Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Ádám16 #185949 üzenetére

    A jó oldala, hogy általában elvégzik az összes szervizt, amit kell azt kicseréltetik benne, nem használnak hibás, félig üzembiztos autókat, javarészt márkaszervizekben csináltatják a dolgokat (kivéve akiknek saját szervizük van). Azért mondom, hogy általában, mert tudok olyan flottakezelőről, akik pl kintről bérlik az autókat és kb. 100k vagy alatta visszaadják a kinti cégeknek. Papíron mindent megcsinálnak rajta, gyakorlatilag olajat töltenek utána és a hibákat "javítják". Boldog-boldogtalan meg hozza kintről a fiatal autót, nem is sok futással...

    Bérlő függő egyébként, hogy mennyire pusztul az autó, tudnék olyat mutatni, amibe 30k után max hányni ülne be az ember, de olyat is, ami 150k után patika. És ez nem függ az autó értékétől, volt már olyan Bömbi sofőrünk, akinek az autóján a márkaszerviz saját költségén csinált kárpittisztítást, mert nem bírták nézni a vajszínű bőr állapotát.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák