Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lzjv1897
csendes tag
Sziasztok,
Plug-in hibrid vásárlása előtt állok és szeretnénk némi segítséget kérni. Igyekeztem utánaolvasni a dolgoknak, a topikot is visszaolvastam. Mivel az anyagi keret limitált végül két autó maradt a listán:
- Ford C-Max Energi: hátránya, hogy csúnya és nagyon béna a csomagtartója (a gyári adat tudtommal tetőig pakolva igaz, kalaptartóig jó ha 200 liter, bár erről nem találtam pontos adatot). Előnye a megbízható Toyota technika. Viszont itthon nem forgalmazták, elég rikta is, nem tudom mennyire ismerik/foglakoznak vele a szervizek. Van erről valami infótok, hogy mennyire szervízelhető illetve mennyire kaphatók hozzá alkatrészek?
- VW Golf GTE: sokkal "autóbb" kinézete van, mint a Fordnak (bár az asszonynak ez sem tetszik ), modernebb kocsinak tűnik, persze drágább is. Ez a DSG+TSI techinka azért elég bonyolultnak tűnik és itt a topikban is írta valaki, hogy lehetnek vele gondok.
Akinek van tapasztalat a témában meg tudná írni, hogy mik lehetnek ezek a gondok, mire kell figyelni? Valamint, amik most használtan kaphatók, azok elég sokat futottak (150-200k). Ez mennyire gond ennél a típusnál?
Tudom, hogy mindkét modelnek van facebook csoportja, de nem fb-zem, szóval nagy segítség lenne, ha tudnátok válaszolni.
Előre is köszi a segítséget! -
lzjv1897
csendes tag
válasz molnarpeter #203190 üzenetére
Köszi szépen, ez részletes volt
Igen, az e-tront nem írtam, mert ahogy láttam használtan drágább, mint a Golf, de akár az is lehetne, persze.
Azt nem tudod véletlenül, hogy ezekből a plug-in-ekből ki lehet valahogy olvasni mennyit mentek elektromosan? Mintha úgy olvastam volna, hogy a VW-kből nem, a Fordot nem tudom... -
lzjv1897
csendes tag
válasz Doki16 #203227 üzenetére
Ok, köszi!
Amúgy én is nézegettem a tisztán elektromosakat, de ott ha lehet még jobban elszálltak az árak...
Szóval engem elsősorban a szervíz-tapasztalatok érdekelnek, mert bár tudom, hogy ez már egy egész kiforrott technika, de azért bonyolult. Ez a motor még hajlamos a kokszosodásra, van kettős tömegű, meg dsg mechatronika és a váltót elektromos módban is használja...
Arra lennék kíváncsi, hogy mik a tapasztalatok az ilyen nagyobb javításokkal? Mennyire esélyes egy ilyenbe belefutni egy 150k-t futott kocsinál, ami mondjuk rendesen volt szervizelve? Meg nagyságrendileg milyen árban mozognak, ha mégis bekövetkeznek? (bár gondolom erre nagyon nehéz exakt választ adni) Úgy tudom a szokásos dolgok (olajok, szűrő, stb.) azok nem drágábbak, mint máshoz (cáfold nyugodtan, ha nem így van ), bár azt nem tudom maguk a szervízek mennyivel kérnek többet a bonyolultabb mivolta miatt... Azt jól tudom, hogy magával az elektromos résszel nem szokott gond lenni? -
lzjv1897
csendes tag
válasz Doki16 #203257 üzenetére
Köszi szépen a részletes tájékoztatást!
A márkaszervízek végül is minden márkánál lehúznak, nem meglepő, hogy ez sem kivétel...
Ha magadnak csinálod az nem hátrány későbbi eladásnál (gondolom így nem lesz vezetett szervizkönyv)?
Összegezve, ha jól értem kiforrott konstrukció ez, nem nagyobb lutri, mint bármely más használt autó viszonylag sok kilométerrel, legfeljebb ha rossz példányba nyúl bele az ember drágább lehet a javítás a bonyolultabb technika miatt. Használt autónál végül is mindig van kockázat...
A Ford olcsóbb, talán racionálisabb választás, de az ember nem mindig akkar racionálisan dönteni , ezért is kérdezősködtem ennyit...
Nincs más hátra, megnézem őket élőben, aztán meglátjuk. Mondjuk már alig lehet pár példányt találni, szóval nem olyan jó a helyzet...
Köszi mégegyszer a segítséget! -
lzjv1897
csendes tag
válasz Doki16 #203283 üzenetére
Ez a fénykép+számla kombináció nagyon jó ötlet! De tényleg biztos megcsinálja bármilyen szervíz, ha úgy alakul...
Én mindenképpen plug int szeretnék, ezért a Toyota kiesett. Tudom, hogy a Priusból van tölthető, de szerintem az egy vicc...
A Forddal hasonlóan vagyok, mint te, ezért húzok inkább a VAG-os autók felé, csakhát a családi költségvetés...
Bár az asszony tett egy olyan kijelentést, hogy azt csinálok amit akarok, ezt még felhasználom ellene -
lzjv1897
csendes tag
válasz Doki16 #203288 üzenetére
Szia,
Gondoltam még egyszer megköszönöm a segítséget
Meglett végül a GTE. Eddig nagyon tetszik, igazából sokkal szebb is, mint gondoltam, a városi villanyozás meg szuper. Hétvégén pályán is fogok vele menni, meglátjuk ott milyen lesz.
A tartósságában csak bízni tudok nyilván
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Napelem
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen