- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Google Chromecast topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
Hirdetés
-
Napokon belül érkezik a Warhammer Skulls esemény
gp A show alatt új bejelentések is várhatóak, valamint a jelenleg is készülő játékokról is kapunk friss részleteket.
-
Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
ma Kicsit behúzódott a fősodorba a Sony csúcsmodellje, de nem vesztett el mindent egyéniségéből.
-
Egy évet csúszik a SiPearl első szerverprocesszora
ph Cserébe gyorsabb lesz, és a szoftveres háttér is kiforrja majd magát a startra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #22827 üzenetére
Nem olvastam még, de ahogy elkezdtem, kicsit visszább kapcsoltam . De ha arra gondolok hogy én nem igazán tempózom, nem gyorsulgatok, akkor utazó autónak elég lenne egy olyan gép is . Persze ekkor viszont eszembe jut hogy pár éve 1.4-es 8 szelepes Fasztrában szinte szuicid hajlamok törtek rám, mikor a 280-as csuklós Ikarus levillogott . De egy 320/520 (E36/E46/E90/E39/E60) persze hogy közelebb áll a szívemhez, persze igazi orgazmusom egy patent E39-től lenne, 2.0i-vel, de az úgy se jön össze, szinte soha .
#22826 MunezXBK: Igen, a kolléga leírt már mindent .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs