Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yiggdrasil

    aktív tag

    Lassan, de biztosan szűkül a dolog, eljutottam odáig, hogy ezek közül lesz valamelyik:
    - Yaris (motor kérdéses) - Minél többet olvasok róluk, annál szimpatikusabbak, a sima kicsi aranyos, a sport vagány, a Verso meg marha praktikusnak tűnik amellett hogy nem egy nagy kaszni
    - Jazz 1.2/1.4 benzin - Ez az amit mindenki ajánl, és a legtöbbet néztem meg belőle, viszont a 800ezres sávban csak az 1. Generációsok vannak és abból sem a legszebbek (rozsda főleg)
    - Swift 2. Gen 1.3 benzin - Ez a költséghatékony opció a fejemben, és formailag is bejön
    - 307 1.4/1.6 benzin - Ilyet nyúzunk lassan 10 éve, már ismerjük kívül-belül, nem volt vele különösebb gondunk csak ha ellógtuk az éves szervízt (206 is tetszik, de mindenki lebeszél róla a hátsó híd típushibája miatt)
    - A2 1.4 benzin - Ez tetszik talán legjobban külsőre-belsőre, viszont mindenki óva int tőle az rokoni+ismerősi körökben mondván hogy Audit aranyáron lehet szervízelni a többihez képest, ritka modell, hiába alu, tuti rohad az acél része, stb, és a PD TDI verziós takarékos motortól, mert hogy dízelt nem veszünk mert a PD elemek javítása/cseréje horror és különben is

    De még így is túl nagy a lista.
    A kérdés, hogy ezekből haladjak tovább úgy, hogy amelyikből a legjobb állapotút találjuk az legyen, vagy van ami hibás elgondolás?

    Yaris esetében mennyire vállalható az 1.0-ás, illetve a Jazznél az 1.2-es motor? Mégiscsak lenne napi szinten autópálya, de max 120ig szoktam felmenni és többnyire 90-110 körül lehet úgyis csak haladni a forgalom miatt.
    Illetve valaki ismeri, hogy mit jelentenek a Yarisoknál a típusnevek? (Pl Linea, Sol, Blue, stb) Ugyanez a Jazznél is az LS/ES stb kódokkal, neten csak az aktuális generációkra dob találatot.

    És a végére: ahogy nézem 150-250ezer km-t futott autók vannak főleg, mennyire öngyilkosság egy ilyet bevállalni?

Új hozzászólás Aktív témák