- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lzjv1897
csendes tag
válasz
Doki16 #203227 üzenetére
Ok, köszi!
Amúgy én is nézegettem a tisztán elektromosakat, de ott ha lehet még jobban elszálltak az árak...
Szóval engem elsősorban a szervíz-tapasztalatok érdekelnek, mert bár tudom, hogy ez már egy egész kiforrott technika, de azért bonyolult. Ez a motor még hajlamos a kokszosodásra, van kettős tömegű, meg dsg mechatronika és a váltót elektromos módban is használja...
Arra lennék kíváncsi, hogy mik a tapasztalatok az ilyen nagyobb javításokkal? Mennyire esélyes egy ilyenbe belefutni egy 150k-t futott kocsinál, ami mondjuk rendesen volt szervizelve? Meg nagyságrendileg milyen árban mozognak, ha mégis bekövetkeznek? (bár gondolom erre nagyon nehéz exakt választ adni) Úgy tudom a szokásos dolgok (olajok, szűrő, stb.) azok nem drágábbak, mint máshoz (cáfold nyugodtan, ha nem így van), bár azt nem tudom maguk a szervízek mennyivel kérnek többet a bonyolultabb mivolta miatt... Azt jól tudom, hogy magával az elektromos résszel nem szokott gond lenni?