Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz focvis #192916 üzenetére

    Hogyhogy manual? Nem hianyzik a DSG fart? :D
    Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan.
    :DDD :DDD :DDD

    A fogyasztas annyira mar nem erdekel(miota ilyen keveset megyunk irrelevans) az ar a donto. Igazabol mar azon is filozom, hogy veszek egy fiat tipot(bar a jobbakert elkernek 11-12et es az 1.4t-hez nincs automata :( ) vagy egy Jazz-t(ebbol meg CVT-t vennek, de valasztek nem sok) erre az idoszakra amikor szinte csak all az auto...

    A magyar piacot nem is nezem mert:
    1. forditva mukodik mint az osztrak/nemet ill. az epelmelyuseg elkeruli...
    2. Ha talalnek is valamit, akkor engem kemenyen megsarcolnak a kurucok, ha 120g CO2 feletti a kinezett verda kibocsatasa.
    Pl.: A 220 lovas octira a kornyezetvedelmi ado(1x kell befizetni elso uzembehelyezesnel vagy importnal) 1450euro... :O

    #192922molnarpeter
    Volt egy a kornyekemen, de:
    1. 17e eurot kertek erte es itt a kereskedok nem igazan engednek az arbol
    2. Ugyanolyan parameterekkel rendelkezo dizel Passatot 12-13 korul lehet talalni, felarat pedig nem eri meg (nekem legalabbis), foleg ugy hogy meg toltogetni is kell
    3. Nincs ra szerviz, csak a markakereskedesbe vihetem (lasd fentebb) Hiaba a gari a kinezet Passat is 150K korul futott, ilyenkor a hasznaltauto garancia is csak a javitas felet allja.
    (Ezzel szemben a dizel passatot a kis 3e fos faluban is megjavitjak ahol lakok)

    A toyota hibridben egy fokkal jobban biznek, de a garancia ez alapjan arra is felejtos.

    #192917Bdanyy
    Az 1.4-1.8TSI-hez a szarazkuplungos DQ200-at raktak aminek nincs tul jo hire. (kivetel talan az 1.8T allrad)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák