Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz WasabiTrsr #191494 üzenetére

    Én még ugyanúgy kezdő vagyok, mint te, de elvileg az egyik szabály az, hogy, ha nem enged egy ilyet a kereskedő, akkor ált. ott valami gáz van. Így, ahogy leírtad, szerintem valami olyanról lehet szó, amit felemelve és a könnyen odavihető mérőeszközökkel nem derülne ki, míg a márkaszervízben valszeg igen.
    Ha mégis igazat mondott, akkor ált. a kereskedők azzal szokták az ilyet magyarázni, hogy néhány márkaszervíz nagyon alapos, és a kis hibákat is elmondják, mindent cserélnének, így pedig elriasztják a vevőt, hogy a kinézett kocsi egy vödör csavar.

    Egyébként melyik motorral van szerelve a gép?
    A dízelnek a dízel nyűgjei vannak, az ecoboost pedig a benzinesek közül talán a 2-3. legkényesebb. Kicsi, kis cm3-s, közvetlen befecskendezéses.
    A Ti-VCT-nél csak az okoskerék ami egy komolyabb plusz tétel a faék egyszerű szívó motorokhoz képest, valamint úgy tudom, hogy az mk2-es 101 lovas verzióhoz képest ezekben dupla katalizátor van ami 1 alkatrész és 4db lamdaszonda.

    Ami még fontos lehet Focus esetén, mert én is azokat néztem először, hogy k.va sok futott cégesautóként, ami valamivel bizonytalanabb előéletet jelenthet. Aki javíttatta, karbantartotta, annak is lehetett egy darab vas, és aki hajtotta, az is lehet, hogy úgy ment vele, hogy nem az enyém, ami persze lehet jó is, meg rossz is. Még jobban vigyázhatott rá, mint a sajátjára, vagy épp hidegen rúgta neki, majd a cég javíttatja vagy cseréli.

Új hozzászólás Aktív témák