- Apple notebookok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Milyen egeret válasszak?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yiggdrasil
aktív tag
Lassan, de biztosan szűkül a dolog, eljutottam odáig, hogy ezek közül lesz valamelyik:
- Yaris (motor kérdéses) - Minél többet olvasok róluk, annál szimpatikusabbak, a sima kicsi aranyos, a sport vagány, a Verso meg marha praktikusnak tűnik amellett hogy nem egy nagy kaszni
- Jazz 1.2/1.4 benzin - Ez az amit mindenki ajánl, és a legtöbbet néztem meg belőle, viszont a 800ezres sávban csak az 1. Generációsok vannak és abból sem a legszebbek (rozsda főleg)
- Swift 2. Gen 1.3 benzin - Ez a költséghatékony opció a fejemben, és formailag is bejön
- 307 1.4/1.6 benzin - Ilyet nyúzunk lassan 10 éve, már ismerjük kívül-belül, nem volt vele különösebb gondunk csak ha ellógtuk az éves szervízt (206 is tetszik, de mindenki lebeszél róla a hátsó híd típushibája miatt)
- A2 1.4 benzin - Ez tetszik talán legjobban külsőre-belsőre, viszont mindenki óva int tőle az rokoni+ismerősi körökben mondván hogy Audit aranyáron lehet szervízelni a többihez képest, ritka modell, hiába alu, tuti rohad az acél része, stb, és a PD TDI verziós takarékos motortól, mert hogy dízelt nem veszünk mert a PD elemek javítása/cseréje horror és különben isDe még így is túl nagy a lista.
A kérdés, hogy ezekből haladjak tovább úgy, hogy amelyikből a legjobb állapotút találjuk az legyen, vagy van ami hibás elgondolás?Yaris esetében mennyire vállalható az 1.0-ás, illetve a Jazznél az 1.2-es motor? Mégiscsak lenne napi szinten autópálya, de max 120ig szoktam felmenni és többnyire 90-110 körül lehet úgyis csak haladni a forgalom miatt.
Illetve valaki ismeri, hogy mit jelentenek a Yarisoknál a típusnevek? (Pl Linea, Sol, Blue, stb) Ugyanez a Jazznél is az LS/ES stb kódokkal, neten csak az aktuális generációkra dob találatot.És a végére: ahogy nézem 150-250ezer km-t futott autók vannak főleg, mennyire öngyilkosság egy ilyet bevállalni?