Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lzjv1897

    csendes tag

    válasz Doki16 #203227 üzenetére

    Ok, köszi!
    Amúgy én is nézegettem a tisztán elektromosakat, de ott ha lehet még jobban elszálltak az árak...
    Szóval engem elsősorban a szervíz-tapasztalatok érdekelnek, mert bár tudom, hogy ez már egy egész kiforrott technika, de azért bonyolult. Ez a motor még hajlamos a kokszosodásra, van kettős tömegű, meg dsg mechatronika és a váltót elektromos módban is használja...
    Arra lennék kíváncsi, hogy mik a tapasztalatok az ilyen nagyobb javításokkal? Mennyire esélyes egy ilyenbe belefutni egy 150k-t futott kocsinál, ami mondjuk rendesen volt szervizelve? Meg nagyságrendileg milyen árban mozognak, ha mégis bekövetkeznek? (bár gondolom erre nagyon nehéz exakt választ adni) Úgy tudom a szokásos dolgok (olajok, szűrő, stb.) azok nem drágábbak, mint máshoz (cáfold nyugodtan, ha nem így van :) ), bár azt nem tudom maguk a szervízek mennyivel kérnek többet a bonyolultabb mivolta miatt... Azt jól tudom, hogy magával az elektromos résszel nem szokott gond lenni?

Új hozzászólás Aktív témák