- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- SSD kibeszélő
- CPU léghűtés kibeszélő
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a nemrég megjelent Dystopika
gp A kizárólag PC-re elérhető alkotásban egy saját cyberpunk város építése lesz a feladatunk.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prsq
tag
válasz
itouchfan #217516 üzenetére
2007-es van (pont facelift előtti), 5 éve az asszonynak. Eddig mindig beindult, túl sokat sem kellett rákölteni, pedig ridegtartásban van. Kicsit fapados, zörög itt-ott, asszony szereti, csak hát mindig le akarják tolni. (Mint minden minit.)
A 2007-es az első generáció közepe (facelift előtti utolsó év, facelift első év, addigra szerencsére sok hibát kijavítottak). A rozsdásodó ülésrögzítőcsavarokba futhatsz bele, nem nagy gond. A beltér nagyon strapabíró (régi műanyagok tudnak törni azért), a kárpitok/ülések nagyon jól bírják (ha rózsaszínes árnyalatúra színeződnek, akkor sokat állt kint, a nap szívja úgy ki), miközben alul lehet hótrozsda az egész autó. Rozsdát feltétlenül nézni kell, küszöbnél, motorvédő lemez környékén, fékeknél emlékszem ijesztő állapotokra több - kintről behozott - megnézett autónál.
Ami típushiba: az 1,1-es motoron a vezérlőtengely szíjtárcsáját rögzítő csavar túl rövid, lelazul a tárcsa, elgörbül/eltörik a vezérműtengely, sok százezres, akár motorcserés javítás. Visszahívás nem volt (mivel nem biztonsági ügy), a márkaszervizbe hordott autóknál cserélték (egy darab csavart, vicces), ez lekérdezhető alvázszám alapján, hogy megvolt-e a csere. Ha nem márkaszervizbe hordták, szinte biztosan nincs kicserélve. A hiba az ezres (999 ccm) motort nem érinti. (A Hyundai i10-ben javították ki végleg, abban már nem volt ezres motor, csak 1,1-es.)
Nálunk bevált, én megvenném újra, akár a 2011-est is. (Pont generációhatárokat írsz, a 2011-es már TA, második generációs?) A koraihoz képest óriási műszaki újdonságok nincsenek a későbbiben, amiben - már a faceliftes elsőben is - változtattak sokat, az a beltér, nagyautósabb, igényesebb.
[ Szerkesztve ]