Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Simba86

    senior tag

    Sziasztok!

    Valószínűleg átb.hatott a kereskedő a 2007-es Peugeot 307 SW- 1,6 HDI-vel (66KW), mert mikor kipróbáltam és lefoglalóztam, semmi gyanús hangja nem volt a kocsinak, viszont amikor mentem átvenni a kocsit, már az átíratás megtörtént és jöttem hazafelé, akkor jött a csúnya, kattogó hang 1200-2000-es fordulatnál és gázadásnál a füstölés. Több hozzáértővel megnézettem, és azt mondták, hogy állásában az egyik injektor leragadhatott. (létezik, hogy amikor próbáltam, akkor ideiglenesen kicserélte jóra az injektort és amikor tudta, hogy elhozom, akkor meg már kicserélte az eredeti rosszra???)

    Leragadás esetén elméletileg, ha megyek vele párszáz km-t, és rakok bele az injektor tisztító folyadékot (megtettem ma), akkor kirúghatja magát a befecskendező és helyreállhat a működés.

    Viszont félő, hogy az injektor hibás működésénél a becsöpögő plusz üzemanyag a kormosodással tönkreteheti a részecskeszűrőt és a turbót is.
    Mit gondoltok?
    Köszi a választ!

    (kérlek azzal, hogy milyen idióta voltam, hogy elhoztam így, ne fárasszatok, 3, egymástól független szerelő mondta azóta, hogy szerintük nincs nagy gond, mert max az egyik injektor lehet rossz a hangja alapján, viszont kikényszeríthető az eladótól, hogy az injektor hibája rejtett hiba volt és köteles állnia a javítást?)

    [ Szerkesztve ]

    Siemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Xiaomi Redmi Note 6 Pro ->Xiaomi Redmi Note 9 -> Xiaomi Redmi Note 11

Új hozzászólás Aktív témák