- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Dell Precision munkaállomások
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zamar
csendes tag
Sziasztok!
Cserélni szeretném MK2-es 2005-ös 1.6 Ti-VCT motoros 280000-nél járó Focusomat fiatalabb, kevesebbet futott modernebb autóra. A keret kb 4m, évjáratban természetesen nincs konkrét kikötésem, de kb 2017 körülinek örülnék, futást tekintve 150k körül. Ennyi idős autó lévén elengedtem a korábbi dízel fóbiát, mert itt már gyakorlatilag nincs olyan benzines ami sokkal olcsóbban fenntartható lenne, kivéve persze az MK3-3.5 Focus ugyan azzal a motorral mint a mostanim.
Az utóbbi napokban a következő típusokat néztem, nagyjából ezeket is lőttem be.
- Focus MK3.5 1.5 TDCI // néztem többet, szépen felszereltek vannak ezekkel a paraméterekkel de valahogy nem fogott meg a belső, nekem egy kicsit "sok". Ennyiért találni nagykijelzős CarPlay-es verziót is. Amiket néztem mindnek volt valami hibája ami miatt inkább hagytam. Olajpárás szelepfedél, lógó ajtó gumikéder, egyenes futás mellett ferde kormány, téli kerék hiánya, még rajta a gyári nyárival ami eldobós. Itt az 1.5 TDCI jött szóba. A motor karaktere egyébként kellemes, kifejezetten tetszett.
- Leon 5F 1.6 TDI // Külsőre tetszik, viszont belül nekem iszonyat fapad, gyér felszereltség ennyiért. Itt szintén többet néztem, mind elkesírtő állapotban. Telifújt oldal, megfolyt festék (konkrétan én szedtem le az első sárvédő ajtó felőli részéről a maszkolószalagot, de persze az eladó szerint nem volt soha fújva. Elütő elemek, olajfojás, stb. Volt olyan, ami kívül patika volt, de a próbaút alatt eltűnt a víz a kiegyenlítőből, szervizelőélet 0, pedig magyar volt. Motor, váltó itt is kellemes, TDCI-hez igen hasonló.
- Golf MK7 1.6 TDI // Találtam egyet a környékünkön bár eredetileg nem szerettem volna ilyet. 0km óta követhető előélet, itthoni autó, az első években sajnos 30k-s olajcsereperiódus bár ez évente megtörtént. 164k km, körben patika, egyedül a motorháztetőn van egy kis horpadás és pár felverődés. 1 éves téli, nyári kerekek, gondos gazda (autó polírozva, sehol egy folt a kárpiton, egy porszem gyakorlatilag. Egyedül a kuplungpedál nyikorog benyomáskor, de ezt produkálja járó motornál és anélkül is, a hang egyértelműen a pedáltól jön, utánanéztem és ahogy több helyen írták kis zsír és meg is szűnik. Jó áron is van, holnap nézek még 4 autót, de azok többet futottak, évjáratban és régebbiek árban pedig kb. itt vannak.
Nem volt még dízel autóm (korábban Alfa 147 1.6b, C4 1.6b, Prius II, Focus MK2), de úgy gondolom ennyi futással, kb 5 évre tervezve évi 15-20k-s futással nem is futhatok bele nagyobb kiadásba. Persze a két rendszám között bármi elromolhat, de reálisan nézve talán valamennyire lehet csökkenteni a rizikót.
Rengeteg olvastam utána és alapvetően az a konszenzus, hogy ez az 1.6 TDI az ötös manuális váltóval elég jó konstrukció.
Kérlek erősítsetek meg, hogy jó az irány vagy adjatok tippeket miket lenne érdemes még nézni. Octavia is képbe került de iszonyatosan el vannak szállva árban, így azt elvetettem. K Astra nem tetszik.
Köszi előre is!