Új hozzászólás Aktív témák

  • Szplöttyy

    senior tag

    válasz Kornel #25449 üzenetére

    Csak neked nem lenne mókás, hogy 140km/h a minimum sebesség pályán ;] Mi lenne a 3literes fogyiddal? :DDD Ma nagyon késében voltam, M3 bevezetőn pest felé ~180-al jöttem. Ott már nem volt az a kimondott sínautó, de nagy meglepetésemre, messziről villogtatva mindenki lehúzódott, kulturáltan, mégis lepődtem.

    To all: saját személyes tapasztalat
    -Szervós autót szervő nélkül NEHEZEBB tekerni, mint egy alapból szervótlant, de egyátalán nem lehetetlen, sőt.
    -Szervófékes autót szervó nélkül nagyobb pedálerő szükséges, mint ha alapból szervótlan lenne.
    Ettől eltekintve
    -Eddig még minden autót sikerült szervó nélkül is irányítani
    -És minden autót sikerült szervófék nélkül(direkt elpumpáltam ami maradt) blokkolóra fékezni mind a 4kereket. Tehát a fékhatás adott, semmivel sem rosszabb, csak RÁ KELL LÉPNI a pedálra.

    Egy kivételt tudok, E38 750iA, ~2100gm, 255/45 R18. Szervó nélkül, gyakorlatilag állóhelyzetben lehetetlen a kormányt elfordítani, menet közben is csak nagyon kis szögben lehetséges. Azon kívül fékszervó nélkül, két lábbal(mivel széles a fékpedál) taposva SEM váltható ki intenzív lassulás, maximum csak halványan csökken a sebesség.

    Smoke & Torque

Új hozzászólás Aktív témák