Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Ádám16 #188818 üzenetére

    Haveromnak volt IS250 meg autós topikban is van tulaj. Nincs velük gond nem nagyon kér alkatrészt de ha kér az sokba fáj (drága hozzá minden gyáriból). Nekem csalódás, mert sportosnak nem sportos (nehéz, nem megy olyan jól mint várnád), széltében szűk mert nagyon vastag a kardánalagút de amúgy kényelmes, voltunk vele Ausztriában is teljesen vállalható túrázós autó. De a IS -ből (mint Inteligent Sport) az utóbbit nyugodtan le lehet húzni. Havernak a 3 év alatt csak egy balos fényszóró csere volt (kanyarkövetős bi-xenon lámpatestben az állítómechanizmus halt meg). Vett egy utángyártottat és kész. A kipuff erősen korrodált volt és a difije sem volt már top formában de azok nem lettek megcsinálva már mert kapott céges autót, így eladta.
    Viszont vezetési tréningen nagyon jól dobta a farát kikapcsolt ESP-vel, szóval a bugi azért benne van.

    Superb: mk2 pfl volt nekünk (1.8 TSI) az 0 km-esen jött és 50 ezernél már ette az olajat végül 100 ezernél gariban kapott motorgenerált (akkor lépte át a gyári 1 liter / 1000 km-es fogyasztást olajból). Kollégámnak 2.0 TSI volt, neki az M7-en előzés közben szakad el a vezérlés, az azért nem volt mókás... A TDI-vel viszont nincs gond, sok futott nálunk a cégnél belőle anno, 400k km feletti futás után sem volt semmi gond velük.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák