Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • K82

    őstag

    válasz Alaaf Pi #85 üzenetére

    Araszolás közben úgy tölti magát, hogy sehogy. Nincs mit/honnan visszatölteni ha tényleg araszolásról vagy gyalogtempóról van szó, hacsak nem talált ki erre a Peugeot valami korszakalkotót (a fogyasztási adatokat nézve kétlem). Nem ültem még olyan automata hibrid vagy elektromos autóban ami a fékről lelépve vagy a "gázpedált" megpöccintve ne kezdett volna el kúszni (de ugyanez igaz a sima belső égésűvel szerelt automata váltós autókra is). Ha ilyenkor lépek a fékre, az üzemi fék dolgozik és nem a villanymotor termel vissza. A céges eGolfoknál csak ekkor hallom a fékbetét/féktárcsa hangját ahogy a saját Toyotámnál is. És akkor még nem beszéltünk az autó saját fogyasztásáról, mert az akkor is a hibrid/hajtó akkut fogyasztja és nem az indítót. Az eGolf üresjáratban eszik 300W-ot (szól a rádió, megy a nappali menetfény és még nem megy se venti se klíma), ugyanez az Aurisnál jóval magasabb. És ezt kellene araszoláskor visszatáplálással kompenzálnia? Nem véletlenül írtam h araszolás nagyon hamar megeszi a töltöttséget.

Új hozzászólás Aktív témák