- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fejlesztői videót kapott a Terminator: Survivors
gp A túlélőjáték elsőként PC-re érkezik, később konzolokra is megkapjuk.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribarszki
őstag
válasz
tboy93 #177339 üzenetére
1700-1800kg körül van felszereltségtől függően az új Sorento. Amúgy tényleg nem lép nagyot ekkora kasztinban ez a dízel motor. Az 1.4 TSI Octáv 2.2es dízel W211es Merci is jobban gyorsult. De én ezt a sportos vezetést nagyon régen elengedtem. Kényelmes, hajós, ringatózós autó kellett amibe jó beleülni és nem a rohanás a fontos, hanem a családdal kényelmesen elmenjek A-ból B-be. Ilyen volt a W115ös, a W124es és a W211es Mercim.
A 3as Octáv viszont a világ csalódása volt. Mint egy Wartburg..
A Sorento viszont nagyon bejött amikor vezettem. De az is igaz, hogy a W124es hajós ringását, csodás fuzóművét, epeda üléseit, elérhető, értelemes árú autóban még nem találtam meg...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Eladó AKKUS FŰNYÍRÓ, önjáró, 46CM,40V, TÖLTŐVEL, 4DB 4Ah AKKU, 2ÉV GARANCIA,Riwall PRO RALM 4640 SPi
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó