Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Daert #28798 üzenetére

    csúcskategóriában már nagyon nincs különbség, szóval azon az 1-2 fokon nem múlik. oké, ez lehet furán hangzik, de általános célú A legjobb léghűtő nincs: az SA és a D14 kitakarják a ramokat, a Genesis bekavarhat a légcsatornába, az Archon és az Armageddon alá befér a vékony ram, a HR02 a félpasszívot szereti, a TRUE revC meg a deltákat. szóval felhasználásfüggő.

    vastag lamella: alapvetően alacsony légszállításra van tervezve. ennek kb annyi az oka, hogy a TY140 kb tudásban egy 1600-1800rpmes 120ast hoz magában, viszont lefelé is szépen skálázódik. lehetne a bordát nagyobb légszállításra optimalizálni, de akkor csendes üzemre kevésbé lenne jó, meg nagy légszállításra ott a TRUE revC. viszont így a vastag lamellákkal lehet 5-7V között járatni csendben a TY140et (300-600rpmen), úgy, hogy a hűtési teljesítménye is kielégítő.

    egyébként ez a vastagítás nem egy hülye ötlet, IFX14 és SA között is a legnagyobb különbség, hogy a lamellavastagságot kb dupla-triplára emelték, a távolsággal együtt. ami jó, mert konkrétan az oldalára téve a saját súlyától meghajlottak a lamellái.

    140es pwmes ennyiért szerintem sincs, pláne nem ilyen tudással. 120asból picit olcsóbban swif2 120p lenne, de azt minden valószínűség szerint veri. AC pwmes megoldások meg nem játszanak egy ligában.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák