekem az volt a legelső benyomásom, hogy lomha a Gilera180 4T-hez képest, és így is volt olyan 60-80-ig.
Persze ez még bőven húz 120 után is. Egy előnyük van olcsó/nagy kerék, és sok van belőle.
Még egy szó a fogyiról. Mindig van akinek kevesebbet fogyaszt, de a Balázsé, és az enyém az átlagot hozza.
Ekkora ccm ennyi benyát nyel. Talán a fék még megtévesztő a három tárcsával. A kis Gilera elöl egy tárcsával messze jobb fékhatást produkál. Súlyosabb a Beverly, és erősen kell markolni ha akarsz valamit. Bizony a súly miatt inkább csúszik. Óvatosan kell húzni az elsőt, mert perec lesz belőle. Meg kell szokni, hogy bal kezedet használod először majd kicsivel később a jobbal rásegítesz. Váratlan helyzetben is így kell reagálnod.
Nem is tudom miért írtam ezt bocsi. -
balazs1011
aktív tag
Jössz az enyémért?
Gondos gazdától, garázsban tartott, kevés éves futással
visszaellenőrizhető magyar előélettel,friss műszakival,
soroljam még????---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #11597 üzenetére
Kellemesen nyomott áron simán
-
Brogyi
senior tag
Sokkal fontosabb, hogy minnél többet kipróbálj/vezess. Ha az ötödik tesztvezetés után is ezt akarod, majd akkor visszatérhetünk a melyik kérdésre amit a topiklakók sokkal jobban tudnak nálam.
Azért írom ezt, mert én már megszoktam, de lehet elsőre neked idegen lesz. Próbálj rázós úton menni, és nagyon lazán fogd a kormányt, hogy érezd merre akar menni magától, és itt nem a jobbra/balra húzra gondoltam.
Mindegy mit nézel próbakör nélkül ne vegyél semmit. Csak ha újat veszel.
A típushibák Csongi/runner 125 duó jobban tudja. Én már utálok szerelni.Rövid típushiba leírás:
Kormánycsapágy. Sztenderen lenyomod a fenekét, hogy a levegőben legyen a első, és kisújjal akadásmentesen a két végpontig simán kell menie.
Vizpumpa. Annak környékén van egy kis luk/cső csontszáraz legyen. Semmi kifolyás nyom.
A feszszabályozót már ismered.
Az injektor kontrollámpa is ismerős neked.
Egyszer cseréltem világításkapcsolót. Az index/önindító/vészleállító kapcsoló/gombokat meg csak tisztítani kell. Igen rafinált tüneteket tud produkálni. A többit majd Balázs kiegészíti. Többször elhagytam az akksi csavarját. Mindig kikönyököl a rémület a vala...Kivülről csak jó szem kell. Karcok, csavarork feje, illesztések pontossága árulkodik. A többi pedig általános, mint pl a vállas tárcsa.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Milyen monitort vegyek?
- E-roller topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel