- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- 3D nyomtatás
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bemutatkozik a Socket 939 és az Athlon 64 3800+
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #46193 üzenetére
Az 1.4 16v szívó említésre sem méltó 126Nm-t tud kipréselni magából és azért is 3800-ig kell pörgetni, és azt a motort nem szégyellték berakni a kombiba is. Nem tudom hová tették az eszüket. A girhes 105 lovas motor fixen tud 175Nm-t az 1550-4100 közötti tartományban. Ez szintén nem túl acélos egy 1265kg önsúlyú autóban de azért már jóval használhatóbb mint amaz főleg lent ahol a szívómotor teljesen halott.
mod: 1.6 CRTDI kell bele és kész. Az is csak 105ló viszont 250 nyúlmókus és olyan jó a hatásfoka, hogy gázolajpárával is elketyeg.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."