- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee3000
tag
válasz
z-csongor #186186 üzenetére
Ez elég szerencsétlen szériának tűnik, még ha összességében nem is buktál a cseréken, bár a Mondeo-t tényleg nem lesz könnyű jó áron eladni, pláne így, hogy kifutó már. Szóval szerintem várnod sem érdemes sokat az eladásával, ha tényleg ennyire zavaró dolgai vannak, és a pénz is megvan az újra.
Nekem még prémiumot sem kell vennem, ahhoz, hogy bűntudatom legyen.
Már azt, hogy egyáltalán autót tartsak fenn, luxusnak érzem a mostani helyzetemben, amikor tényleg helyben tudok mindent elintézni. Ezért is mertem meglépni, hogy eladjam a Grande Puntómat januárban (semmi baja nem volt, egy vállalkozó családtagot segítettem ki vele, akinek a sajátja tropa lett, és SOS kellett valami), úgyhogy most pár hónapja teljesen autó nélkül vagyok. Ezalatt még ebben a helyzetben is kiderült,, hogy van, amit egyszerűen nem lehet megoldani autó nélkül, de főleg, hogy nem kevés az az idő, amit megspórolok és hasznosabb dolgokra fordíthatok azáltal, hogy autóval gyorsabban elintézem a szaladgálós feladatokat. Sajnos egészségügyi okai is vannak amúgy, hogy autó azért kell, nemcsak a kényelem miatt nem tudom teljesen kiváltani biciklivel.
A Punto cseréjét már kb. két éve kezdtem tervezgeti (Excel tábla dettó, mi mennyi, ár/érték arány etc. ). Nem volt vele semmi baj, csak akkor lett 10 éves és úgy éreztem ideje lassan fiatalítani, mielőtt kezdődnének a gondok. Akkor mondjuk még jobban ki is használtam, 15-20k km belement egy évben. Történtek dolgok, az életem kb. teljesen megváltozott, úgyhogy az autócsere tolódott. Most viszonylag sürgőssé vált, így, hogy tejesen autó nélkül maradtam, de már csak azért sem akarnám nagyon húzni, mert iszonyat mértékben drágul minden évről évre (vagy a HUF ér egyre kevesebbet - ahonnan nézzük).
Nem vagyok autós arc, nekem sincs se kedvem, se pénzem, se időm sűrűn szervizbe rohangálni, szóval olyan autó kellene, ami elég megbízható konstrukció ahhoz, hogy remélhetőleg sok évig ne legyen vele gondom, ha a kötelezőket rendszeresen megadom neki.
Ezért, bár kicsit bizonytalan vagyok a hybridekkel szemben, mivel már nemigen van jóöregszívóbenzines, ez tűnik az egyetlen logikus lépésnek, pláne városra.
Viszont én inkább vennék fiatalabb és jobban felszerelt néppautót, mint a Toyota vagy a Ford, mint ugyanazért a pénzért 2x-3x idősebb, fapadosabb prémiumot (Lexus), még ha ugyanolyan megbízható is.[ Szerkesztve ]