Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prsq
tag
válasz
kisza25 #220842 üzenetére
Rossz irányból közelítesz (mint az autós újságírók java). És nem olvastál mindent.
Nem rossz autó, csak elavult konstrukció. Mintha egy tízéves autót vennél nullkilométeresen (és 5 év garival!). A futóművet szidják, az illesztéseket, az összeszerelést (Thaiföld, úgy rémlik). Mai autókhoz szokott szemmel ez mind igaz. De hasonlítsd egy 10-15 éves autóhoz, és mindjárt más. (Tudom, úgy meg drága. Ja.)
Amúgy meg olcsó, keveset fogyaszt és még elfogadható a hely is benne (mivel még nem egy divatmini, lásd Aygo X, ami tényleg 2+2 üléses). Városon kívül tényleg nem az igazi, de melyik mini az? A rábiggyesztett dekorelemek mondjuk ritka gusztustalanok, de meg lehet azok nélkül is venni (középső felszereltség).
Én automatában néztem, kifejezetten városi közlekedésre (aztán nem vettem), az árban következő típus - valódi automata, a robotizált nem játszik - közel 1 millióval van feljebb (kivéve az Aygo X-et, de abba hátra az átlagos méreteimmel alig tudok be-kiszállni).
Mondjuk, ha nem automata váltó, akkor én is inkább egy i20-at, vagy egy LPG-s Sanderot vennék.
Esetleg egy Ignist, az olyan cuki kis gnóm.